Szukaj

Lista ocen Subaru Outback III (45) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 44 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~inż. brz
Subaru Outback III
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
Złe opinie o trwałości tych silników nie wzięły się z nikąd. W tym egzemplarzu silnik uległ uszkodzeniu przy 187 tys. km (panewki i mikropęknięcia bloku), dzięki serwisowaniu auta w ASO centrala Subaru dostarczyła nowy short block i trzeba było ponieść jedynie koszty robocizny związanej z jego wymianą. Wymieniono wtedy również koło dwumasowe. Wcześniej 2 razy naprawy wymagała skrzynia biegów (przy 6 i 40 tys. km) - za drugim razem wymieniono i...
2,0
~slim
Subaru Outback III
Kombi 3.0 245KM 180kW
HAmulce, a w zasadzie ich brak!!!. Kolene tacze, kolejne skrzywione i tak nonstop, tarcze i klocki seryjne, potem sportowe itd. Jestem rozczarowany, hamulce są beznadziejne, za małe, za słabe, do dupy, głównie z tego powodu wiążącego się z dużą ilością straconych nerwów nie kupię następnego subaru. Dostałem dziwnej choroby i przechodząc obok audi i BMw gapię się na ich duże tarcze i myślę sobie, że napewno fajnie hamują, a moje adoptowane...
1,0
~Krzysztof Jordanek
Subaru Outback III
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
Tragiczna skrzynia biegów, pierwsza awaria po 5000 km, rozleciały się łożyska. Tragiczy serwis we Wrocławiu, czas oczekiwania na naprawę 2 miesiące. Druga awaria po 29000 km. Przy prędkości 160km/h zmieliło 5 bieg. Stało się to w Czechach. Serwis w Olomouc naprawia auto na gwarancji już miesiąc. Do tego Subaru zdecydowało o naprawie, a nie o wymianie całej skrzyni biegów. Przestrzegam wszystkich przed zakupem samochodu tej marki z...
4,0
~Wiktor Walas
Subaru Outback III
Kombi 2.5 165KM 121kW
Niskie obroty i nagar (poprzedni właściciel) zmusiły mnie do mini-remontu; rozebranie silnika i ogarnięcie pierścieni i uszczelniacze. Wyszło i tak tanio! (~4000) Przy 270tys (!) padła dwumasa wymiana na sztywne sprzęgło kosztowała (2023 rok) 3000tys i ucięła dobrą sekundę do setki :D Niestety szybko zgniły sanki, ale mieszkam w koszmarnym miejscu (w zimie codziennie LEJĄ solą, bo turysty) koszt używek? 500 ze wszystkimi wachaczami, robota...
1,0
~janusz
Subaru Outback III
Kombi 2.5 173KM 127kW
2 razy padło sprzęgło i koło dwumasowe, 2 razy wymieniane amortyzatory przednie, 7 razy naprawiane przednie zawieszenia i nadal potwornie hałasuje, parujące xenony, rozrusznik, wymieniana kolumna kierownicza, luzy w układzie kierowniczym, stuki w zwieszeniu, padł wskaźnik poziomu paliwa, zapowietrzanie zbiornika paliwa, skrzypiący dach i całe nadwozie,.... nie pamiętam już teraz wszystkiego
5,0
~hump
Subaru Outback III
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
nic, temat sprzegla: albo ktos wczesniej mial okazje jezdzic subaru i zupelnie inaczej traktuje sprzeglo /takze jezdzac innymi autami/albo sie dopiero uczy wgrywa wiec nowy soft i nie powinien miec problemow. Patrzac jak czesto pilowane sa samochody na parkingach, podjazdach, to czy to jest outback z dieslem, czy impreza tak czy owak sprzeglo pod taka noga pasc musi
1,0
~ewa.czarzasta@o2o.pl
Subaru Outback III
Kombi 2.5 175KM 129kW
Bardzo mnie zawiódł silnik Subaru Outback. Zupełnie nie rozumiem, jak to możliwe żeby 3 letni samochód między przeglądami zjadł cały olej. Oczywiście gwarancja nie obejmuje tej naprawy a jej koszt to bagatela 34.000- szaleństwo. Naprawde ogromny zawód. Jezeli ktos chce miec niezawodny samochód- nie polecam.
4,0
~gość
Subaru Outback III
Kombi 3.0 245KM 180kW
Nic poważnego się nie popsuło ale 4 piasty kół musiałem wymienić. Padły wszystkie w odstępie po kilka miesięcy. Niby nie jest to poważna usterka ale 4X500 i już 2000 PLN nie ma. Ale wiem że inni nie mieli tego farta i np. rozrząd to ok 3000PLN, regulacja zaworów zresztą też podobnie.
3,0
~Peter
Subaru Outback III
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
Skrzynia przy 124 000 i sprzeglo do wymiany, razem z dwumasem. Ogolnie naprawa razem uwaga 33 000 pln!!! Ponad polowa wartosci auta. Zdaniem serwisanta ktos wczesniej musial go katowac. Niestety taki kupilem w salonie subaru!!!, licze na gwarancje dla aut uzywanych.
5,0
~kalen@op.pl
Subaru Outback III
Kombi 2.5 173KM 127kW
Moim zdaniem auto bazproblemowe ja zamieniłem Audi A-6 Alroad 2,5 TDI na Subaru Outback i mam wreszcie spokój.Spalanie jak na benzynke z napędem na 4 kółka uważam jest zupełnie normalne . Przejechałem prawie 120 tyś km. i wymieniłem tylko piaste w tynym kole.
Subaru Outback III