Szukaj

Lista ocen Skoda Superb II Sedan (75) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 48 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Rafuzz
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Auto w trasie zachowuje się dobrze, choć mam wrażenie, że trochę za bardzo nim buja jak gondolą na morzu, przez co przy większych prędkościach trochę na początku czułem niepokój, ale później przywykłem do tego i doszedłem do wniosku, że z uwagi na gabaryty tak musi być. Nie jeździłem do tej pory autem osobowym takich rozmiarów i wagi i nie mam porównania. W ruchu miejskim też jest trochę dziwnie bo wydaje się że auto zastanawia się czy już...
4,0
~Jarek
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Samochód bardzo dobrze trzyma się drogi, jest neutralny w zakrętach (moim zdnaniem mniej podsterowny niż - chwalone za uklad jezdny - Mondeo). Kierowca ma wrażenie prowadzenia szybkiego, zwinnego i mniejszego niż jest w rzeczywistości, samochodu. Przy większych prędkościach Superb jest wrażliwy na boczne podmuchy wiatru. Zawieszenie jest nieco twardsze niż te w Mondeo; na gruntowch drogach trzeba jechać wolniej i ostrożniej. Tendencja do...
4,0
~uzzytkownik
Skoda Superb II
Sedan 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Tutaj bez zmian w stosunku do mojej opinii po 10k km. Do jazdy jako limo - super. Do jazdy bardziej agresywnej - bardzo przeciętnie: samochodem buja (jest za wysoki, a za wąski), standardowa szerokość opony 205 nie jest demonem przyczepności, wybieranie nierówności jest umiarkowanie ciche. Mimo małej precyzyjności układu dość dobrze czuć co z autem się dzieje, nawet na śliskiej nawierzchni. Nie miałem nigdy niekontrolowanego zaskoczenia. ESP...
5,0
~Uzzytkownik
Skoda Superb II
Sedan 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Nie jest to audi jeżeli chodzi o ciszę układu amortyzującego, ale jest doskonale. Wielowachaczowe zawieszenie bardzo dobrze wybiera nierówności i przewidywalnie zachowuje się w zakrętach. Układ kierowniczy może wydawać się mało precyzyjny ze względu na wspomaganie progresywne. Ale w końcu to ma być limo. :) Samochód jest długi i ciężki, czasem może wydawać się "niechętny" do omijania przeszkód. Długie podróże nie męczą, nierówności raczej...
4,0
~rachunek@o2.pl
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Sprężyste bezpieczne zawieszenie. Kompromis to felgi max 16 cali powyżej zbyt mocne przenoszenie nierówności na karoserie. Charakter samochodu to auto rodzinne bo na limuzynę znaczek nie ten :) więc powinno być trochę bardziej miękko zestrojone żeby na polskich drogach dzieci z tyły nie skakały pod sufit. Dobrym rozwiązaniem była by opcja zmiennej charakterystyki zawieszenia. Ogólnie BMW to nie jest (pod względem zawieszenia). Ale jak na swoją...
3,0
~Nocturne
Skoda Superb II
Sedan 3.6 FSI 4x4 260KM 191kW
Ten samochód to taki kanapowiec. Zawieszenie jest tradycyjne w konstrukcji i bardzo rozbujane. Nie pozwala na pewne pokonywanie zakrętów. Komfort też nie jest specjalnie wysoki. Na zawieszeniu widać skodowskie oszczędności, bo passat prowadzi się lepiej. Na plus - jest tańsze w naprawach. Przy silniku o takiej mocy zawieszenie powinno być utwardzone.
4,0
~Pompon
Skoda Superb II
Sedan 1.4 TSI 125KM 92kW
Bardzo komfortowe, bardzo miękkie. Czuć kładzenie w szybkich wąskich zakrętach. Na austostradzie do 180kmh stabilnie. Dobra prędkość podróżna to 160kmh, w środku cisza, całkowicie wytłumiony silnik, brak hałasu z opon, hałasu z opływu powietrza. Przy 160kmh najbardziej słychać... wentylator klimatyzacji o ile pracuje na wyższym niż trzecim biegu.
4,0
~dao
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Auto prowadzi się pewnie, ale czasami trochę pływa.. Dość twarde i czuję się większe nierówności. Nie wiem jak skoda to robi, ale przy ostrym przyśpieszaiu ma się wrażenie jakby to auto miało 5s do setki :) Niestety ma tylko 8,8s. Przy wyprzedzaniu w trybie sport samochód błyskawicznie przyśpiesza, przy każdej prędkości i nie trzeba się martwić o redukcję.
5,0
~czaki
Skoda Superb II
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Myślałem, że jak na dość prosty układ jezdny i takie rozmiary będzie słabo na zakrętach, ale... było absolutnie dużo lepiej niż mogłoby się wydawać. Jak na tak trwałe zawieszenia, wymiary i masę, to jeździ się zadowalająco. W ciągu 100 tys. wymieniane w zasadzie tylko łączniki i gumy. Dla mnie element eksploatacyjny.
Dziennik kosztów dla Skoda Superb II Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
36,50 zł
6,2
l/100km
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~BigPiotr
Skoda Superb II
Sedan 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Dobrze się tym jeździ. Z racji rozmiarów jest to jednak auto na trasę. Tu nie ma kłopotów z trzymaniem się w zakrętach. ESP dość szybko reaguje, na szczęście idzie wyłączyć jak ktoś chce pogłupieć :-) Cisza w środku, dobre tłumienie odgłosów drogi. Wahacze na szczęście nie są aluminiowe czyli tańsze w obsłudze.
Skoda Superb II Sedan