Szukaj

Lista ocen Skoda Superb II Kombi (50) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 17 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Arturo_25
Skoda Superb II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
Sześciobiegowa, manualna skrzynia jest dokładnie taka jaka powinna być... czyli po kilku kilometrach prowadzenia tego samochodu po porostu zapominasz, że trzeba zmieniać biegi. Każde przełożenie wchodzi bez żadnego oporu za to z charakterystycznym, przyjemnym oporem w ostatniej fazie przełączania. Dodatkowo wyświetlacz komputera podpowiada, który bieg włączyć aby zoptymalizować spalanie. Na początku trochę mnie to wkurzało ale po...
5,0
~Mirek
Skoda Superb II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
Myślę że nie odkryję Ameryki jak powiem że prawdopodobnie już nie wrócę w przyszłości do manuala. Co prawda nigdy nie mów nigdy ale jeśli będę miał wybór to jeszcze raz DSG. Spełnia moje oczekiwania pod każdym względem. Siedem biegów, płynne przełączanie. Nie zauważyłem żadnych niepokojących dźwięków o których inni użytkownicy wspominali.Tryb S używałem tylko na autostradzie, w mieście w tym trybie wysokie obroty powodują niepotrzebny hałas....
3,0
~Tomek_BB
Skoda Superb II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Mimo niewielkiego przebiegu na zimnym silniku czuć szarpania. Podejrzanie zachowuje się mechatronika. Wymaga adaptacji przy każdym przeglądzie. Zestopniowana bardzo krótko, co poprawia osiągi ale pogarsza spalanie. Szybkie reakcje w trybie ręcznym, automatyczne spowalnia przyspieszanie, nawet tryb sportowy. Na zimnym silniku zbyt szybko wrzuca wyższe przełożenie. Skrzynia DSG powoduje znaczne zwiększenie spalania w stosunku do manuala,...
3,0
~Łukasz Baścik
Skoda Superb II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Wypowiem się na temat skrzyni manualnej, gdyż automatem nie jeździłem. Ruszając powoli czas wrzucić 2 i tu niemiłe zaskoczenie gdyż skrzynia ewidentnie \"haczy\" co moim zdaniem w nowym samochodzie jest niedopuszczalne. Gdybym kupował używkę mógłby to być problem wynikający być może z niewłaściwej eksploatacji ale mówię tu o aucie prosto z salonu żeby rozwiać wszelkie wątpliwości. Wielki minus.
5,0
~Imroath
Skoda Superb II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
Nigdy przenigdy nie chce juz manuala. Zmian biegów sa praktycznie nie odczuwalne, nie zależnie czy wciskamy gaz lekko czy do samej podłogi. Nie ma szarpnięć ani opóźnień. Moc jest przenoszona stale. Trudno opisać frajde jaka to daje. A jak potzreba to jest jeszcze tryb S - skrzynia dba wtedy zeby silnik byl zawsze gotow dac z siebie wszystko.
4,0
~marek
Skoda Superb II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
zwróć uwagę na koło dwu masowe na zimnym silniku stuki . tak właśnie było u mnie auto musiałem zostawić na noc w aso bo po pierwszym razie nic nie stwierdzili ale że była to ostatnia szansa na usunięcie usterki w ramach gwarancji nie odpuściłem i jednak się opłaciło koło zostało wymienione . DOKŁADNIE OSŁUCHAJ SILNIK KIEDY JEST ZIMNY !!!!
4,0
~Mariusz
Skoda Superb II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Tylko 4 pkt. bo dla mnie za wcześnie (w mieście) używa 6 biegu, potem jak chce się przyspieszyć czuje się jak buda brzęczy. W mieście w ogóle nie powinna załączać 6 biegu tym bardziej przy 67 km/h. Po za tym skrzynia bez problemowa - DSG, nie czuć zmian biegów, a jak chce się poszaleć na manualu daje dużo frajdy ! Szkoda, że nie mam łopatek przy kierownicy.
2,0
~bartol_kbk
Skoda Superb II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
Skrzynia DSG jest bardzo wygodna, szybko zmienia biegi i dzięki niej spalanie jest takie niskie. Czasami potrafi szarpnąć. Niestety w naszym egzemplarzu skrzynia poddała się przy 80 tyś przebiegu. Trzeba było wymienić sprzęgła i mechatronikę (duże koszty). jak na razie działa....
4,0
~Cezary
Skoda Superb II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
Bardzo szeroki zakres przełożeń, 6-biegowy manual. Zwłaszcza 6-ty bieg bardzo przydatny. Ogólnie jazda jest bardzo przyjemna, przełożenia nie kończą się nagle. Jednocześnie można jechać 5-tką na niskich obrotach po mieście, a silnik dalej będzie chodził gładko.
Dziennik kosztów dla Skoda Superb II Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
54,00 zł
6,2
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Hubi
Skoda Superb II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Rusza z małym opóźnieniem po puszczeniu hamulca. Biegi przełącza szybko, moim zdaniem na zbyt małe obroty, bo po zmianie na wyższy ma jakieś 1200 obrotów i jak nie wciśniesz gazu to nierówno silnik pracuje jak by nie miał siły, powinno po zmianie być minimum 1500.
Skoda Superb II Kombi