Szukaj

Informacje o Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Lata produkcji: 2016 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Suzuki SX4 II S-Cross zadebiutował na rynku w roku 2013. Pierwowzorem koncepcyjnym modelu był, zaprezentowany w roku 2012, prototyp noszący nazwę S-Cross. Produkcyjna wersja samochodu pod względem stylistycznym odwołuje się także do Suzuki Kizashi. Inaczej niż poprzednik, Suzuki SX4 II nie jest już wspólnym dziełem Suzuki i Fiata – stworzony został jako autonomiczny projekt japońskiego producenta (uprzednio modelem bliźniaczym SX4 był Fiat Sedici). Samochód nie jest dostępny na rynku amerykańskim, po tym jak Suzuki podjęło decyzję o wycofaniu się z niego.
czytaj więcej
Powagosław

Jest nowa generacja, która wygląda jak drobny facelifting, a przecież sylwetka SX4 (niezmieniona), choć przyzwoita, ma już swoje lata i wymagałaby gruntowniejszego odświeżenia.

~Powagosław
Luzacjusz

Poza większymi rozmiarami (i to akurat sensowny ruch, bo auto wygląda na bardziej proporcjonalne), w nowym SX4 nie poprawiono niczego na tyle, bym mógł zachwycić się choćby jednym detalem. Więc się nie zachwycam i polecam innym.

~Luzacjusz

Suzuki SX4 II S-cross Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Suzuki SX4

Cena od: 84 500 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4300 mm
Szerokość 1785 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1585 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Rozstaw kół - przód 1535 mm
Rozstaw kół - tył 1505 mm
Prześwit 180 mm
Długość siedziska przedniego 480 mm
Długość siedziska tylnego 490 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1269 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 430 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Silnik

Wady

- Układ jezdny - Ergonomia - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,4
~pozdrawiam
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Suzuki SX4 II
Poddałem się modzie na hybrydy, mam do tego modelu ambiwalentne odczucia. Po miesiącu użytkowania już myslałem o sprzedaży, pomimo dużej straty na wartości. Z jednej strony auto prezentuje się dobrze, silnik do miasta wystarczający, jednak z czasem widzę bardzo dużo niedoróbek, mianowicie: archaiczne przyciski (patyczki) do obsługi zegarów, brak wygłuszenia, brak doświetlania zakrętów, fotele niewygodne, tragiczne konsola multimedialna bosch - brak połączenia can z silnikiem, nie sprawdzisz spalania, ogólnie gdyby nie kamera cofania to bym wolał wersje bez tego ustrojstwa. Jedynie czym może się odwdzięczyć to auto to bezawaryjnością, okaże się za kilka lat. Sam system miękkiej hybrydy spowodował że turbo wstaje os 2000 obrotów, także ciężko tym autem dynamicznie ruszyć. Teraz po zakupie zastanawiam się jak producent przewidział serwis paska od IGS.
4,5
~Xeem
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Suzuki SX4 II
Przyzwoite i uczciwe auto dla kogoś kto mieszka pod miastem i ostatnie metry do garażu pokonuje po nieutwardzonej drodze i górkach. Ze świecą szukać innego crossovera z realnie działającym napędem na 4 koła który ma w środku tyle miejsca dla pasażerów. Jedyne co rozczarowuje to napęd hybrydowy. Jest ok jako wspomagacz przy start-stopie (można zapomnieć o guziku wyłączającym tą funkcję) ale skoro Suzuki umieściło mechanizm wspomagający napęd w trakcie jazdy liczyłem na więcej. W skrócie mogę powiedzieć, że prąd pomaga jeżeli auto 'ciśniemy'. Tzn. albo but w podłogę, albo dusimy silnik na niskich obrotach. W tych dwóch przypadkach udało mi się zauważyć że faktycznie prąd napędza auto. Podczas normalnej jazdy nie zdarza się to prawie nigdy. Aktywny tempomat działa bardzo dobrze, ustawiony na najmniejszy odstęp radzi sobie tylko trochę gorzej od przeciętnego kierowcy. Ma jedynie paro sekundowe opóźnienie w sytuacji gdy pojazd przed nami zwolni nam drogę. Ważna obserwacja, jeżdżąc z aktywnym tempomatem (a jest to mega komfortowe) auto słabo radzi sobie pod względem 'hybrydowym'. Jakby totalnie zapominało że można odzyskiwać energię. Test na długim zjeździe pokazał, że różnica jest spora. Bez tempomatu udawało się naładować wbudowane akumulatory, Z tempomatem, prawie nic nie odzyskiwał. Dziwna sytuacja. Z tego też raczej wynika raport spalania na poziomie 7.5 litra.
4,8
~DeWertus
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II
Suzuki nie było samochodem "pierwszego wyboru" - początkowo szukałem dobrego kombi, ale naturalny następca czyli Astra K rozczarowała (wg mnie Francuzi spieprzyli ten samochód maksymalnie), cena z kosmosu a jakość, cóż... Kolejna była Toyota Auris ale tutaj przegapiłem moment i... Auris zniknął z oferty a Corolla w wersji nie Absolutny Brak Czegokolwiek przekraczała budżet jaki skłonny byłem przeznaczyć na zakup auta. To samo dotyczyło Skody czy VW. Przez chwilę w puli było jeszcze Tipo ale po bliższym zapoznaniu się dałem sobie spokój. Suzuki pojawiło się na zasadzie ciekawostki - i po wizycie w salonie oraz jeździe próbnej coś zaiskrzyło. Samochód przyjemny w prowadzeniu, spełniający moje oczekiwania co do komfortu, wyposażenia i kosztów. Stylistyka w środku stonowana (nie lubię tych modnych obecnie wystających tabletów które sprawiają wrażenie montowanych byle jak byle gdzie). Z zewnątrz też nie jest (na szczęście) krzykliwy a facelifting wg mnie wyszedł mu na dobre dodając odrobinę zadziorności. Jedyne czego mi brakuje to tych kilkunastu cm w bagażniku które przełożyły by się na dodatkowe 50-70l pojemności (ale dzięki temu zona przekonała się że można zapakować mniej i nie pozbawiając się żadnej niezbędnej rzeczy :) ). Rodzina podróżuje komfortowo, ja się nie męczę, wyprzedzanie jest bezpieczne (silnik mimo małej pojemności "ciągnie" w pełnym zakresie obrotów) a koszty eksploatacji znacząco niższe.
Średnie spalanie dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting
6,2 – 6,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,3
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki SX4 II
Ten samochód potrafi mało spalać benzyny. Poniżej podaję mój raport spalanie przy jeździe ze stałą prędkością ok. min. 50km Zrobiłem tym autem 13.000tys. km w 3 miesiące. Myślę, że jestem w stanie określić prawdę. Zaznaczam, że to spalanie dotyczy Scross 1.4 z napędem tylko na jedną oś. Opony letnie Continental (z salonu): - 4.4L na 100km jadąc 70km/h przez 50km - 4.5L na 100km jadąc 80km/h przez 30km - 6.0L średnie spalanie w mieście - 7.0L średnie spalanie na autostradzie przy 140km/h - 6.4L średnie spalanie na autostradzie przy 120km/h Opony zimowe Yokohama: - 5.2L na 100km jadąc 90km/h przez 80km - 6.5L na 100km jadąc 120km/h przez 1100km - 6.8L średnie spalanie w mieście -7.0L średnie spalanie na autostradzie przy 130-140km/h - 8.5L średnie spalanie jadąc w Niemczech na autostradzie ok. 180-210km/h Zauważyłem jedną tendencje. Utrzymując stałe obroty między 2000 a 2500 auto rewelacyjnie spala. Autostrada też do przyjęcia. Zwłaszcza, że to benzyna.
5,2
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II
Witam wszystkich wiem że ciężko będzie w to uwierzyć ale mi scross spalił 4.2 L benzyny liczący po tankowaniu. Trasa 500 km spod Łodzi na Śląsk i spowrotem maks prędkość 93 km na tempomacie. Na liczniku pokazywał spalanie 3.9. Jedna osoba , wiozłem delikatną rzecz i nie spieszyło mi się.
6,4
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II
Poprzednik pisze o pełnym zaskoczeniu - ja też. Ale..... Jak cudem auto ma palić tyle co producent deklaruje, nawet poniżej 5 litrów - nie da się. Teraz w sezonie zimowym na dojazdach do pracy po ok 15 km w jedną stronę spalanie ok 6,7 l/100kmx można zejść niżej ale dosłownie do ok 6,5. W lecie średnio spała ok 6,5 l /100km. Na autostradzie przy prędkości dozwolonej 140 km/h to już jest spalanie powyżej 7 l. Cóż - SZAŁU NIE MA
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting