Szukaj

Lista ocen Skoda Scala (25) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~WAS
Skoda Scala
Hatchback 1.6 TDI 115KM 85kW
Układ jezdny to suma oceny silnika i skrzyni. Warto wspomnieć o jednej irytującej właściwości tego układu. Mianowicie o jeździe po mieście. Podczas zaciągnięcia hamulca ręcznego przy załączonym trybie D samochód próbuje cały czas ruszyć i nie rozpaczą napędu jak to mam miejsce przy wcisnietym hamulcu lub trybie N oraz P. Moim zdaniem, dla osoby która tak jak ja, używa ręcznego podczas postoju w ruchu miejskim, np na światłach, to kiepskie...
5,0
~Greg
Skoda Scala
Hatchback 1.0 TSI 115KM 85kW
W zasadzie sama jedzie używając asystenta pasa ruchu i tempomatu. No oczywiście zapiszczy i wyświetli komunikat "Przejmij kierowanie" ale nie jest to auto autonomiczna :) A na poważnie to asystent pasa ruchu bardzo silnie daje odczuć zbliżanie się do krawędzi. Jeśli nie damy kierunkowskazu, który na moment go wyłącza, to trudno zmieniać pas :) Należy więc jeździć przepisowo i używając kierunkowskazów.
5,0
~Maciej Donarski
Skoda Scala
Hatchback 1.0 TSI 115KM 85kW
Nie musimy zbytnio angażować się w utrzymanie auta w zakrętach czy też kurczowego trzymania kierownicy podczas pokonywania nierówności. Układ jezdny jest tutaj poprawny i niczym nie zaskakujący. Osobiście nie podobają mi się strasznie wąskie opony jak i wolałbym nieco bardziej miękkie zawieszenie ale jest naprawdę w porządku i odczuwa się radość z jazdy.
4,0
~Kamil
Skoda Scala
Hatchback 1.6 TDI 115KM 85kW
Fatalny lane assistant. Co chwilę piszczy i szarpie kierownicą. Nie odróżnia białych pasów od żółtych więc gdy są remonty, zwężki itd to auto próbuje wyrwać kierownicę, więc trzeba walczyć o utrzymanie się na pasie. Nie udało mi się tego systemu wyłączyć permanentnie. Auto generalnie prowadzi się po prostej drodze nawet dobrze.
5,0
~User_234
Skoda Scala
Hatchback 1.0 TSI 115KM 85kW
Auto jest nowe, więc nie ma co stukać i pukać. Świetnie wchodzi w zakręty mimo niewyszukanego zawieszenia. Jest proste w budowie, co dobrze wróży jeśli chodzi o ewentualne przyszłe naprawy. Trzyma się drogi jak przyklejone. Układ kierowniczy nie jest zbyt bezpośredni, mi to nie przeszkadza.
5,0
~Arkadiusz
Skoda Scala
Hatchback 1.5 TSI 150KM 110kW
Skoda, czyli VAG, czyli raczej sztywno i sprężyście, Dla mnie wystarczajaco komfortowo, bardzo pewne prowadzenie auta, stabilne w skrajnych warunkach na zakrętach lekko podsterowane ale bez problemów do opanowania, wystarczy zdjąć nogę z gazu i wraca na tor jazdy
4,0
~Piotr K
Skoda Scala
Hatchback 1.0 TSI 115KM 85kW
Samochód ogólnie prowadzi się dobrze. Układ kierowniczy jest dosyć precyzyjny, a elektryczne wspomaganie bardzo pomaga przy parkowaniu. Czasami jednak (szczególnie na śliskiej nawierzchni) mam wrażenie, że auto reaguje na kierownicę opieszale i z opóźnieniem.
5,0
~Bartłomiej
Skoda Scala
Hatchback 1.0 TSI 115KM 85kW
Zestrojone dosyć komfortowo. Do jazdy 50/50 miasto i poza miastem w zupełności wystarcza. Wygodnie z przodu i z tłu. Plomby nie wypadają z zębów na dziurawej drodze. Nic nie skrzypi na progach zwalniających.
5,0
~adam_tuliszka
Skoda Scala
Hatchback 1.0 TSI 115KM 85kW
Auto świetnie trzyma się drogi. Układ kierowniczy w normalny sposób reaguje na ruchy użytkownika. Dodatkowo system line-assist bardzo ciekawie wspomaga jazdę na prostej jak i w zakrętach.
Dziennik kosztów dla Skoda Scala
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Adamus
Skoda Scala
Hatchback 1.0 TSI 115KM 85kW
Działa lekko i precyzyjnie. W porównaniu z poprzednim autem typu Van,ma mniejszy promień skrętu,co akurat mnie dziwi,ale nie przeszkadza.
Skoda Scala