Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru XV II Crossover

jaggy, 2 lata temu
Silnik 1.6i 114KM 84kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 30 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Subaru XV II Crossover 1.6i 114KM 84kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Dla mnie strzał w dziesiątkę. Nie lubię nadmiarowości i ... w tym aucie prawie wszystko mi pasuje. Jedynie bagażnik mógłby być 'ciut' większy .( 380-400l), - byle nie kosztem miejsca z tyłu ! :). prowadzenie - bajka, naprawdę świetne, bardzo precyzyjne i stabilne - lepsze niż w moim poprzednim Mitsubishi Outlanderze III - Mitsu był ok ale na zakrętach za miękki, trochę pływał. Silnik oszczędny jak na STAŁY napęd na 4 koła. Po mieście jeździ się świetnie jak trzeba szybko ruszyć ze skrzyżowania to można 'wyĺączyć' CVT i obroty idą do maksimum - nie ma tego w wersji silnikowej 2.0, jest to dostępne w 1.6) aby zrównoważyć niby słabszy silnik - fakt 114 kM to nie potwór. Nie ścigam się w mieście a na autostradzie.... jazda z prędkościami 140-160 to dla niego nie problem . Nie jest to wyścigówka to nie Subaru WRC :). Kabina jest naprawdę przestronna, obsługa łatwa, jakość materiałów więcej niż przyzwoita, sporo miejsca na tylnych siedzeniach. Dla mnie jako kierowcy największy luksus to jakość prowadzenia, stabilność, przewidywalność i precyzja prowadzenia. W żadnym z dotychczasowych aut nie czułem się tak pewnie za kierownicą jak w tym a jeżdżę już prawie 30 lat :). Jeździłem fiatami, fordami, toyotami, lanciami, nissanami, mitsubishi, żeby wymienić niektóre z nich. Jestem naprawdę zadowolony.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest taki, jak oczekiwałem. Ma 114 KM - kultura pracy i osiągi mieszczą się w moich oczekiwaniach.
5,0
Skrzynia biegów
Gdyby nie było możliwości zablokowania typowego działania CVT dałbym 4 gwiazdki ale dzięki temu, że można włączyć ustawienie pozwalające na wejście na maksymalne obroty daję 5 gwiazdek.
5,0
Układ jezdny
Świetna praca zawieszenia, opisywałem to już wcześniej. Dodatkowo prześwit 22 cm !!!
5,0
Karoseria
Bez zastrzeżeń.
Komfort
4,0
Widoczność
Ok, do tyłu widoczność mogłaby być lepsza, jak się podjeżdża do skrzyżowania i trzeba patrzeć w "prawo w tył".
5,0
Ergonomia
OK.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4 gwiazdki za brak nawiewów w drugim rzędzie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie bardzo dobra, choć oczywiście nie jest to Audi A8. Jednak kabina jest nad wyraz przestronna w porównaniu z autami podobnych rozmiarów ( Focus, Jetta, Astra).
4,0
Wyciszenie
Ok, ale CVT to CVT :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stały napęd na 4 koła robi swoje ale po to to auto wybrałem :) Dla mnie pali bardzo przyzwoicie - nie jest to jednak diesel 1.3 l ......
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto kupiłem nowe poniżej 100 tys.PLN W tym zakresie cenowym nie było nic z napędem na 4 koła i automatyczną skrzynią biegów i zbliżonym wyposażeniem - ( np automatyczna klimatyzacja 2 strefowa). A jakość tego napędu w porównaniu z 'dołączanym' jest nieporównywalna. Daję 5 gwiazdek z czystym sumieniem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak dotąd ( 30.000 km) nic się nie działo.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6i 114KM 84kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru XV II Crossover