Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Legacy IV Sedan

Kris, 14 lat temu
Silnik 2.0 TD 150KM 110kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 28 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Subaru Legacy IV Sedan 2.0 TD 150KM 110kW 2007-2009 - Oceń swoje auto
4,46
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Stały 4x4 fajna sprawa.
5,0
Całokształt
Ogólnie jak na razie jestem zadowolony z auta....wiadomo, że żadne auto nie jest idealne. Trzeba się przyzwyczaić do drobnych mankamentów. Uważam, że auto jest dobrze zrobione , fajnie jeździ i jest ekonomiczne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Klekot na zimnym silniku, później już nie. W miarę cicha jednostka, elastyczność tylko przeciętna ponieważ ma długie biegi.Bardzo długo się nagrzewa silnik w zimie. Równomiernie rozwija moc.
3,0
Skrzynia biegów
Mam wrażenie, że skrzynia jest od benzynowej jednostki jakby sam silnik tylko przełożyli, niedopasowane przełożenia, biegi wchodzą dobrze z małym oporem. Bez porównania z moim drugim samochodem octavią gdzie skrzynia jest lepiej zestopniowana i biegi wchodzą jak masło.
5,0
Układ jezdny
Stały napęd 4x4 robi swoje. Na suchym nie ma za bardzo różnicy ale za to na mokrym lub śniegu jest nie do pobicia, na światłach wszyscy zostają z tyłu. I jeszcze jedno.....można kapitalnie driftować w zimie...super zabawa na zakrętach. Trochę za miękki tył jak dla mnie i dziwnie się zachowuje całe auto na łukach przy wyższych prędkościach.(150km/h) Zawieszenie głośne na wybojach.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra, duże lusterka.....jest ok.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Może tylko lewej ręki przy dłuższych trasach nie mogę oprzeć na drzwiach bo oparcie jest za daleko i tak samo z podłokietnikiem w środku.W octavii było lepiej bez porównania. I jeszcze jedno...tylne siedzenia nie składają się tylko w podłokietniku jest otwór np na narty, mnie to nie przeszkadza bo mam jeszcze octavie ale ogólnie to skandal w tej klasie samochodu. Aha, i sam musiałem dorobić uchwyt do zamykania klapy bagażnika bo skośne o tym nie pomyśleli, teraz przynajmniej mam ręce czyste przy zamykaniu!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
U mnie działają bez zarzutu ale słyszałem że inni maja problemy. Więc jedna rada.....naklejkę z numerem rejestracyjnym na przednią szybę trzeba przykleić nieco wyżej żeby nie zasłaniała w słoneczne dni czujnika od klimy. W słoneczne dni w ogóle nie widać co jest na panelu od radia i klimy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest tak sobie ale fotele niezbyt wygodne.
4,0
Wyciszenie
Na pewno ciszej niż w samochodach koncernu VW. Nie męczy przy dłuższej podróży przy normalnych prędkościach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto w miarę ekonomiczne zresztą jak każdy dwulitrowy diesel aczkolwiek jak na auto z stałym napędem 4x4 to jest ekonomiczny. Serwis jest drogi i jak skończy mi się gwarancja to nie zamierzam go odwiedzać. Choć nie należę do ludzi ubogich to ceny w serwisie za części są duże. Komputer pokazuje mniejsze spalanie niż w rzeczywistości od 0,5l do 0,8l na 100km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Sprowadziłem go z Litwy, nowy z salonu jak euro nisko stało więc wyszła atrakcyjna cena jak na takie auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic mi się nie zepsuło jak dotąd.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
U mnie brak, choć słyszałem o awariach sprzęgła i filtra cząstek stałych.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Legacy IV Sedan