Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Legacy IV Sedan

Adam, 18 lat temu
Silnik 2.0 i 4WD 150KM 110kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 10 tys. km
Subaru Legacy IV Sedan 2.0 i 4WD 150KM 110kW 2003-2009 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Silnik 138 hp za słaby - ale model 2006 ma już 165. Wyprzedzanie na trasie - bez 4000 obrotów nie zaczynaj - zazwyczaj trzeba redukować do trójki. Fatalna skrzynia biegów - może przypadek jednostkowy - do sprawdzenia na przeglądzie. Eleganckie wnętrze. Dobre i doskonale spasowane plastiki deski i drzwi, ale niska jakość niby-aluminium na panelu środkowym, łatwo zarysować. Wykładziny podłogi i bagażnika dwie klasy poniżej reszty - japońska logika? Doskonałe wyposażenie (wielki panoramiczny szyberdach, el.reg. i grzane fotele, komplet poduszek z kurtynami, cruise control, komputer), ale bez świateł przeciwmgielnych (!). ESP i ksenony niedostępne nawet w opcji. Wbrew pozorom mimo napędu 4wd ESP przydałoby się - na ostrych zakrętach potrafi nieźle zarzucić (choć łatwo wyprostować). Generalnie świetnie się prowadzi - docenisz to zwłaszcza w zimie - na trasie swobodnie wyprzedzasz całe kolumny jadąc bezpiecznie dwa razy szybciej (warunek dobre zimówki - np. Cooper Weathermaster). W sumie - niebanalne auto 4x4! za równowartość nieźle wyposażonej, ale pospolitej vectry czy laguny.
Wrażenia
4,0
Silnik
z tą elastycznościa nie najlepiej, dynamika tylko powyżej 3500 obr.
2,0
Skrzynia biegów
wsteczny rzadko za pierwszym razem, jedynka dopiero po zatrzymaniu
5,0
Układ jezdny
na ubitym śniegu idzie jak po szynach
Komfort
4,0
Widoczność
nie widać końca maski, łatwo o otarcia zderzaka
4,0
Ergonomia
kierownica ma regulację tylko w pionie, niewygodne wsiadanie z przodu, w jasny dzień słabo czytelne wyświetlacze radia i klimy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobrze zaprogramowana aut. klima, w zimie czasami za ciepło w nogi
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w sumie okay, siedziska foteli mogłyby być dłuższe
5,0
Wyciszenie
na wolnych obrotach w środku nic nie słychać, miękko amortyzuje, bez stuków
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto - 10,5 , trasa - 7,5 koszty przeglądów - za wcześnie by stwierdzić
5,0
Stosunek jakość/cena
wersja specjalna, skóry itp, za nieco ponad 100kzl? - okazja.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bez zarzutu, poza skrzynią biegów, stały motyw -skrzypiące gumy amort.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Legacy IV Sedan