Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Baleno III

konrat, 6 lat temu
Silnik 1.2 DualJet 90KM 66kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki Baleno III 1.2 DualJet 90KM 66kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : To zużycie paliwa :). Poza tym spodziewałem się gorszych osiągów.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : skrzynia biegów
5,0
Całokształt
Ekonomia przede wszystkim, estetyka to sprawa indywidualnych odczuć, choć mi się podoba. Różne gadżety w wersji budżetowej wyposażenia (tempomat, asystent hamowania, podgrzewane fotele). Auto nie dla młodego ściganta tylko dla młodej rodziny na dorobku lub do dojazdów do pracy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Równa praca, oszczędny, trochę trzeba deptać przy wyprzedzaniu ale drugi samochód w domu ma benzynowe turbo o mocy 155 KM, stąd to subiektywne wrażenie. Za to liczę na większą trwałość.
3,0
Skrzynia biegów
Początkowo był problem z wrzucaniem jedynki, który ustąpił około po 1000 km. Obecnie bez zarzutów. Wg panów z serwisu to samo było w swiftach, stąd po zgłoszeniu problemu radzili trochę poczekać.
4,0
Układ jezdny
Super wspomaganie i dobra stabilność na zakrętach. Zarzuty w profesjonalnych recenzjach, że kierownica sama nie powraca do punktu wyjścia niepoważne, chyba, że ktoś potrzebuje do rajdów.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę nisko przednia szyba się kończy ale w praktyce to nie przeszkadza. Po prostu trzeba się zatrzymać metr dalej przed skrzyżowaniem a nie wjeżdżać na pasy.
5,0
Ergonomia
Wskaźniki widoczne, elementy do przełączania i obsługi w zasięgu ręki. Wygodniejszy dostęp do
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Podgrzewane fotele w wersji quasi budżetowej (comfort plus). Klima choć manualna radzi sobie świetnie w upale.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nikt nigdy w tak małym nie osiągnął tak wiele. W samochodzie dla Hindusów mieszczą się za sobą bez problemów dwie osoby po 180 cm.
4,0
Wyciszenie
Istotną część przebiegu zrobiłem na autostradach z prędkością 140-150 km/h i obrotami 4000/min i było wtedy głośno. Ale proszę mi znaleźć samochód w tej klasie który nie jest głośny w takiej sytuacji.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nigdy nie jeździłem samochodem, który tak mało palił. Pierwszy, który pali tyle ile producent mówi :). Nie mogę się wypowiedzieć o kosztach napraw bo to zbyt krotko.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cenowo przebił nawet Fabię, jaką chciałem, o ok 2500 PLN a estetyka, spalanie i przestrzeń wewnątrz gór w Suzuki.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
minus za problem ze skrzynią biegów. Nie zabieram więcej bo samo ustąpiło. Poza tym bez kłopotów ale to zbyt krótki czas i przebieg na ocenę usterkowości.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie stwierdziłem ale zbyt krótki czas i przebieg

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 DualJet 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Suzuki Baleno III 1.2 DualJet 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
5,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki Baleno III