Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Skoda Superb I

Lata produkcji: 2001 - 2008
Segment: Wyższa klasa średnia
Produkowana w latach 2001-2008 pierwsza generacja Skody Superb (oznaczona symbolem B5) odwoływała się do tak samo nazwanej, luksusowej, przedwojennej limuzyny i zapełniła lukę w nieobsadzonym do tej pory przez czeską markę segmencie E. Skoda Superb I oparta była na prototypie z roku 2001 o nazwie Montreux. Model powstał na platformie podłogowej B5 Volkswagena, tak jak model Passat. Auto przeszło modernizację w roku 2006 – zmianami objęła ona m.in. przednie i tylne reflektory oraz grill. Mimo że czeski producent przygotował też wariant kombi samochodu, nie wdrożono go do produkcji, tak samo zresztą jak opartego na Superb sportowego prototypu Tudor.
Powagosław
Już prototyp VisionC zwiastował kierunek, który obrał nowy Superb. Nie jest to przełom w klasie i pewnie nigdy nie będzie (bo jest przecież VW), ale można mówić o dużym kroku naprzód w ewolucji tego konkretnego modelu. Dziś to naprawdę elegancka, dobrze wystylizowana limuzyna bez kompleksu Passata. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie rozumiem, dlaczego Czesi mieliby robić nudne samochody – mają przecież ładne kobiety, mają poczucie humoru i luźny stosunek do świata. U Niemców natomiast jest dokładnie odwrotnie. Tym niemniej z tego niemiecko-czeskiego małżeństwa wychodzą czasem zaskakująco sympatyczne dzieci. Taki Superb na przykład. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Skoda Superb I

Liczba wpisów: 5
radio ne działa
dodał: karwoj, 8 lat temu
W radiu wyświetla się tylko funkcja phone. Nie mogę jej wyłączyć. Radio nie działa. Nadmieniam ,że nie mam zainstalowanej żadnego systemu głóśnomówiącego i podłączonego telefonu
Niedogrzany silnik
dodał: pawel1977, 4 lata temu
Problem dotyczy niedogrzania silnika w trasie. W mieście nie ma problemu silnik dochodzi do 90 stopni. Problem zaczyna się w trasie. Nie chce osiągnąć więcej niż 70 stopni a najczęściej jest to 50stopni, temperatura oleju 63stopnie. Przez to pali więcej niż powinien bo wychodzi na trasie gdzie nie przekraczam 90 km/h spalanie 6,7l a komputer pokazuje 5,5l. Dodam że auto jest z dsg i maa niezależne ogrzewanie webasto. Mechanik wymienił mi już termostat i czujnik g62 ale to nic nie pomogło. Czy ktoś jest na tyle mądry i wie o co chodzi co jest popsute. Pozdrawiam
wyświetla się funkcja phone
dodał: [email protected], 8 lat temu
nie mogę uruchomić radia . Wyświetla się tylko funkcja phone.
Radio nie działa . Co robić? może bardzo niska temperatura.(-20C)...
samoczynnie wzrastają obroty na biegu jałowym
dodał: ~jacekzuk3, 7 lat temu
Co jakiś czas samoczynnie wzrastają obroty na biegu jałowym(już normalnie są dość wysokie jak dla mnie ok 900obr. i spalanie 0,9 l/h)
pali sie kontrolka cisnienia oleju
dodał: ~lukasz, 6 lat temu
zapalona kontrolka cisnienia oleju.samochod na pierwszym biegu rusza normalnie ,na drugim nie reaguje juz na gaz

Dane techniczne Skoda Superb I

Moc silników 101–193 KM
Pojemność silników 1,8–2,8 l
Prędkość maksymalna 185–237 km/h
Przyspieszenie 0-100 8,0–12,3 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Skoda Superb I
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 1056
Koszt ogólny 19,57 PLN
LPG29.46 PLN
ON28.87 PLN
PB34 PLN
Wydatki serwisowe 9,67 PLN Pozostałe wydatki 9,80 PLN

Publikacje o Skoda Superb

Newsy o Skoda Superb

Skoda Superb I