Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Ignis I

excellentpotato, 6 lat temu
Silnik 1.3 i 16V 83KM 61kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 142 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki Ignis I 1.3 i 16V 83KM 61kW 2000-2003 - Oceń swoje auto
3,54
11% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : niesamowicie żwawy i bezawaryjny. tylko dla niego kupiłbym te auto raz jeszcze.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Paskudne stuki niesłyszalne w trakcie jazdy po leśnych drogach, a wyłącznie w miejskich dziurach
Przeniesienie napędu : bardzo opornie działający drążek zmiany biegów
3,0
Całokształt
tandetne wykończenie i super koncepcja i silnik. to nie mogło się udać ale o gustach się nie dyskutuje ;)
Wrażenia
4,0
Silnik
Elastyczny, dynamiczny, lubiący paliwo i wysokie obroty Przy jeździe bez szaleństw zadowoli się mniejszą ilością paliwa.
2,0
Skrzynia biegów
niewskakujący wsteczny bez ingerencji sprzęgłem bądź dwukrotnego wykonania ruchu dźwignią. momentami problemy z wyłączeniem biegu, szczególnie podczas puszczonego pedału gazu(zamiar wykonania redukcji)
3,0
Układ jezdny
nie zapewnia precyzji i wygody kierowania autem podczas ciasnych manewrów z prędkością większą niż parkingową. przy delikatnym nawet wciśnięciu gazu przednia oś traci przyczepność. Na autostradzie nawet spoko, kierownica nie przenosi drgań.
Komfort
3,0
Widoczność
zbyt małe lusterka, wysoka linia okien bocznych, mała szyba przednia.
4,0
Ergonomia
wnętrze przemyślane, zapewniony łatwy dostęp do przycisków sterowania. schowki nieprzemyślane,uchwyt na kubek lewy mieści średnią colę z Mcdonalds, prawy już nie ;)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo dobre i wydajne ogrzewanie. układ wentylacji niewygodny i słabo "sterowalny" Siła nawiewu OK.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ohydnie plastikowo, wykończenie jak w aucie najniższej budżetowej klasy,gdzie wszechobecny plastik jest Fancy. fotele nie chcą współpracować z plecami, dopiero podczas dłuższej jazdy przestajemy czuć niedogodności
4,0
Wyciszenie
przy przeciętnych prędkościach tj. 95/120 w zależności od ograniczeń da się w środku rozmawiać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
najaktualniejsze jest spalanie uzyskane w wyniku jazdy w długiej trasie. Auto zatankowane na stacji BP w miejscowości Stęszew, przejazd do Wrocławia. Pomiar na ciepłym silniku, prędkości rzędu 60/95/120 w zależności od sytuacji. trochę objazdu, także we Wrocławiu wlałem 10.62 litra paliwa, po przejechanych 200.5 km
3,0
Stosunek jakość/cena
auto jest wykonane solidnie, jednakże z materiałów które są łatwo ulegające na zniszczenie tj. plastiki, grubość blachy karoserii, miękki lakier
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zapalający się błąd sondy lambda skutkujący mocno zwiększonym spalaniem podczas jazdy w deszczu. brak ładowania spowodowany wyślizganym paskiem wieloklinowym. Wariujący ABS - pęknięta koronka przekazująca sygnał do czujnika
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak dotąd żadnej.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 16V 83KM 61kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki Ignis I