Szukaj

Lista ocen Subaru Legacy IV Kombi (42) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 35 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Wasiu
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
Wzór do naśladowania w klasie diesli. Nie słyszałem tak dobrze wyciszonego samochodu. Otwórz okno- wtedy usłyszysz, że samochód działa ;) Do 150 na godzinę kompletnie bezgłośny. Powyżej - słychać, że działa, ale nie jest to uciążliwe. W porównaniu do innych samochdoów wyciszenie podobne jak w nowej Toyocie Avensis. Passat, Mondeo czy Outlander- daaaaleko za Subaru!!!
5,0
~raphael4
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Układ wydechowy w modelu z VCDS jest aktywny. Tak więc przy niskich obrotach jest ciszej niż w kościele, jednak gdy mocniej przyciśniemy pedał gazu to można posłuchać przepięknego mruczenia silnika typu boxer. Szumienie wiatru przy większych prędkościach nie daje się specjalnie we znaki (w Outbacku musi być gorzej).
4,0
~docur
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Wyciszony fajnie. Ponoć cichszy niż Accord (tak twierdził właściciel tegoż), na pewno ciszej niż w Maździe 6. Ciekawostka - względnie głośne nadkola (woda, piasek) - charaktrerystyczne dla aut japońskich. Finalnie "4", bo w avensisie jednak ciszej przy dużych prędkościach, więc da się lepiej.
3,0
~Rafał G
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Jeśli chodzi o wyciszenie, daleko mu do Lexus\'a. O ile w normalnych warunkach to wcale nie przeszkadza (silnik pięknie mruczy, a i dźwięk napędu nie przeszkadza) to przy wysokich prędkościach autostradowych (150km/h+) jest nieco za głośno jak na samochód dla kadry menedżerskiej.
5,0
~Tomek
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
Mimo ze brak ramek w drzwiach nie odczuwam zadnych nieprzyjemnych halasow. Bardzo dobrze wyciszony, przy duzych predkosciach mozna swobodnie rozmawiac bez podnoszenia glosu. Minusem jest system audio, ktory ma kiepskie glosniki.
5,0
~użytkownik subaru
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
Poprzedni właściciel zadbał o to i wyciszył kabinę.Mam porównanie,ponieważ żona również jezdzi Legacy z silnikiem Diesla,ale jej samochód niestety nie został dodatkowo wyciszony-na dłuższej trasie hałas jestuciążliwy.
4,0
~Wojciech Walasik
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Wyciszenie jest przyzwoite z charakterystycznym dla japońskich aut brakiem odporności akustycznej na specyficzne dla polskich dróg bicie piachu w podwozie (szczególnie dokuczliwe w okresie zimowo - wiosennym).
5,0
~DarQ_
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 165KM 121kW
jak na japońca super, przy 140 da się normalnie jechać, słychać aby wydechy (2 rury) w Legacy IV Subaru wpadło na fajny pomysł "schowania" się drzwi pod słupkiem więc nie szumi jak w foresterze znajomego
4,0
~cyckocholil
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Drzwi bez ramek trochę mocniej hałasują niż standardowe ale jest to odczuwalne dopiero powyżej 140 km/h, a do takiej jazdy zniechęca mnie komputer pokładowy pokazujący chwilowe spalanie.
4,0
~legacy
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
Jak wcześniej wspomniałem początkowy klekot troche irytuje, jednak po tym jest już super. Jeśli dobre opony to do 120 km/h jest miło i przyjemnie, powyżej tej prędkości zaczynają sie szumy.
Subaru Legacy IV Kombi