AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Subaru
Forester
I
2.0 S -Turbo 170 KM 125 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Subaru Forester I 2.0 S -Turbo 170KM 125kW 1998-2002
(19) - Silnik
Na liście zabraknie
4
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~bartek_e_p
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Mój silnik przejechał ponad 250tys km i nie było z nim większych problemów. Odpala zawsze. Gdy kupiłem go 60tys km temu to już wtedy wyraźnie słyszalny był piston slap (tłok uderzający o cylinder) i na chwilę obecną nic się nie pogłębiło, a silnik poza stukotem słyszanym, gdy jest niedogrzany, pracuje wzorowo. Słyszałem z resztą historie o silnikach, które mimo piston slapa były jeszcze wyjmowane z auta i wykorzystywane przez dugi czas w...
Dodane
ponad rok temu
5,0
~lautrament
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Od samego początku silnik zaskakiwał mnie swoją dynamiką. Mimo automatycznej, czterobiegowej skrzyni przekładniowej zawsze czuje się zapas mocy. Nigdy nie zdarzyło mi się wycofać z manewru wyprzedzania, wystarczy ręcznie zredukować bieg lub depnąć na tyle energicznie żeby zadziałał \"kick down\". Ktoś może uważać że 177 KM to niewiele, ale ja osobiście znam niewielu ludzi którzy tak naprawdę, do końca i na każdej nawierzchni są w stanie taką...
Dodane
14 lat temu
5,0
~urztkownik
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Silnik typu bokser,trzeba się przyzwyczaić kiedy odpala,jest drobna róznica między tym a tradycyjnym.Trochę przeraża brak miejsca w komorze ale taka uroda.170 KM robi swoje,może disle na początku wyprzedzają ale w ruchu można juz sobie na wiele pozwolić.Trzeba jednak zdać sobie sprawę że nie jest to wyścigówka tylko SUV o b.dobrych parametrach.Turbo załącza się od 3000 obr. To też dobrze bo po co wcześniej.Nie boi się wysokich obrotów
Dodane
12 lat temu
4,0
~jury
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
jak na 170KM spisuje się bardzo dobrze na przejażdżki z rodziną wystarczy. zamontowałem zawór upustowy dodało ciut pewności. spalanie gazu przy super oszczędnej jeżdzie na 100km/h to 11-litrów
Dodane
14 lat temu
5,0
~Irek
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
2,0T - idealny silnik do tego auta. Dźwięk przy przelocie też :) a olej - turbo zawsze coś brać musi - u mnie ok 100-200ml/1000km w zależności od stylu jazdy i temperatury
Dodane
6 lat temu
4,0
~pj40
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Podobno w moim turbo słabo działało, więc moje odczucia niestety są niewspółmierne, ale wyglądało to tak że silnik żył dopiero powyżej 3000 obrotów. No a do tego strasznie głośny :(
Dodane
15 lat temu
5,0
~Oregano
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Lekka turbodziura, ale potem... Jak w Need For Speed. Naprawdę super. Jesli chcesz jechac dostojnie tez jest ok bo prawdziwy czołg. Masa robi swoje.
Dodane
17 lat temu
4,0
~Wojtek
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Ładne brzmienie, wysoka bezawaryjność i kultura pracy. Dość ciasno w komorze silnika, ale też nie ma dramatu ja uważają niektórzy.
Dodane
8 lat temu
4,0
~Maciek 800
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Po subaru turbo można by spodziewać się lepszych osiągów. Ale masa robi swoje. W zimie i tak jest nie do pobicia.
Dodane
14 lat temu
Dziennik kosztów dla
Subaru Forester I
2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Średni koszt
przejechania 100 km
61,00 zł
pb
12,7
l/100km
Zobacz
dzienniki
5,0
~Michał
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
Turbo czyni to autko całkiem żwawym, aczkolwiek trzeba go wysoko kręcić. Przyspieszenie niezłe, prędkość maksymalna poniżej 200km/h.
Dodane
17 lat temu
Poprzednia
1
2
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Subaru Forester
Zobacz 1 auto
od ręki
Subaru Forester I 2.0 S -Turbo 170KM 125kW 1998-2002
4,2 (23 oceny)
Sprawdź oferty Subaru Forester
Wybierz inny silnik
2.0 122 KM
2.0 125 KM
2.0 S -Turbo 170 KM
2.5 165 KM
2.5 210 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Subaru Forester w pigułce
Subaru Forester
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Subaru Forester
Dane techniczne
Subaru Forester I 2.0 S -Turbo 170KM 125kW 1998-2002
Raporty zużycia paliwa
Subaru Forester I 2.0 S -Turbo 170KM 125kW 1998-2002
Opinie
Subaru Forester I 2.0 S -Turbo 170KM 125kW 1998-2002
Usterki
Subaru Forester I 2.0 S -Turbo 170KM 125kW 1998-2002
Publikacje
Subaru Forester
Newsy
Subaru Forester
Galerie
Subaru Forester
Nasze pomiary
Subaru Forester
Filmy
Subaru Forester
Ogłoszenia
Subaru Forester
Ceny aut używanych
Subaru Forester
Dziennik kosztów
Subaru Forester I 2.0 S -Turbo 170KM 125kW 1998-2002
Opinie o instalacjach LPG
Subaru Forester I 2.0 S -Turbo 170KM 125kW 1998-2002
Testy zderzeniowe
Subaru
Aktualnie przeglądasz
Subaru Forester I
Dane techniczne
95 raportów
zużycia paliwa
60 ogłoszeń
używanych
9 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Subaru Forester
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy