Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru XV I Crossover

krajewskis, 9 lat temu
Silnik 2.0i 150KM 110kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 30 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru XV I Crossover 2.0i 150KM 110kW 2012-2016 - Oceń swoje auto
3,85
10% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : moje 3 subaru, forester, outback, ogólnie w subaru są spowalniacze nie hamulce w tym aucie hamulce w końcu hamują
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : głośny silnik na wolnych obrotach pojawia się dodatkowy męczący odgłos kręcącego się "czegoś" auto sprawdzane na gwarancji i "tak ten typ ma"
Inne : niskiej jakości plastiki (ale nie śmierdzą jak w DACI) ruszają się
Inne : auto słabo wyciszone
3,0
Całokształt
cena za wysoka w stosunku do klient otrzymuje, choć 2014 jest już 5-10% tańszy, ma swoje zalety, ale komfortowe to auto nie jest, bardzo plastikowe i głośne w środku
Wrażenia
3,0
Silnik
dość głośny
4,0
Skrzynia biegów
fajna na miasto, auto zbyt intensywnie reaguje na pedał gazu przy małych prędkościach, przy dużych jest odwrotnie, brakuje momentu obrotowego do wyprzedzania
4,0
Układ jezdny
dobry, choć ciut zatwardy
Komfort
4,0
Widoczność
wysokie szyby dobrze sie patrzy
4,0
Ergonomia
styl minimalistyczny, pokrętła dostępne pod ręką, intuicyjne i sprawnie pracujące przełączniki
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na auto osobowe dużo miejsca (również na boki) z przodu i tyłu
3,0
Wyciszenie
słabe, słychać silnik, opony
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wyraźnie pali dużo jak jest zimny i robi się krótkie trasy 10-11l, jak się zagrzeje - po około 10km- spalanie spada nawet do 6.0l, auto start-stop bajer, auto nie zawsze się wyłącza jak stoisz na krzyżówce albo wyłączy się żeby włączyć po 8 sekundach, na 1000km oszczędziłem 350ml benzyny - tak pokazał komputer
3,0
Stosunek jakość/cena
napęd, silnik, skrzynia, komputer robią swoje, ale niestety wnętrze jest strasznie plastikowe i słabo wyciszone, producent postawił na technologie i wyszło to super, ale dużo brakło w wykończeniu wnętrza, komfortowe toto auto nie jest,
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak dla mnie silnik pracuje zbyt głośno nawet na wolnych obrotach i słychać to w kabinie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0i 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru XV I Crossover 2.0i 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru XV I Crossover