Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki S-Cross

Uldar, ponad rok temu
Silnik 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
Dobre, proste auto, dla mnie i mojej rodziny OK. Ma swoje wady, ale które auto ich nie ma. To moje drugie S-cross, pierwsze było z silnikiem 1,6 później Honda HRV, a teraz S-cross - miękka hybryda. Średni spalanie w zimie to 6 litrów. Mam lekką nogę. Jeśli na trasie rzadko przekracza się 100, to 5 l jest do osiągnięcia bez problemu. W mieście (mam do pracy tylko 6 km) max. 7.5 w zimie. Przepłacać np. za nową HRV ponad 30 tyś zł, z małym, nierodzinnym bagażnikiem nie było sensu. Wybór z rozsądku. Jestem póki co na prawdę zadowolony.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik wystarczająco dynamiczny i ekonomiczny.
4,0
Skrzynia biegów
Jest OK, na zimnym czasami haczy 2 bieg, pozostałe biegi u mnie bez problemu, może koś z pozostałych oceniających trafił taki egzemplarz.
4,0
Układ jezdny
Jest OK, nie jest to auto do dynamicznego pokonywania zakrętów
4,0
Karoseria
Jest OK, w porównaniu do innych nowych aut.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest na prawdę dobra
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Patyczki od komputera, na które niektórzy narzekają nie przeszkadzają
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze, nie zauważyłem takiego problemu z zaparowaniem okien w deszczowe dni jak u jednego z przedmówców, może na dywanikach była woda i stąd ten problem u kolegi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu jest na prawdę OK.
4,0
Wyciszenie
Do 120 OK, szybciej rzadko jeżdżę, dużo lepiej niż w hondzie HRV starej i nowej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupując swoje części na przeglądy, na przykład filtr i olej, można sporo zaoszczędzić.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest dobrze, aczkolwiek drogo.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za krótko, zobaczymy.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trzeba poczekać.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
6,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki S-Cross