Szukaj

Lista ocen Subaru Impreza I (53) - Silnik

Na liście zabraknie 34 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Rafał_29
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 i 4WD 125KM 92kW
Chyba jak każdy pozytywnie zaskoczony, napęd rewelacja stałe 50/50 daje pewnośc w kazdym zakręcie i bezkonkurencyjnośc w zimie, spalanie gazu bardzo oszczędne, mam stylizacje nadwozia na wersje GT wiec cieszy tym bardziej, silnik i skrzynia bardzo przyzwicie, siedzenia wygodne ale wygladaja jak taborety, ogólnie polecam, wyrużnia z tłumu, daje pewnośc jazdy, w miare niezawodne i 4x4 tylko strasznie surowe w środku i niestety przy wiekszych...
5,0
~Tobi
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 Turbo GT 4WD 211KM 155kW
Silnik fenomenalny o genialnym brzmieniu. Jeśli chodzi o elastyczność - tu zaskoczenie: np. na 5-tym biegu jazda poniżej 2,5 tyś obr jest niemożliwa. Konstrukcja wysokoobrotowa, chociaż seryjna mała sprężarka IHI najlepiej pracuje w zakresie 3-4 tyś obr. Kultura pracy nie jest idealna-w końcu nie jest to jednostka przeznaczona do spokojnej jazdy :)
5,0
~tynek
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 i 4WD 115KM 85kW
Mocy wystarcza, w sporcie daje rade, ale ścigant to to nie jest, chyba że na śniegu. Kultura pracy silnika boxer jest wspaniała, nic nie telepie samochodem. Na przelotowym tłumiku idzie dopiero od 4tys więc jazda pod czerwone pole. Przy spokojnej jeździe na każdym biegu od 2 tys bez żadnego zamulania czy szarpania jedzie.
4,0
~gzeho1984
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 i 4WD 115KM 85kW
Silnik dosyć elastyczny ale i lubiacący wysokie obroty. Kultura pracy wysoka brak jakichkolwiek obcych dzwięków. Wada troszke brak mu mocy stały naped na 4 koła robi swoje, podejrzewam że gdyby auto miało napęt na jedną oś bez znaczenia którą osiągi byłyby znacznie lepsze, ale pogorszyło by się prowadzenie coś kosztem czegoś.
3,0
~Subarynator
Subaru Impreza I
Kombi 1.6 i 4WD 90KM 66kW
1.6 to jakaś pomyłka ktoś chyba był na haju zakładając tę jednostkę do tego wspaniałego samochodu. Dużo pali nic to nie jedzie Dźwięk piękny ale co z tego jak gaz cały czas w podłodze a tu nic się nie dzieje po prostu dno dna Na przyspieszeniu 0-100 przegrywa nawet ze skodą Felicją 1.3 mpi LPG 68 koni
3,0
~Mateusz Piotrowski
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 Turbo GT 4WD 211KM 155kW
Silnik jest dość awaryjną konstrukcją. Kupując takie auto trzeba mieć w pogotowiu 10k, bo nie wiadomo kiedy panewka zastuka. Turbo też lubi się popsuć, ale póki trzymamy serie to nie jest tak źle. Jeśli o wszystko dbamy i pilnujemy oleju, robimy przeglądy u kogoś kto ogarnia temat to nie ma tragedii.
5,0
~zakochany w Subaru
Subaru Impreza I
Sedan 1.8 i 4WD 103KM 76kW
Boxer nawet przy tej pojemności pracuje prześlicznie. Akurat udało mi się dostać bardzo zadbany egzemplarz, który był serwisowany w ASO (sprawdziłem to w niemieckim ASO Subaru). Elastyczność taka, jak w niemieckich benzyniakach, czyli bardzo dobra, jednak kultura pracy jest tu największym atutem!
5,0
~Thelyn gg:3129446
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 i 4WD 125KM 92kW
Po prostu Super.Mam silnik z 2001r.Przy oszczędnej jezdzie juz przy 60km/h mam 5 bieg.Boxer pracuje inaczej niz \"normalny\" silnik.Nie jest to dla niego obciazenie.Dodatkowmy atutem jest ze ciagnie od dołu( w Hondzie trzeba najpierw wkrecic na wysokie obroty ).
5,0
~misiek_zx6r
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 i 4WD 125KM 92kW
Cieszy oj cieszy, nie da sie ukryc, cichutkie cyk cyk cyk i juz rowniutko chodzi, wkreca sie na obroty cudownie, i lubi jak sie go kreci. Dzwiek niesamowity, nie dosc ze bokser to jeszcze tlumik deep tone :), nigdy nie zawiodl, 24h jazdy na trasie 2 tys km, zero problemu.
Dziennik kosztów dla Subaru Impreza I
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
13,2
l/100km
13,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~p1t2r3@interia.pl
Subaru Impreza I
Kombi 1.8 i 4WD 103KM 76kW
Jeszcze czegoś takiego nie doświadczyłem. Wspaniałe wrażenia pod każdym względem. Elastyczny to jest mało powiedziane ten silnik nie wie ze moana być nieelastycznym! A mój to tylko 1.8! Kultura pracy?? - to Boxer ja jestem zauroczony plus jak się wkreca na obroty!
Subaru Impreza I