Szukaj

Informacje o Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Lata produkcji: 2016 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Suzuki SX4 II S-Cross zadebiutował na rynku w roku 2013. Pierwowzorem koncepcyjnym modelu był, zaprezentowany w roku 2012, prototyp noszący nazwę S-Cross. Produkcyjna wersja samochodu pod względem stylistycznym odwołuje się także do Suzuki Kizashi. Inaczej niż poprzednik, Suzuki SX4 II nie jest już wspólnym dziełem Suzuki i Fiata – stworzony został jako autonomiczny projekt japońskiego producenta (uprzednio modelem bliźniaczym SX4 był Fiat Sedici). Samochód nie jest dostępny na rynku amerykańskim, po tym jak Suzuki podjęło decyzję o wycofaniu się z niego.
czytaj więcej
Powagosław

Jest nowa generacja, która wygląda jak drobny facelifting, a przecież sylwetka SX4 (niezmieniona), choć przyzwoita, ma już swoje lata i wymagałaby gruntowniejszego odświeżenia.

~Powagosław
Luzacjusz

Poza większymi rozmiarami (i to akurat sensowny ruch, bo auto wygląda na bardziej proporcjonalne), w nowym SX4 nie poprawiono niczego na tyle, bym mógł zachwycić się choćby jednym detalem. Więc się nie zachwycam i polecam innym.

~Luzacjusz

Suzuki SX4 II S-cross Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Suzuki SX4

Cena od: 67 900 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4300 mm
Szerokość 1785 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1585 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Rozstaw kół - przód 1535 mm
Rozstaw kół - tył 1505 mm
Prześwit 180 mm
Długość siedziska przedniego 480 mm
Długość siedziska tylnego 490 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1269 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 430 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Ergonomia - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

2,8
~Marek
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki SX4 II
Samochód kupiony niecały rok temu. Wprawdzie jak do tej pory się nie zepsuł ale jakość wykonania jest słaba. Trzeszczące plastiki, odpadająca tapicerka naprawiona dopiero po 3-ciej wizycie w serwisie, beznadziejny hamulec, trzeszczący kokpit, tłukąca się półka bagażnika, lakier rysujący się pod paznokciem itd. Nie wiem jak jest u konkurencji ale kwota 100 tysięcy złotych jakiej żąda za to auto Suzuki, wydawałoby się do czegoś powinna zobowiązywać. Ponadto serwis - "nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi". Hamulce - niby hamują. Ale jak na postoju przytrzyma się mocniej hamulec to powoli dojdzie do podłogi. Serwis oczywiście twierdzi że tak ma być. Dla mnie masakra. Jakaś wada konstrukcyjna do której nikt się nie chce przyznać. Oryginalne wycieraczki po 2 tygodniach użytkowania auta nadawały się na złom. Żeby za taką kasę głupich wycieraczek bezprzegubowych nie dać to jest przegięcie. Ponadto system automatycznych wycieraczek to też jakiś kompletny niewypał. Działają jak same chcą. Czasem nie ma deszczu (np. poleci woda ze spryskiwaczy z auta poprzedzającego) a wycieraczki startują do pracy jak oszalałe. A przy deszczu można przejechać 5 km i dopiero jak już kompletnie nic nie widać to może się włączą. Ale tez jak będę miały ochotę. Generalnie polecam zastanowić się 10 razy nad zakupem tego pojazdu.
4,6
~Polo
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki SX4 II
Swoją opinię wyrażam dopiero po 5 msc użytkowania auta ponieważ pierwsze wrażenia są często bardzo nieprzemyślane a ta strona ma służyć potencjalnym kupującym w podjęciu decyzji co do wyboru auta. Ogólnie auto oceniam na 4+. Czym dłużej go mam tym jakoś bardziej mi się podoba i doceniam jego walory. Trzeba wyraźnie powiedzieć, że te auta nie są trapione "chorobami wieku dziecięcego" i przynajmniej w moim egzemplarzu wszystko działa od początku w jak najlepszym porządku. Wygląd - kwestia gustu. Na początku jakoś nie do końca mi się podobał - przód niby nowocześnie, tył jakoś tak staroświecko. Teraz mam wrażenie że całość się komponuje w jedną ładną bryłę. Środek - bardzo ergonomicznie, bez fajerwerków ale wszystko pod ręką. Użyte materiały dość twarde ale nawet na dziurawych drogach nie wydają żadnych dźwięków. Wygląd oczywiście kwestia gustu. Zawieszenie bardzo fajne - sprężyste ale nie za twarde. Silnik 1.4 boosterjet w połączeniu z automatyczną, hydrokinetyczną 6 stopniową skrzynią daje bardzo fajne wrażenia z jazdy. Jest dynamiczny i oszczędny.
4,6
~Jan Winnicki
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki SX4 II
Witam, jest to już moja 2 ocena tego samochodu. Patrząc pod kątem ceny do tego co otrzymujemy w zamian suzuki pozamiatało konkurencję. Na chwilę obecną nie widzę żadnego realnego konkurenta w podobnej kategorii cenowej. Za cenę ok. 90 tys.zł dostajemy dobre wyposażenie premium które zawiera m.in światła w technologi LED, automatyczną klimatyzację automatyczne światła i wycieraczki ogranicznik prędkości a także dostajemy zaawansowany napęd na 4 koła allgrip z 4 trybami jazdy i 140 konny silnik benzynowy który zapewnia prawdziwie sportowe osiągi nawet lepsze niż 120 konnego diesla 1.9. Pod tym względem NIE MA lepszego auta w tym segmencie samochodowym. Auto jest bardzo przestronne szczególnie 2 rzędzie siedzeń, hr v nie jest pod tym względem lepszy, bagażnik jest całkiem pojemny bo ma 430l pojemności. Wyciszenie jest także całkiem przyzwoite na postoju silnika praktycznie nie słychać. Suzuki jest także zaskakująco oszczędnym samochodem bo jazda po mieście skutkuje spalaniem 7,5-8l na trasie może to być nawet 5,5l.Na autostradzie z rowerami przy 130km/h s cross spalił mi ok. 7,5l. Jak dla mnie są to świetne wyniki. Dla porównania tipo t jet potrafi spalić i 12litrów w mieście. Wiem to gdyż brałem tipo t jeta pod uwagę i byłem nim na jeździe testowej ale jak zobaczyłem spalanie prawie 12 litrów to od razu odpadł. Vitara przy na jeździe testowej paliła 8,5l a jej przebieg wynosił wtedy 300km. Testowałem jeszcze dustera 1.6 muł straszny 99 konna toyota yaris ma lepsze przyśpieszenie. Hondy hr v nie testowałem gdyż stosunek klienta w salonie hondy we Wieliczce jest po prostu tragiczny. Aż 2 razy pisałem do nich odnośnie jazdy testowej i do dziś nie raczyli do mnie oddzwonić, nie polecam nikomu tego salonu po prostu nie chcą sprzedać samochodu można się tego domyślić gdy sprzedawca każe się umawiać na jazdy na formularzu a nie przez telefon. Podsumowując jeżeli szukasz więc samochodu przestronnego z dużym bagażnikiem a także szybkiego, oszczędnego rozsądnie wycenionego i co najważniejsze z napędem na 4 koła- kup suzuki sx4 s crossa 1.4 boosterjet bo w porównaniu do hr v jego da się kupić. I nie jestem żadnym przedstawicielem suzuki- po prostu w cenie 90 tys.zł to auto moim zdaniem nie ma konkurencji. U innych producentów za rzeczy oferowane przez suzuki np. napęd 4x4 trzeba dopłacić ok. 15-20 tys.zł. Gorąco polecam to auto.
Średnie spalanie dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting
6,2 – 7,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,3
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki SX4 II
Ten samochód potrafi mało spalać benzyny. Poniżej podaję mój raport spalanie przy jeździe ze stałą prędkością ok. min. 50km Zrobiłem tym autem 13.000tys. km w 3 miesiące. Myślę, że jestem w stanie określić prawdę. Zaznaczam, że to spalanie dotyczy Scross 1.4 z napędem tylko na jedną oś. Opony letnie Continental (z salonu): - 4.4L na 100km jadąc 70km/h przez 50km - 4.5L na 100km jadąc 80km/h przez 30km - 6.0L średnie spalanie w mieście - 7.0L średnie spalanie na autostradzie przy 140km/h - 6.4L średnie spalanie na autostradzie przy 120km/h Opony zimowe Yokohama: - 5.2L na 100km jadąc 90km/h przez 80km - 6.5L na 100km jadąc 120km/h przez 1100km - 6.8L średnie spalanie w mieście -7.0L średnie spalanie na autostradzie przy 130-140km/h - 8.5L średnie spalanie jadąc w Niemczech na autostradzie ok. 180-210km/h Zauważyłem jedną tendencje. Utrzymując stałe obroty między 2000 a 2500 auto rewelacyjnie spala. Autostrada też do przyjęcia. Zwłaszcza, że to benzyna.
6,8
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki SX4 II
Witam.Kolejne Suzuki po ignisie i Jimny.Jak dla mnie Super.Spalanie mogło by być mniejsze ale jest nie źle.Silnik 1.4 doskonale daje radę .Jeździłem 1.0 i trochę brakowało mocy no i 3 cylindry i skrzynia 5 nie przekonują.Za to 1.4 to gwarantowany banan na twarzy. Wyposażenie Premium ok brakuje jedynie Tempomatu.Trochę za szerokie opony na tą lekką budę.Tak jak już ktoś pisał ,że lekkie drzwi i trzeba trzasnąć jak za teściową.Zastanawiałem się nad vitarką ale 1.6 strasznie hałasuje i trzeba go wysoko kręcić -jak to japoniec.Miłe zaskoczenie pod maską.Dla mechanikowatych doskonały dostęp do silnika i osprzętu.Zawieszenie proste i mam nadzieję ,że bezawaryjne.Wygodna pozycja za kierownicą i nie trzeba się łapać za słupki żeby wysiąść.Czujniki deszczu i zmierzchu ok.
5,8
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II
Na razie wyniki po pierwszym 1000 km z przewaga jazdy po Warszawie w korkach, srednia predkosc 35 km/h, spalanie 6,1, na poczatku samo miasto 6,3, sama trasa 5 l przy predkosci około 100 Spokojna oszczedna jazda
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting