Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki S-Cross

JxG, ponad rok temu
Silnik 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,50
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wyposażenie w stosunku do ceny. Uległo to jednak zmianie (z wyposażenia wypadło kilka elementów) więc musiałbym od nowa dokonać wyboru.
4,0
Całokształt
Autko kupione pół roku temu. Zrobione koło 6000km. Na początek w tej cenie nie da się kupić tak wyposażonego samochodu u konkurencji. Pewne rozczarowanie budzi w stosunku do poprzedniego auta jakość wykończenia ale pod kontem wizualnym, nie praktycznym. Są to drobiazgi, które mają wpływ na ocenę ogólną.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na tą pojemność elastyczność, dynamika - super, w pewnym sensie to zapewne zasługa silnika elektrycznego ale traktuje to jako całość
4,0
Skrzynia biegów
Ogólnie jest bardzo dobrze minus, zdarzają się incydentalne problemy ze zmianą przełożenia lub włączenia wstecznego ale może to moja wina ( w każdym aucie do tej pory mi się to zdarzało)
5,0
Układ jezdny
Jak na razie nie mam zastrzeżeń. Zrobiłem kilkaset kilometrów na mokrej, suchej i zaśnieżonej nawierzchni i jak dotąd bez zastrzeżeń.
3,0
Karoseria
Mam wrażenie, że to najsłabszy punkt tego auta. Zdarzył mi się odprysk lakieru po uderzeniu od zapięcia pasa i ogólnie blacha bardzo elastyczna co świadczy o jej grubości.
Komfort
5,0
Widoczność
Przednie słupki trochę szerokie przez co w pewnym kącie przysłaniają świat ale na czymś trzeba ten dach oprzeć.
5,0
Ergonomia
Jestem zwolennikiem tradycyjnych zegarów, zwykłych przełączników, tradycyjnego sterowania. W tym samochodzie znaleziono kompromis między nowoczesnością a zachowaniem umiaru w jej zastosowaniu i to mi odpowiada. Jedno do czego można by się przyczepić to jednak zbyt tradycyjne podejście do patyków przy zegarach do przełączania niektórych opcji - całe szczęście nie używam ich zbyt często więc mi to nie przeszkadza ale czy wracać aż tak daleko.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W punkcie tym zastrzeżenie budzi wentylacja wnętrza w czasie deszczu, dużej wilgotności powietrza. Bez włączonego nawiewu na przednią szybę i klimy, w środku momentalnie wszystko zaparowuje. Podkreślę, że przy włączonej klimie i nawiewie na szybę z przodu jest ok z tyłu trochę gorzej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To był jeden z powodów dla których zapadła decyzja o wyborze tego auta. Wsiadając nie czuje się, ani pasażer jak "sardynka w puszce". Nie da się ukryć, że z tyłu lepiej podróżuje się we dwoje ale trójka na krótszych dystansach też dojedzie. Przestrzeń na bagażnik ok, jeszcze nie zapakowałem go an full. Wynika to z faktu, że nie było okazji wyjechać w komplecie pasażerów ale w dwójkę na narty ze sprzętem bez wnikania dało się zapakować.
4,0
Wyciszenie
Tutaj duże znaczenie ma prędkość. Przyznam, że jazda z prędkościami autostradowymi po naszych drogach już dawno mi przeszła więc do prędkości 120km/h jest znośnie do 100km/h nie trzeba "podgłaśniać radia".
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trudno jak na razie mówić o kosztach utrzymania, okaże się po kilku przeglądach.
5,0
Stosunek jakość/cena
Relacja na plus. Trochę uległo to zmianie w najnowszych cennikach.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak do tej pory (i niech tak zostania) bez awarii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
6,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki S-Cross