Szukaj

Oceny Subaru XV I Crossover 2.0i 150KM 110kW 2012-2016

Podsumowanie 24 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Subaru XV I Crossover 2.0i 150KM 110kW 2012-2016 - Oceń swoje auto
3,96
średnia ocena z 24 ocen
7% gorzej od średniej w segmencie
63%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Subaru XV I Crossover 2.0i 150KM 110kW 2012-2016

4,6
~franciszek
Subaru XV I
Crossover 2.0i 150KM 110kW
jeden chwali drugi - nienawidzi - nie wiem -chyba niektórzy nie maja xv aa chca cos gdzies dodac ale czym to jest spowodowane i co to komu da ? .od siebie napisze iz jest to całkiem przyzwoite auto / auto produkowane w japonii/ zatem jak wszyscy wiedzą niezawodne potrafiące dużo przejachac i malo spalic . tylko eksplooatacja - porównywanie subaru do innych aut z segmentu crossover /suv nie ma sensu bo to jest subaru z prawdziwym stałym...
4,4
~setariff
Subaru XV I
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Auto jest z nami od nowości, ponad 5 lat. Ma przejechane 110 tysięcy, stąd myślę, że opinia będzie rzetelna i pomocna. Samochód z pewnością nie dla każdego, i z pewnością nie pozbawiony wad. Wnętrze zupełnie nieadekwatne do ceny, wykończone tanio i dość nieprecyzyjnie, skrzypi i jest niezbyt przyjemne w dotyku. Hałas przy prędkościach autostradowych wysoki. A przecież mówimy o aucie za sporo ponad 120k zł. To boli. ALE Subaru kupuje się...
3,1
~JakubK
Subaru XV I
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Swoją opinie o tym aucie napisałem dokładnie w2014 r przy przebiegu 10000km - jako JakubK. W chwili obecnej auta ma 45000km i 3 lata. Niestety auto jest dla mnie olbrzymim rozczarowaniem i niestety muszę przyznać że wszystkie negatywne opinie napisane przez innych użytkowników są prawdziwe. Auto jest głośne. Nawet bardzo. Przy prędkościach autostradowych ciężko normalnie rozmawiać, a nawet słuchać radia. Silnik jest za słaby do masy tego auta....
2,9
~Jake
Subaru XV I
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Najgorzej wydane pieniądze w mojej karierze motoryzacyjnej. Auto jest tandetnie wykończone, całe wnętrze skrzypi i stuka, plastiki rysują się od patrzenia, tylna oś stuka podczas przejazdu przez progi zwalniające. Pojecie komfortu akustycznego w tym aucie nie istnieje- auto jest kompletnie nie wyciszone przy 140km/h nie można normalnie rozmawiać. Pomimo napędu S- AWD na śliskim samochód potrafi pojechać prosto przy skręconej kierownicy. Serwis...
3,2
~fan subaru
Subaru XV I
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Napiszę tak auto kupione jako nowe jak za taka kasę to bardzo drogie cena nie adekwatna do jakości podczas jazdy na nierównościach plastiki w aucie tragedia jakaś pomyłka skrzypią nielitościwie źle spasowane coś brzęczy w drzwiach przednich coś popiskuje w przednich słupkach tylna klapa też dokłada swoje strasznie głośny powyżej 110 km /h rozumiem że napędy mogą generować hałas opony źle dobrane też ale mimo to dużo ciszej było w starym...
3,7
~Maikler
Subaru XV I
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Siedzę nad tą klawiaturą i się zastanawiam, bo nie wierzę, że mimo wielkiej miłości do tego auta, nie jestem w stanie powiedzieć, że chciałbym go ponownie kupić. Gdybym tak napisał oszukiwałbym samego siebie. Samochód ma przejechane dopiero niecałe 9 tys. km, więc możliwe, iż moja opinia o tym samochodzie jeszcze się zmieni w jedną bądź drugą stronę. Podejrzewam również, że na moją opinię w dużej mierze wpływ ma kiepska jakość obsługi w...
Dziennik kosztów dla Subaru XV I Crossover 2.0i 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
3,7
~similar
Subaru XV I
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Auto może sie podobac - choć to kwestia gustu - u mnie było tak, że podobało mi się do czasu gdy nim nie wyjechałem w trasę... Idelane jest tylko na lans do miasta (jak każde Subaru) i na krótkie pozamiejskie drogi, ale na pewno nie na wyjazdy rodzinne - wakacyjne autostradą gdzies dalej - z prostej przyczyny - auto powyżej 110km/h jest bardzo głośne - komory silnika to chyba wcale nie wyciszyli..., poszycie wszystkich drzwi jest cienkie jak...
4,4
~Szejki
Subaru XV I
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Jest to mój drugi XV, poprzedni był z 2013 roku. Auto w20 14 roku przeszło lifting. Wprowadzono kilka zmian, zwłaszcza w wygłuszeniu auta. i w XV nie obserwuje trzasków dochodzących z wnętrza. W moim poprzednim udało się je wyelimnować je w 15min. Na minus w polifcie zawieszenie, straciło na charakterze. Skrzynia CVT działa płynnie bez szarpnięć, idealna do jazdy na co dzień.
3,5
~pmwas
Subaru XV I
Crossover 2.0i 150KM 110kW
SUV. To w zasadzie mówi wszystko. Auto funkcjonalne, dość sporo przestrzeni, całkiem wygodnie się podróżuje. Nieźle radzi sobie na dziurawych drogach i w tzw. "lekkim" terenie dzięki dużemu prześwitowi i stałemu napedowi na 4 koła. Silnik umiarkowanie paliwożery, ale i umiarkowanie mocny jak na masę auta. Minusem na pewno jest słabe wyciszenie wnętrza...
3,0
~ciugowska
Subaru XV I
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Mimo, że ten samochód kocha cała rodzina, głównie za to, że nie trzeba odśnieżać, zawsze wyjedzie, to stosunek ceny do jakości i niezawodności, jest tragiczny. Wysoka awaryjność to jednak kwestia przeważająca. Drogie naprawy, no i przecież nie po to kupuje się samochód 4x4 , żeby się z nim cackać jak z jajkiem. Nie daj Boże trochę przygazować, żeby ruszyć pod górkę na lodzie, a to się przecież zdarza każdemu, bo już po sprzęgle i 6 000 nie...
Subaru XV I Crossover