Szukaj

Lista ocen Skoda Scala (30) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 28 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~WAS
Skoda Scala
Hatchback 1.6 TDI 115KM 85kW
Układ jezdny to suma oceny silnika i skrzyni. Warto wspomnieć o jednej irytującej właściwości tego układu. Mianowicie o jeździe po mieście. Podczas zaciągnięcia hamulca ręcznego przy załączonym trybie D samochód próbuje cały czas ruszyć i nie rozpaczą napędu jak to mam miejsce przy wcisnietym hamulcu lub trybie N oraz P. Moim zdaniem, dla osoby która tak jak ja, używa ręcznego podczas postoju w ruchu miejskim, np na światłach, to kiepskie...
5,0
~Greg
Skoda Scala
Hatchback 1.0 TSI 115KM 85kW
W zasadzie sama jedzie używając asystenta pasa ruchu i tempomatu. No oczywiście zapiszczy i wyświetli komunikat "Przejmij kierowanie" ale nie jest to auto autonomiczna :) A na poważnie to asystent pasa ruchu bardzo silnie daje odczuć zbliżanie się do krawędzi. Jeśli nie damy kierunkowskazu, który na moment go wyłącza, to trudno zmieniać pas :) Należy więc jeździć przepisowo i używając kierunkowskazów.
5,0
~Maciej Donarski
Skoda Scala
Hatchback 1.0 TSI 115KM 85kW
Nie musimy zbytnio angażować się w utrzymanie auta w zakrętach czy też kurczowego trzymania kierownicy podczas pokonywania nierówności. Układ jezdny jest tutaj poprawny i niczym nie zaskakujący. Osobiście nie podobają mi się strasznie wąskie opony jak i wolałbym nieco bardziej miękkie zawieszenie ale jest naprawdę w porządku i odczuwa się radość z jazdy.
4,0
~Kamil
Skoda Scala
Hatchback 1.6 TDI 115KM 85kW
Fatalny lane assistant. Co chwilę piszczy i szarpie kierownicą. Nie odróżnia białych pasów od żółtych więc gdy są remonty, zwężki itd to auto próbuje wyrwać kierownicę, więc trzeba walczyć o utrzymanie się na pasie. Nie udało mi się tego systemu wyłączyć permanentnie. Auto generalnie prowadzi się po prostej drodze nawet dobrze.
5,0
~User_234
Skoda Scala
Hatchback 1.0 TSI 115KM 85kW
Auto jest nowe, więc nie ma co stukać i pukać. Świetnie wchodzi w zakręty mimo niewyszukanego zawieszenia. Jest proste w budowie, co dobrze wróży jeśli chodzi o ewentualne przyszłe naprawy. Trzyma się drogi jak przyklejone. Układ kierowniczy nie jest zbyt bezpośredni, mi to nie przeszkadza.
5,0
~Grzegorz
Skoda Scala
Hatchback Facelifting 1.5 TSI 150KM 110kW
Strasznie ale to strasznie wkurzają asystenci (asystent znaków drogowych, prędkości, utrzymania pasa ruchu itp) które trzeba wyłączać za każdym razem, gdy się rusza. Inaczej na desce rozdzielczej jest choinka ostrzeżeń. Układ jezdny bardzo dobry. Pracuje precyzyjnie, bez szarpnięć.
5,0
~Arkadiusz
Skoda Scala
Hatchback 1.5 TSI 150KM 110kW
Skoda, czyli VAG, czyli raczej sztywno i sprężyście, Dla mnie wystarczajaco komfortowo, bardzo pewne prowadzenie auta, stabilne w skrajnych warunkach na zakrętach lekko podsterowane ale bez problemów do opanowania, wystarczy zdjąć nogę z gazu i wraca na tor jazdy
4,0
~Piotr K
Skoda Scala
Hatchback 1.0 TSI 115KM 85kW
Samochód ogólnie prowadzi się dobrze. Układ kierowniczy jest dosyć precyzyjny, a elektryczne wspomaganie bardzo pomaga przy parkowaniu. Czasami jednak (szczególnie na śliskiej nawierzchni) mam wrażenie, że auto reaguje na kierownicę opieszale i z opóźnieniem.
5,0
~Bartłomiej
Skoda Scala
Hatchback 1.0 TSI 115KM 85kW
Zestrojone dosyć komfortowo. Do jazdy 50/50 miasto i poza miastem w zupełności wystarcza. Wygodnie z przodu i z tłu. Plomby nie wypadają z zębów na dziurawej drodze. Nic nie skrzypi na progach zwalniających.
Dziennik kosztów dla Skoda Scala
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~adam_tuliszka
Skoda Scala
Hatchback 1.0 TSI 115KM 85kW
Auto świetnie trzyma się drogi. Układ kierowniczy w normalny sposób reaguje na ruchy użytkownika. Dodatkowo system line-assist bardzo ciekawie wspomaga jazdę na prostej jak i w zakrętach.
Skoda Scala