Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Swift II Sedan

Borys, 18 lat temu
Silnik 1.3 71KM 52kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 182 tys. km
Suzuki Swift II Sedan 1.3 71KM 52kW 1989-1994 - Oceń swoje auto
4,54
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Ogólnie jak na klase auta bardzo udany model szczególnie egzemplarze japońskie,węgierskie nie były już tak udane
Wrażenia
5,0
Silnik
Silniczek radzi sobie idealnie z tym bardzo lekkim samochodzikiem w dodatku posiadana przeze mnie wersja jest dość krótką serią która miała aż 82KM
4,0
Skrzynia biegów
Ogólnie ocena dobraczasami zacina sie "jedyna" ale to chyba z racji na przebieg auta dawniej tego nie było
4,0
Układ jezdny
Jak na ta klase auta i ten rocznik autko trzyma sie nieźle drogi polecam jedynie szersze oponki bo te 155/70 R13 to niezbyt dobry pomysł jesli chcesz troche poszaleć na zakretach to samo tyczy się szybszej jazdy.Auto na wąskich oponach "pływa po drodze"
Komfort
4,0
Widoczność
jedyny mankament to dość mocno ograniczajace widoczność słupki przednie.Brak wycieraczki tylnej szyby ale to bolączka większości sedanów
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką może trochę za nisko umieszczone radio ale na tej desce nie dalo sie inaczej
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Autko dosć szybko sie nagrzewa w zimie nawet po długim postoju.Jedyny mankament to parująca tylna szyba(być moze to kwestia wilgoci w samochodzie) na szczęscie szybko sie osusza po właczeniu podgrzewania i kapiąca skraplająca sie woda na szybie szyberdachu (tylko zimą gdy grzejemy w aucie)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na autko tej klasy jest wyjątkowo obszerne mogło by być minimalnie szersze ale w końcu to klasa samochodów miejskich
3,0
Wyciszenie
silnik staje sie stosunkowo głośny już przy 90 km/h nie jest jednak bardzo uciazliwy.Polecam wyciszenie całej podłogi matami z filcu a przegrody silnika od strony wnętrza matami bitumicznymi naprawdę super efekt
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trasa gdy jedziemy ze stałą prędkościa schodzi poniżej 5l miasto od 5.5-6.5l zalezy jak duże są korki gdy mocno szarpiemy ten mały silniczek potrafi wziąc ok 9l i wiecej:)Rekord 11 :).Autko lubi wysokie obroty gdy trzymamy go tak w granicach 3000-4000 obr na trasie spalanie najniższe(autko jest cały czas dynamiczne,wazne by nie wkręcać silnika gwałtownie na wysokie obroty bo wtedy lubi wypić)
5,0
Stosunek jakość/cena
Autko bardzo tanie ekonomiczne zrywne i stosunkowo przestronne szczególnie bagaznik jak na tę klasę jest pokażny w wersji sedan oczywiście:)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Autko praktycznie bezawaryjne.Drobne naprawy zwiazane z typową eksploatacją wynikające z wieku i sporego przebieu auta BARDZO TANIE JAPOŃSKIE ZAMIENNIKI
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Najpoważniejszą usterką była wymiana uszczelniaczy wałka rozrządu i uszczelki pod głowica czyli autko nie do zdarcia.Drażni jedynie dosć delikatne zawieszenie (na szczęscie występują bardzo tanie zamienniki np koszt wahacza przedniego to wydatek ok 100zł z wymianą !!!!) ale na naszych drogach nawet terenówka zuzywa sie szybciej niż w terenie :)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 71KM 52kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki Swift II Sedan