Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Polo, 1 miesiąc temu
Silnik 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW od 2016 - Oceń swoje auto
4,64
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Zawieszenie
4,0
Całokształt
Swoją opinię wyrażam dopiero po 5 msc użytkowania auta ponieważ pierwsze wrażenia są często bardzo nieprzemyślane a ta strona ma służyć potencjalnym kupującym w podjęciu decyzji co do wyboru auta. Ogólnie auto oceniam na 4+. Czym dłużej go mam tym jakoś bardziej mi się podoba i doceniam jego walory. Trzeba wyraźnie powiedzieć, że te auta nie są trapione "chorobami wieku dziecięcego" i przynajmniej w moim egzemplarzu wszystko działa od początku w jak najlepszym porządku. Wygląd - kwestia gustu. Na początku jakoś nie do końca mi się podobał - przód niby nowocześnie, tył jakoś tak staroświecko. Teraz mam wrażenie że całość się komponuje w jedną ładną bryłę. Środek - bardzo ergonomicznie, bez fajerwerków ale wszystko pod ręką. Użyte materiały dość twarde ale nawet na dziurawych drogach nie wydają żadnych dźwięków. Wygląd oczywiście kwestia gustu. Zawieszenie bardzo fajne - sprężyste ale nie za twarde. Silnik 1.4 boosterjet w połączeniu z automatyczną, hydrokinetyczną 6 stopniową skrzynią daje bardzo fajne wrażenia z jazdy. Jest dynamiczny i oszczędny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Super. Chodzi jak pszczółka. Gdyby tylko było lepsze wyciszenie kabiny...
4,0
Skrzynia biegów
Automat 6 biegowy - bardzo płynnie zmienia biegi. W zasadzie jedyne delikatne szarpnięcie czuć przy przełączeniu z 1 na 2 bieg. Dalej bardzo płynnie.
5,0
Układ jezdny
Komfortowo. Tak jak pisałem wyżej auto jest srężyste - nie za miękkie i nie za twarde.
4,0
Karoseria
Jak w każdym nowym aucie. Delikatny lakier i cienkie blachy. Tak teraz wygląda nowoczesna motoryzacja.
Komfort
5,0
Widoczność
Fotele wygodne.Sporo miejsca z tyłu. 4 dorosłe osoby podróżują bardzo komfortowo.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu i pod ręką. Dotykowy monitor działa szybko i bez zacięć. Ja lubię w samochodzie prostotę obsługi i poręczność więc mi odpowiada.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko daje ciepło i dobrze chłodzi w upalne dni.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest dobrze.Mam 178 cm i jadę naprawdę komfortowo.
4,0
Wyciszenie
Kabina mogłaby być lepiej wyciszona. Do 130 km/h jest przyzwoicie potem słychać szum wiatru w okolicach szyb i przednich słupków. Niestety wszystkie wyższe samochody (crossovery czy SUV-y) tak mają.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Póki co tylko 1 przegląd po 1000 km w celu wymiany oleju - koszt (robocizna + materiały) ok. 300 zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze (87.000 zł) nie znajdziecie nic lepszego w automacie z bardzo dobrym silnikiem 1.4 140 KM.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting