Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru XV I Crossover

kierowca zadowolony, 11 lat temu
Silnik 2.0i 150KM 110kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru XV I Crossover 2.0i 150KM 110kW 2012-2016 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : To duże auto w środku i małe na zewnątrz. Bardzo zwrotne i łatwe w manewrowaniu pomimo braku piszczących pomagaczy. Kamerka cofania warta nabycia.
5,0
Całokształt
Całokształt jest taki jak być powinien. Żywię do mojego auta głębokie uczucie. Każde przekręcenie kluczyka w stacyjce podnosi mi kąciki ust do góry w uśmiechu zadowolenia, że sobie zaraz gdzieś pojedziemy i będzie fajnie. Lekki opad jest na stacji benzynowej, no ale cóż. Wszystkie moje poprzednie auta też musiały tam bywać.I nigdy go nie zagazuję, nie ma mowy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Niespecjalnie paliwożerny - cykl mieszany 8-9 l przy dynamicznej jeździe,(tylko w korkach żarłoczny nawet 11 - 12 l kiedy 2 kilometry robi się w 20 minut z powodu robót drogowych), wystarczająco elastyczny by czuć się bezpiecznie, cichy i przyjemnie brzmiący
4,0
Skrzynia biegów
czasem haczy, nie wiem czemu, może to problem z kierowcą?
5,0
Układ jezdny
Bezwzględnie fantastyczny, stabilny na każdej nawierzchni, niewrażliwy na stare torowiska, ani za twardy ani za miękki
Komfort
4,0
Widoczność
Jeszcze nie wiem w czym rzecz, ale coś mi przeszkadza w oberwacji prawej strony, jak się nie ustawię zwykle widzę słupek. Duże lusterka boczne, dobrze widać do tyłu mimo przyciemnianych szyb
5,0
Ergonomia
Nie ma wygodniejszego fotela, pomimo skromniutkiej możliwości regulacji, trzymanie boczne w porządku. Wszystko co trzeba mieć pod ręką jest pod ręką, czytelne bez zbędnych ozdobników Kabina, wbrew temu co sugeruje z zewnątrz przygarbiona sylwetka, przestronna. Bagażnik nieduży, ale pakowny, zawsze można dorzucić coś na dach
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa i tyle, bez przegięć w żadną stronę, no ale znamy się od maja, to po zimie będzie wiadomo coś więcej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
KIerowcy uśmiech nie schodzi z twarzy z powodu układu jezdnego i wygody oraz braku komplikacji tego na co trzeba się patrzeć. Pasażerom z tyłu jest wygodnie.
4,0
Wyciszenie
Jak pada deszcz to jakaś uszczelka płacze w bagażniku. Jak ma padać też czasem płacze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście w korku w robotach drogowych, albo w korku między Redą a Władkiem w szczycie sezonu nawet pokazał 12l. W mieście przeciętnie 9.5, poza miastem przeciętnie 7.5. Dla mnie ok, nie wierzę że 2.0l benzyna 4*4 może palić mniej. Co do reszty czas pokaże.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena ..... W zasadzie to one wszystkie kosztują tyle samo - SKODA YETI z wyposażeniem XV czyli 1.8 beznyna i 4*4 była o 3.000 droższa od Subaru. Trochę by mogli staranniej dopracować wnętrze i te koszmarne radyjko i głośniki - wstyd. Przyjemność z jazdy - bezecenna.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za parę drobiazgów dam inżynierom Subaru z liścia, jeśli się spotkamy. Jeśli stan aktualny się utrzyma będzie to cios jednorazowy, bo przyjemność prowadzenia tego wehikułu wynagradza niedoróbki w wykończeniu wnętrza i tragiczne głośniki
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
A co ja tam wiem po 6 tysiącach, na razie jeżdżę i tyle. I niech tak zostanie.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0i 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru XV I Crossover