Szukaj

Lista ocen Subaru Impreza I (46) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 41 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~mubaraksubarak
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 16V 125KM 92kW
Rewelacyjne rozwiązanie z reduktorem - poprawia znacznie przyspieszenie i czyni to auto całkiem zrywne. Skrzynia i napędy bardzo dobrze zaprojektowane , niestety należy uważać na ich stan w używanym aucie- ewentualne awarie na chwilę obecną przewyższają wartość pojazdu(sprzegło wiskotyczne -3600PLN+wymiana , uszczelkiwięc około 5000pln, jedyny ratunek przełożyć z innej skrzyni, dodam ,że sama wiskoza pasuje od nowszych modeli 5B...
4,0
~zakochany w Subaru
Subaru Impreza I
Sedan 1.8 i 4WD 103KM 76kW
Skrzynia jest dość krótka (na II biego do 80km/h, mój Accord na II biegi jedzie do 110km/h), dzięki czemu 103KM daje jakieś osiągi (nie jest to jednak wyścigówka), kosztem prędkości maksymalnej. Mimo to udaje się rozpędzić auto do 190km/h (w Accordzie przy tej prędkości jest komfortowo), ale nie jest to już przyjemna jazda. Prędkość optymalna wg. mnie to 160km/h. Trzeba biegi trochę wyczuć, by wrzucać je precyzyjnie, szczęgólnie przy...
3,0
~Mateusz Piotrowski
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 Turbo GT 4WD 211KM 155kW
Fabryczna skrzynia to chyba najsłabszy punkt mechaniczny tego auta. Po mieście praktycznie jeźdże na 2 i 3 cim biegu, czasami 4ty. jeżdżąc 40-80kmh w zakresie obrotów 2000-4000. Skrzynie lubią się mielić, szczególnie jak się coś dłubnie i przyjdzie trochę mocy. U Siebie w obu imprezach miałęm skrzynie 4,44 z STI JDM. To skrzynia ze "Średnim " przełożeniem. Te ultra krótkie do tras się nie nadają. Na tej przy 100km mam niecałe...
3,0
~kuba_tenerowicz
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 16V 125KM 92kW
Bardzo precyzyjna i krótko przełożona, do tego bardzo lekka ale za to delikatna. Nie nadaje się do dynamicznej jazdy. W mieście niezastąpiona. W trasie okropna. 3500obr przy 120km/h na 5tym biegu.
5,0
~Atko
Subaru Impreza I
Sedan 1.8 i 4WD 103KM 76kW
Automatyczna skrzynia biegów również nie uległa żadnej awarii, biegi zmienia płynnie i jest genialnym rozwiązaniem do jazdy po mieście, chociaż najprawdopodobniej przyczynia się do ciut większego spalania.
4,0
~Kamil
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 i 4WD 125KM 92kW
Bardzo precyzyjna i bezproblemowa chodź w mojej przy redukcji do 1 zdarzały się chroboty. Ale co częściej przy zimnym silniku. Skrzynia troszeczkę za długa, przydałaby się 6 w krótszym zestopniowaniu.
4,0
~Zawiasek
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 4WD 115KM 85kW
Za krótkie biegi.Co daje w sumie nie więcej niż 180/h.Idealna w teren i na nasze polskie drogi ,bo dobrze się zbiera przez co łatwo się wyprzedza.Słabo na autostradzie bo 180 ciężko osiągnąć.
4,0
~gzeho1984
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 i 4WD 115KM 85kW
Biegi wchodzą pewnie i gładko, mały skok przełożeń liwarka zmiany biegów to duża zaleta. Zle zestopniowanie 3 za krótka co jest kłopotliwe podczas wyprzedzania 3-ka jest za krótka 4-ka za długa.
5,0
~Tobi
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 Turbo GT 4WD 211KM 155kW
Skrzynia biegów pracuje z charakterystycznym dla sportowych aut oporem,ale precyzyjnie. Ważna jest okresowa wymiana oleju w skrzyni a do jego sprawdzania przydaje się seryjny bagnet.
5,0
~Kuba
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 Turbo GT 4WD 218KM 160kW
Jeździłem wieloma samochodami ale skrzynia w subaru jest po prostu super. Bardzo szybka i za razem precyzyjna. Wydaje mi się że jest to najlepsza skrzynia manualna.
Subaru Impreza I