Szukaj

Lista ocen Skoda Scala (30) - Silnik

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~User_234
Skoda Scala
Hatchback 1.0 TSI 115KM 85kW
Bałem się tego silnika ze względu na pojemność. Byłem w błędzie. 200 Nm przy 2000 obrotów. Sprawdzone, ciągnie jak F-16. Dźwięk silnika przy przyspieszaniu jest fantastyczny, aż miło posłuchać. Może to kwestia tłumika, w Rapidzie było słabiej, kwestia gustu. Oczywiście dźwięk w momencie odpalenia pozostawić można bez komentarza, taki urok 3 cylindrów. Podpowiadane biegi nie zawsze się sprawdzają. Trzeba się nauczyć tego silnika i poza...
5,0
~Maciej Donarski
Skoda Scala
Hatchback 1.0 TSI 115KM 85kW
Jak na 1.0 silnik jest naprawdę żwawy - nie wiem czy skoda nie dodaje jakiegoś dźwięku z głośników przy dynamicznym przyspieszaniu. Jeśli nie dodaje żadnego dźwięku to naprawdę brzmi on... sportowo! Nie miałem problemów z wyprzedzaniem a trzykrotnie pokonywałem już trasę 800km. O żwawość nie mamy się czego tutaj bać. Funkcja start-stop jest przeze mnie wyłączana od razu po wejściu do auta. Jego budzenie się po zatrzymaniu określiłbym mianem...
5,0
~Arkadiusz
Skoda Scala
Hatchback 1.5 TSI 150KM 110kW
1.5 TSI 150KM. Przy tej wielkości i masie auta osiągi bardzo dobre, auto bardzo elastyczne i dynamiczne. Nic więcej nie trzeba na codzie, i do miasta i na długa trasę. Przy tym silnik bardzo oszczedny. jazda drogami krajowymi w sznurku innych pojazdów z zachowaniem ograniczen predkosci na dystansie 90kilku kilometrów to salanie 4,3 l/100km. Autostrada 140-160km/h 7.3 l/100km. Średnia z trasy 400km autostrada, ekspresówki i drogi krajowe -...
4,0
~Piotr K
Skoda Scala
Hatchback 1.0 TSI 115KM 85kW
Bardzo dynamiczny. Wcześniej jeździłem różnymi autami: Audi z 1.9 TDI 130 KM, Suzuki GV z 2.0 HDI 110 KM, Fabią 1.4 TDI 105 KM, Accordem 2.0 150 KM i tutaj bałem się, że litrówka nie poradzi. Myliłem się, auto jest bardzo zrywne i elastyczne, sześciobiegowa skrzynia pozwala na naprawdę szybkie rozpędzenie autka oraz na cichą i komfortową jazdę w trasie na 6 biegu.
5,0
~Bartłomiej
Skoda Scala
Hatchback 1.0 TSI 115KM 85kW
Zaskakująco dobry. Dla tego samochodu w zupełności wystarczający nawet przy pełnym bagażniku i 3 pasażerach. Na początku sceptycznie podchodziłem do trzycylindrowca dopóki się nim nie przejechałem. Dla Scali w zupełności wystarcza - pozwala na sprawne wyprzedzanie i ruszanie spod świateł. Podoba mi się dźwięk silnika - przyjemnie dla ucha warczy jak mu się dociśnie gazu.
4,0
~Kamil
Skoda Scala
Hatchback 1.6 TDI 115KM 85kW
Silnik paradoksalnie nawet dynamiczny jak na tę moc dzięki turbo. Do jazdy miejskiej w zupełności wystarczy. Na trasie oczywiście brakuje mocy i wszystkie manewry trzeba planować odpowiednio wcześniej. Powyżej 120km/h nie ma już żadnej dynamiki. Przy wyprzedzaniu tirów zawsze trzeba gaz w podłogę i czekać. Maks prędkością to nieco ponad 200 km/h.
5,0
~Tomek
Skoda Scala
Hatchback 1.0 TSI 110KM 81kW
Wystarczający do rodzinnej jazdy, lepsza dynamika niż wolnosące 1.4 w fabii 2, 1.6 w Merivie i Toledo. 3 cylindry słychać głównie przy zimnym silniku, przy przyspieszaniu dość ciekawe mruczą. Żywotność można sprawdzić w ogłoszeniach, gdzie 3-4 letnie auta mają ponad 300 tys km.
5,0
~adam_tuliszka
Skoda Scala
Hatchback 1.0 TSI 115KM 85kW
Silnik spisuje się bardzo dobrze. Do prędkości 140 km/h nie ma problemu aby się rozpędzić. Jednostka jest bardzo dynamiczna. Nie czuć drgań 3-cylindrowca wewnątrz, których można by się spodziewać podczas postoju lub ruszania.
4,0
~ap2b33
Skoda Scala
Hatchback 1.0 TSI 115KM 85kW
Może jest małej mocy ale naprawdę daje radę. Oczywiście przy załadowaniu całej 4 osobowej rodziny i bagażnika na full trzeba mieć tego świadomość przy wyprzedzaniu. Przy normalnej jeździe jest OK.
5,0
~Greg
Skoda Scala
Hatchback 1.0 TSI 115KM 85kW
Ciągnie zrywnie i pewnie. Dźwięk taki jak to przy 3 cylindrach. Testowałem przed zakupem tylko takie różnych marek i było w miarę podobnie, nie jest to więc wadą tego silnika lecz specyfiką 3-cylindrowców.
Skoda Scala