Układ elektryczny
: Elektronika, tragedia, niczym chiński telefon za 18 zł
1,0
Całokształt
Samochód fajny, ale trapią go takie błędy że głowa boli. Nie da się tym jezdzic. Na FB wiele osób ma tak samo jak ja.
Mój wczoraj trasa majówka 400km. Całkowity przebieg 3400km, auto z 10.2024 ( 1.5 mHEV) Jazda autostrada wszystko ok, po 200km przerwa na stacji. 10 min wracam do auta nie mogę otworzyć, lusterka się nie otwierają, pomwalce z kluczykiem wszedłem bagażnikiem otworzyłem, wyje alarm. Chce odpalić nie dopala. Auto się już zamyka i otwiera ale nie odpala i masa błędów na desce od systemów ( wszystkie systemy bezpieczeństwa, systemy wspomagania jazdy ) Odczekuje 15 min nie pomaga. Klucz 10 ściągnięcie klemy minusowej i działa, zostaje jeden błąd na desce ( aktywny tempomat, start stop i awaria silnika ) które gasną po 20 km po ponownym zatrzymaniu i ponownym.odpaleniu i już do końca trasy 400km mimo zatrzymywania się specjalnie kilka razy wszystko działa jak należy. Gasiłem już potem.wielokrotnie i ok. Dzwoni infolinia, że auto ich powiadomiło i comza problemy. Oni że znają problem ze producent coś zj...ał. Zapraszają do nich ale nie ma aktualizacji po Vin. To już 3 raz tak samo. Nigdy w mieście i nigdy na krótkich trasy. Dzieje się jak jadę 1-2 h zatrzymam się i chce w ciągu 5 min odpalić. Jakbym spróbował odpalić po 30 min jak się wyciszy system to bym nie zauważył tego bo wtedy nie ma błędów. 3 raz to samo, nie naprawione, błędy istotnych systemów bezpieczeństwa nie działa.sos, ABS, ESP, radary. Auto prywatne, bez kredytu składam pismo o rękojmę. Przyznali się przez telefon, że producent coś z...bał i im nie potrafi w tym pomóc. Nie ma rozwiązań na razie. Więc istotna wada.
Najlepiej moja żona do.doradcy z infolinii . Co ma zrobić jak będzie sama tym autem jechać - jak Oni sobie wyobrażają że w nowym aucie będę jeździła z kluczem 10 i w razie czego będę ściągać kleme minusową z akumulatora- powiedziała że jako kobieta sobie tego nie wyobraża. Wtedy wszystko się rozkodowuje w aucie i trzeba wiele.rzeczy ustawiać. Kilka osobom już udało się oddać Passata B9 1.5 mHEV z tym problemem powołując się na rękojmę. ASO nie może tego naprawić brak wytycznych producenta nie wiedzą co z tym robić tylko kasują błędy, brak aktualizacji.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik ok mało pali
4,0
Skrzynia biegów
Działa ok, tylko to dq200 trwałe nie będzie.
5,0
Układ jezdny
Tu w wersji Sportline jest to czego oczekuje
5,0
Karoseria
Nie ma się do czego przyczepić
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Mimo podwójnych szyb słychać jedynie szum opon. Trzeba wygluszac nadkola
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak tak będzie się dalej sypać elektronika po gwarancji będzie tragedia.
1,0
Stosunek jakość/cena
Daje zero, z powodu co wyżej. Nie warte 170 tys zł .
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciągle się psuje, nie potrafią naprawic- brak wytycznych producenta. Znajomej stoi nowa już 6 miesięcy - brak aktualizacji.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bezawaryjność? To jakiś żart, to tragedia i nie tylko moja w 04FL.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI e-Tec Mild Hybrid 150KM 110kW
[l/100km]