Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru WRX STI Sedan

Anomander, 5 lat temu
Silnik 2.5 300KM 221kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 26 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru WRX STI Sedan 2.5 300KM 221kW 2014-2017 - Oceń swoje auto
4,43
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Napęd + zawieszenie + układ kierowniczy: mistrzostwo
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Trzeszczące plastiki
5,0
Całokształt
Wymierający gatunek 'mechanicznych' aut, w których kierowca może czerpać nieskrępowaną elektronicznymi wspomagaczami radość z jazdy. Auto dla pasjonatów motoryzacji i krętych dróg.
Wrażenia
4,0
Silnik
Chyba najbardziej kontrowersyjny element samochodu. To wciąż ta sama jednostka produkowana od lat, jego charakterystyka sprawia, że ożywa dopiero od 4 tyś obrotów. Duża możliwość modyfikacji, konstrukcja dobrze znana przez mechaników
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo krótka, precyzyjna, o krótkim skoku lewarka. Dopracowana i niewybale wytrzymała konstrukcja.
5,0
Układ jezdny
Najlepszy jaki do tej pory wypuściło Subaru. Mechaniczne szpery na obu osiach, możliwość kontroli charakterystyki środkowego dyfra. Niespotykane już obecnie w autach. hydrauliczne wspomaganie kierownicy. Takich aut już się nie robi...
3,0
Karoseria
Cienkie blachy, jak to w Subaru, gną się od patrzenia. Delikatny lakier.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo duża powierzchnia szyb, opcja szyberdachu. Widok do tyłu utrudniony przez dosyć potężne spłupki C, ale mamy dość skuteczną kamerę cofania i system ostrzegania o autach zbliżających się z boku. Tylne skrzydło zupełnie nie blokuje widoczności
4,0
Ergonomia
Przestronne auto, nawet dla ludzi powyżej 1,9m wzrostu. Dużo miejsca z tyłu. Proste sterowanie wszystkimi systemami - zwykłe pokrętła i przyciski. Jedynie radio sterowane jest dotykowo (ale jest możliwość sterowania z kierownicy). Bardzo szeroko otwierane drzwi, sportowe fotele z dobrym trzymaniem (choć nie najlepszym).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca z przodu i styłu, nawet dla osób wysokich.
3,0
Wyciszenie
Auto jest głośne. Słychać silnik, pracę napędów, szum wiatru i okazjonalne trzeszczenie różnorakich elementów tapicerki, niestety. W tej materii Subaru stoi w miejscu od lat.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na auto sportowe, dość niskie. Ubezpieczenie OC+AC od 3200 zł (ze zniżkami) Duży wybór części aftermarketowych,
4,0
Stosunek jakość/cena
Niestety 2.5 litra oznacza wyższą akcyzę... Cenowo w tym momencie auto nie jest aż tak konkurencyjne na rynku. Jakość wykonania wnętrza została poświecona na rzecz mechaniki i prowadzenia .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 300KM 221kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru WRX STI Sedan