Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Superb I

Andrzej, 10 lat temu
Silnik 2.0 TDI DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 96 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Skoda Superb I 2.0 TDI DPF 140KM 103kW 2004-2008 - Oceń swoje auto
4,69
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Najbardziej pozytywne wrażenia mam wywołane całokształtem komfortu jazdy, a może to tylko wrażenie, bo nigdy nie prowadziłem prawdziwie luksusowych samochodów. To ca mam, to mi wystarczy;)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Purchle i odpryski lakieru przy oświetleniu tablicy rejestracyjnej na pokrywie bagażnika
Silnik : Naprawa pękniętej głowicy silnika przy 70000km
Układ elektryczny : Wymiana alternatora przy 95000km
5,0
Całokształt
Jak za takie pieniądze, to czy można spodziewać się czegoś lepszego? Bez wielkich fajerwerków i wodotrysków jest to samochód, którym przyjemnie i bezpiecznie można jeździć.
Wrażenia
4,0
Silnik
Co 5000 km muszę dolać litr oleju. Poza tym jest cichy, elastyczny
5,0
Skrzynia biegów
Jeszcze mnie nie zawiodła. Przydatny jest szósty bieg.
5,0
Układ jezdny
Super trzyma się jezdni. Jedzie tam, gdzie ja chcę.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie ma problemów z widocznością podczas jazdy.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szkoda, że moja wersja ma jednostrefowy climatronic. W użytkowaniu wentylacja i ogrzewanie bezproblemowe. Podgrzewane siedzenia kierowcy i pasażera to luksus.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Regulowana kierownica, regulowane fotele - czy można o coś więcej prosić? Gdy siadłem z tyłu, to pozazdrościłem pasażerom - mają tak wiele przestrzeni.
5,0
Wyciszenie
W moim siedmiolatku uszczelki drzwiowe jeszcze trzymają, więc nie słychać świstów. Z komory silnikowej również nie dobiegają mnie żadne odgłosy, więc można spokojnie używać zestawu głośnomówiącego, słuchać dobrej muzyki podczas jazdy oraz rozmawiać bez przeszkód z pasażerami.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak się kupiło taki samochód, to trzeba mieć na paliwo, przeglądy i ewentualne naprawy, takie są realia w naszym kochanym państwie. Samochód pali tyle, ile wlejesz, nic więcej, ale ceny zależą od kogoś innego.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto kupiłem przed rokiem, a bardzo przekonującą stała się cena tego pojazdu. W porównaniu do mojej poprzedniej kijanki, to teraz poruszam się limuzyną.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgami się nie przejmuję, oczywiście jeśli nie wpływają na bezpieczeństwo jazdy i komfort. Nic szczególnego mis się nie przytrafiło.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód budowany na wzór niemieckich aut, ma to być wyższa klasa średnia, jednakże jest to produkcja tylko stylizowana na ideał, więc wiele można sobie życzyć. Silnik 2.0 TDI miał wymienioną głowicę przy 70000km, przy 95000km wymieniłem alternator. W klapie bagażnika przy oświetleniu tablicy rejestracyjnej pojawiły się purchle i zaczyna tam odpadać lakier.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Skoda Superb I