Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Legacy III Kombi

michal-555, 7 lat temu
Silnik 2.0 125KM 92kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 180 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Subaru Legacy III Kombi 2.0 125KM 92kW 1998-2003 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : bardzo ekonomiczny silnik bokser 2.0 125 koni, sprężyste i komfortowe zawieszenie, świetne trzymanie się drogi dzięki napędowi 4wd, reduktor, dzięki któremu auto jest dzielne w terenie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : korozja :)
Zawieszenie : pękające sprężyny
4,0
Całokształt
Auto byłoby prawie doskonałe, gdyby miało mocniejsze blachy i lepsze zabezpieczenie antykorozyjne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo ekonomiczny silnik 2.0 125 koni, świetnie radzący sobie z instalacją gazową.
4,0
Skrzynia biegów
bez zastrzeżeń, świetnie zestopniowana, do tego reduktor sprawdzający się na drogach leśnych, gruntowych, śniegu, błocie. Do pełni szczęścia brakuje 6 biegu :)
4,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń.
Komfort
4,0
Widoczność
Świetna widoczność
4,0
Ergonomia
Wygodne fotele, dużo przestrzeni dla pasażerów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodne fotele, dużo przestrzeni dla pasażerów. Pasażer z przodu mógłby mieć więcej miejsca na nogi, ale ogólnie jest dobrze.
4,0
Wyciszenie
Bez zastrzeżeń
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest to jedno z najbardziej ekonomicznych aut jakie miałem. Najniższe odnotowane przeze mnie spalanie na trasie przy 90-100km/h bez deptania wyszło 7.5L benzyny, a gazu 9L. Przy normalnej jeździe na trasie 110-140km/h i redukcjach przy wyprzedzaniu wychodziło 8-8.5L benzyny i jakieś 10-11 L gazu. Czysta jazda po mieście bez deptania, można było się zmieścić w 10L benzyny i 12L gazu, przy normalnej jeździe po mieście na krótkich odcinkach (3-5km) wychodziło 14L gazu, a najwyższe zanotowane to 16L gazu, ale było to ciągłe przyspieszanie i deptanie w pedał gazu. Ogólnie to bardzo ekonomiczny silnik, któremu czasami na trasie brakuje trochę mocy. Jeśli ktoś potrzebuje auta bardziej do miasta 2.0 125 koni będzie doskonałym wyborem, bo spala tyle paliwa co np. Peugeot 206 1.4, lub jakiś inny mały benzyniak. Porównywałem koszty przejechania mojego subaru z LPG z renault modus 1.5 żony. Na trasie 2.0 125 spalał w LPG równowartość 4L ropy, więc bardzo podobnie. Dla oszczędnych bardzo polecam ten silnik.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Sprężyny zawieszenia mają wadę fabryczną. Po przebiegu 250 tys przecierają się na jednym zwoju i pękają. Konieczna wymiana na nowe, bo używane wkrótce pękną. U mnie w aucie w jednym miesiącu pękły obie przednie i zniszczyły dwie opony. Innych usterek poza rzeczami eksploatacyjnymi nie zauważyłem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Legacy III Kombi