Szukaj

Lista ocen Skoda Superb II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW 2013-2015 (6) - Silnik

Pokaż filtry
3,0
~foreks
Skoda Superb II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Silnik jeszcze chodzi, ale to nowe auto. Na pewno bierze 1,5l co 10k km a to znaczy ze silnik jest zle zlozony i slabe materialy oringow, piercieni. Ale kazdy dzis bierze tyle oleju, bo silnik dzis wytrzymuje moze 150k i nowy potrzebny. Brawo koncerny, szkoda ze was UE nie powiesi za to. Jak sie leci 170kmh to diesel bierze 12l. Po co mi diesle wtedy?
4,0
~Slim
Skoda Superb II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Silnik CR pracuje cicho i sprawnie porusza tym dość ciężkim przecież autem. 140 KM w zupełności wystarcza, może przy pełnym obciążeniu lepszy byłby silnik 170KM, ale nie mogę narzekać. Stała prędkość rzędu 170 -180 km/h nie robią na nim wrażenia, jest cicho i komfortowo.
4,0
~TestMan
Skoda Superb II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
140 konny TDI, wydawałoby się klasyka. Ładnie wkręca się na obroty, akustycznie odpada dźwięk silnika przy redukcji z trójki na dwójkę, dużo ładniej brzmi turbo-benzynowy silnik. Osiągi poprawne.
4,0
~Marcin
Skoda Superb II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Dość mało pali jak na gabaryty i obecność napędu 4x4, dynamika umiarkowana, przed wyprzedzaniem trzeba zredukować bieg, nie ma ochoty ciągnąc z niskich obrotów jak niektóre diesle.
4,0
~Marcin
Skoda Superb II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Po roku mam wrażenie że mógłby być mocniejszy, zaczyna żyć tak gdzieś od 2 tyś obrotów, żeby wyprzedzić trzeba redukować bieg. Fiatowski JTD zbierał się z niższych obrotów.
4,0
~Art
Skoda Superb II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Generalnie ok, na co dzień w zupełności wystarcza. Trochę gorzej przy zapakowaniu całej rodziny, wtedy trochę słabo z dynamiką.
Skoda Superb II Kombi Facelifting