Szukaj

Lista ocen Subaru Legacy IV Sedan (99)

Pokaż filtry
4,9
~suba
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0i 138KM 101kW
Fenomenalny samochód z duszą ,teraz takich już nie robią.
4,2
~Adam
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 i 4WD 150KM 110kW
Samochód ma to "coś". nawet po przejechaniu w Polsce jednego dnia 1200 km chce sie do niego wsiadac. Policja i inni kierowcy sa bardzo pozytywnie nastawieni. I prestiz za cenę ponizej 100000 zł. Serwis w Gdańsku jest OK
3,2
~kasaa
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 i 16V 165KM 121kW
silnik za saby jak na 4x4 12 do setki to jakies nie porozumienie w tych czasach, nie mialem oglonie zadnych problemiow mechanicznych (Silnik)
4,7
~Andrzej
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 i 4WD 150KM 110kW
samochód już prawie roczny, doskonale się prowadzi, przewidywalny w każdych warunkach, cichy, daje poczucie bezpieczeństwa na drodze, a jak ładnie mruczy.
4,5
~herr38
Subaru Legacy IV
Sedan 3.0R i 4WD 245KM 180kW
Model bardzo udany, doskonały silnik i zestrojone zawieszenie. Bardzo dobra 6 bieg skrzynia biegów. Praktycznie bezawaryjny. Doskonałe przyśpieszenie (246 KM). Ale UWAGA!!!! tarcze hamulcowe są wadliwe i wyginają sią po kilki tys km (2x wymieniane). A zamienników dobrej jakości na rynku BRAK. Szkoda!!!!
4,7
~Subaru
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 i 16V 165KM 121kW
Silnik ciągnie od samego dołu. Niemal idealnie płaska krzywa momentu sprawia że jest bardzo elastyczne i przyspiesza już z bardzo niskich obrotów (Silnik)
2,5
~Adam, Białystok
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 i 4WD 150KM 110kW
za auto z 2006 dałem ponad 67 tys zł. z Niemiec, teraz żałuję, bo za to mogę teraz kupić nowe Mondeo co prawda 140 koni ale dużo szybszy i większy, bardziej komfortowy. legacy to taka ciasna skorupka.
4,3
~Sebastian Gdańsk
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 i 4WD 150KM 110kW
Cichy, szybko wchodzący na obroty, na polskie drogi idealny. Czasami nie pali za pierwszym razem, ale podobno boksery tak mają. (Silnik)
2,3
~Subarek
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 i 4WD 150KM 110kW
W tym samochodzie po za silnikiem i napędem 4x4 wszystko jest "do niczego". Zaczynając od nie odbijającego przełącznika kierunkowskazów, poprzez niewygodne fotele i fatalną automatyczna klimę, na wadliwej z założenia przekładni kierowniczej kończąc!
2,5
~piotrek
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
do momentu rozgrzania bardzo oschły, bez więszych zastrzeżeń ale żadna rewelacja (Silnik)
Subaru Legacy IV Sedan