Szukaj

Oceny Suzuki S-Cross

Podsumowanie 13 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Suzuki S-Cross - Oceń swoje auto
4,37
średnia ocena z 13 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
92%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Suzuki S-Cross – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Najnowsze oceny Suzuki S-Cross

4,3
~Uldar
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Dobre, proste auto, dla mnie i mojej rodziny OK. Ma swoje wady, ale które auto ich nie ma. To moje drugie S-cross, pierwsze było z silnikiem 1,6 później Honda HRV, a teraz S-cross - miękka hybryda. Średni spalanie w zimie to 6 litrów. Mam lekką nogę. Jeśli na trasie rzadko przekracza się 100, to 5 l jest do osiągnięcia bez problemu. W mieście (mam do pracy tylko 6 km) max. 7.5 w zimie. Przepłacać np. za nową HRV ponad 30 tyś zł, z małym,...
3,3
~Suzuki 4x4
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Japoniec z mechaniką japońską, ładny designe przestronny, dynamiczny i w sumie najtańszy w swojej klasie. Porażką okazuje się wentylacja! W deszczowe dni w środku bardzooo szybko parują szyby i miliony lat świetlnych potrzeba aby nawiew poradził sobie z parą. Serwis ASO Suzuki podaje, że auto jest po prostu zbyt szczelne i trzeba go często i intensywnie wietrzyć! Silnik dynamiczny niezbyt łakomy na duże ilości paliwa więc tutaj zdecydowanie...
4,5
~Piotr
Suzuki S-Cross
Crossover 1.5 DualJet Strong Hybrid 116KM 85kW
Jestem bardzo zadowolony z tego auto i zdecydowanie kupiłbym to auto ponownie, ma swoje drobne wady jak przeciętne wyciszenie przy prędkościach powyżej 120km/h, bujanie podczas zmiany biegów przy gwałtownym przyspieszaniu czy miejscami twarde choć bez jakichkolwiek uwag spasowane materiały wewnętrzne lecz na koniec dnia korzyści których jest zdecydowanie więcej niż minusów przeważają i tworzą z tego auta naprawdę udaną maszynę która bez...
3,4
~TheRealIzzi
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Uwaga! Rzetelna opinia użytkownika. S-Crossa kupiłem w styczniu 2022 r. po narodzinach dziecka. S-Cross był absolutnym królem excela. W cuglach wygrał z Renegadem, Proceedem, Karoqiem i CX-30. Na papierze było super: dobre wyposażenie (wersja premium), niskie spalanie, sporo miejsca w środku. A wszystko za o wiele niższą cenę niż u konkurencji. Na jeździe testowej też było ok (jeździłem wersją Elegance, Premium nie była dostępna jako demo). I...
4,5
~JxG
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Autko kupione pół roku temu. Zrobione koło 6000km. Na początek w tej cenie nie da się kupić tak wyposażonego samochodu u konkurencji. Pewne rozczarowanie budzi w stosunku do poprzedniego auta jakość wykończenia ale pod kontem wizualnym, nie praktycznym. Są to drobiazgi, które mają wpływ na ocenę ogólną.
4,7
~Tomasz P.
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Samochód kupiłem świadomie chcąc mieć zapewnioną bezawaryjność, dobry napęd na cztery koła oraz trwały silnik i skrzynię automatyczną. I wydaje się, że to mam. Brakuje mi trochę ale tylko trochę - kratki nawiewu na tył oraz dodatkowego gniazda USB.
4,0
~franek88
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Ani dobre ani złe, klasyczne auto. Takie jak chciałem. Tyl mi dalej nie podchodzi, ale cóż. W tej cenie auta z AWD i klasycznym automatem nie znalazłem (bylo jeszcze Subaru XV ale z CVT, ale to auto to straszna porażka). Część napędów AWD jest też dość dyskusyjna w porównaniu z AllGrip. Jest w miarę dynamiczne, dość mało pali. Bardzo wygodne ekoskorowe siedzenia. Trasę kilkaset km się bez zmęczenia robi.
4,6
~Andrzej
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Po 6 miesiącach eksploatacji wrażenia bardzo pozytywne. Auto dynamiczne, bardzo oszczędne. Zobaczymy jak będzie dalej ale na razie zakup oceniam bardzo pozytywnie
4,9
~Szymon
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Przyjemnie się jeździ, autko jest dynamiczne i oszczędne. Stylistycznie zew i wew jest poprawnie. Bardzo dobry wybór w tej strefie cenowej.
4,5
~Mizak
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Miałem obawy. Niby tylko 129 KM ale samochód naprawdę nieźle się zbiera. Mieszkam i siła rzeczy jeżdżę w Alpach i samochód bez problemów wjeżdża pod każdy podjazd (bez redukcji biegów rzecz jasna).
Suzuki S-Cross