Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Yeti Outdoor

patrykard, 8 lat temu
Silnik 1.6 TDI 105KM 77kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Skoda Yeti Outdoor 1.6 TDI 105KM 77kW 2013-2015 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Radio dotykowe z bluetooth - jest świetne do słuchania jak i rozmawiania przez telefon Tempomat w standardzie Ładowność i praktyczność Spalanie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Czujnik domykania szyby - naprawił się sam
5,0
Całokształt
Świetne auto na codzień. Silnik zupełnie adekwatny do auta, spalanie bardzo dobre. Wygodne na krótkie jak i długie trasy. Pakowne, relingi na dachu. Bardzo praktyczny samochód.
Wrażenia
4,0
Silnik
1.6 tdi 105KM, nie wygramy wyścigu ale do 160km/h jest w porządku. Później brakuje mocy, auto również daje wrażenie, że nie lubi jeździć bardzo szybko. Kultura pracy w normie, brak zastrzeżeń. Cichy na biegu jałowym, rozgrzewa się w miarę szybko jak na diesla. System stop&start bez zastrzeżeń.
5,0
Skrzynia biegów
5 biegowy manual. Nie brakuje 6 biegu i nie trzeba się martwić o DPF bo przy 130km/h mamy dobre 2.5-3 tys obrotów. Jedynka i dwójka trochę krótkie. Precyzja na wysokim poziomie.
5,0
Układ jezdny
Auto świetnie trzyma się drogi i daje wrażenie jechania autem terenowym. duży prześwit i kąt natarcia pozwala na spokojne podjeżdżanie pod wszelkie krawężniki. Promień skrętu bardzo przyzwoity.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko dobrze widać, siedzi się nieco wyżej niż w autach klasy sedan. Do tyłu widoczność dobra, czujniki parkowania jednak robią swoje i tylko sporadycznie zerkam w lusterka. Jedyny minus to takie wybrzuszenie na tylnej klapie które zasłania tablicę rejestracyjną auta jadącego tuż za nami.. czepiam się ;-)
5,0
Ergonomia
Siedzenia typowe VW, wygodne tylko trzeba się przyzwyczaić. Regulowany podłokietnik, wielofunkcyjna kierownica regulowana w 2 płaszczyznach, tempomat. Auto jest wygodne zarówno w mieście jak i w trasie. Minus na kapiącą wodę na panel drzwi przy otwartym oknie jadąc szybciej w czasie deszczu. Super radio z dotykowym panalem i bluetooth który świetnie działa z iphone
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo fajny klimatronik dwustrefowy, automatyczna cyrkulacja wewnętrzna zapewnia brak smrodu kopciuchów jadących przed nami. Szyby nigdy nie zaparowały, auto szybko chłodzi i nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj jest naprawdę świetnie. Dużo miejsca w środku, również nad głowami. Podłokietnik z przodu, z tyłu środkowe siedzenie można złożyć w podłokietnik. Tylne 3 siedzenia są indywidualne, regulowane oparcia oraz regulacja przód - tył. W 5 sekund można również złożyć i wyjąć każde siedzenie.
4,0
Wyciszenie
przy większych prędkościach słychać zarówno silnik jak i powietrze opływające samochód. Po mieście jest bardzo dobrze. Brak hałasów z zawieszenia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na przestrzeni 7700 km wyszło 4.5 litra. Głównie trasa (do 150) i miasto. Sporo korków. Koszta serisu są znikome. Ten model wymaga pierwszego serwisu dopiero po 32000 km lub dwóch latach
5,0
Stosunek jakość/cena
Co tu gadać, dostajemy naprawdę sporo.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Szyba kierowcy zwariowała na tydzień - trzeba było ją zawsze domykać na 3 razy. Naprawiło się samo.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Skoda Yeti Outdoor