Szukaj

Informacje o Suzuki S-Cross

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Suzuki S-Cross – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Suzuki S-Cross

Liczba ocen: 13
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Silnik + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Całokształt - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,3
~Uldar
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Dobre, proste auto, dla mnie i mojej rodziny OK. Ma swoje wady, ale które auto ich nie ma. To moje drugie S-cross, pierwsze było z silnikiem 1,6 później Honda HRV, a teraz S-cross - miękka hybryda. Średni spalanie w zimie to 6 litrów. Mam lekką nogę. Jeśli na trasie rzadko przekracza się 100, to 5 l jest do osiągnięcia bez problemu. W mieście (mam do pracy tylko 6 km) max. 7.5 w zimie. Przepłacać np. za nową HRV ponad 30 tyś zł, z małym, nierodzinnym bagażnikiem nie było sensu. Wybór z rozsądku. Jestem póki co na prawdę zadowolony.
3,3
~Suzuki 4x4
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Japoniec z mechaniką japońską, ładny designe przestronny, dynamiczny i w sumie najtańszy w swojej klasie. Porażką okazuje się wentylacja! W deszczowe dni w środku bardzooo szybko parują szyby i miliony lat świetlnych potrzeba aby nawiew poradził sobie z parą. Serwis ASO Suzuki podaje, że auto jest po prostu zbyt szczelne i trzeba go często i intensywnie wietrzyć! Silnik dynamiczny niezbyt łakomy na duże ilości paliwa więc tutaj zdecydowanie na plus! Paranoja to bezpieczniki i instrukcja do tego samochodu! Wczoraj (20.02.23r.) podjąłem próbę wymiany bezpiecznika od gniazda zapalniczki. Dojście fatalne! Pod kolumną kierownicy, po lewej stronie na słupku, schowane za gniazdem OBD i na dodatek mikroskopijnej wielkości! Co do bezpieczników to nie normalny rozmiar tylko mini low! Tragedia to mało powiedziane! Jakim to trzeba być inżynierem po wykupionych studiach, żeby tak ważną rzecz jak bezpieczniki umieścić w tak super dostępnym miejscu. Nie życzę nikomu wymieniać choćby jednego bezpiecznika na drodze - grozi połamaniem kręgosłupa i palców! Całokształt oceny psuje niestety też niekompetencja mechaników w ASO. Wykonują swoją pracę bardzo niechlujnie i niedokładnie! Także jakość usług serwisowych zdecydowanie do poprawy!
4,5
~Piotr
Suzuki S-Cross
Crossover 1.5 DualJet Strong Hybrid 116KM 85kW
Jestem bardzo zadowolony z tego auto i zdecydowanie kupiłbym to auto ponownie, ma swoje drobne wady jak przeciętne wyciszenie przy prędkościach powyżej 120km/h, bujanie podczas zmiany biegów przy gwałtownym przyspieszaniu czy miejscami twarde choć bez jakichkolwiek uwag spasowane materiały wewnętrzne lecz na koniec dnia korzyści których jest zdecydowanie więcej niż minusów przeważają i tworzą z tego auta naprawdę udaną maszynę która bez najmniejszych problemów dowiezie kierowcę i na koniec świata jeśli będzie taka potrzeba przy okazji nie wykorzystując przy tym zbyt dużo paliwa dzięki systemowi hybrydowemu.
Suzuki S-Cross