Szukaj

Informacje o Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Lata produkcji: 2016 – 2021
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Suzuki SX4 II S-Cross zadebiutował na rynku w roku 2013. Pierwowzorem koncepcyjnym modelu był, zaprezentowany w roku 2012, prototyp noszący nazwę S-Cross. Produkcyjna wersja samochodu pod względem stylistycznym odwołuje się także do Suzuki Kizashi. Inaczej niż poprzednik, Suzuki SX4 II nie jest już wspólnym dziełem Suzuki i Fiata – stworzony został jako autonomiczny projekt japońskiego producenta (uprzednio modelem bliźniaczym SX4 był Fiat Sedici). Samochód nie jest dostępny na rynku amerykańskim, po tym jak Suzuki podjęło decyzję o wycofaniu się z niego.
czytaj więcej
Powagosław

Jest nowa generacja, która wygląda jak drobny facelifting, a przecież sylwetka SX4 (niezmieniona), choć przyzwoita, ma już swoje lata i wymagałaby gruntowniejszego odświeżenia.

~Powagosław
Luzacjusz

Poza większymi rozmiarami (i to akurat sensowny ruch, bo auto wygląda na bardziej proporcjonalne), w nowym SX4 nie poprawiono niczego na tyle, bym mógł zachwycić się choćby jednym detalem. Więc się nie zachwycam i polecam innym.

~Luzacjusz

Suzuki SX4 II S-cross Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4300 mm
Szerokość 1785 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1585 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Rozstaw kół - przód 1535 mm
Rozstaw kół - tył 1505 mm
Prześwit 180 mm
Długość siedziska przedniego 480 mm
Długość siedziska tylnego 490 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1269 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 430 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Widoczność

Wady

- Układ jezdny - Ergonomia - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~blumeck
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Użytkuję od nowości i na moje potrzeby był to udany zakup. Najczęściej jeździ wkoło komina, dwa razy w roku na wakacje po kilkaset km. Auto nie za duże, zwinne, przy wyprzedzaniu daje radę. Jak na swoją cenę bogato wyposażone: klimatyzacja dwustrefowa, radar, tempomat adaptacyjny, kamera itd. Serwisowanie w ASO nie jest przesadnie drogie: za wymianę oleju i filtra między interwałami (ja w wymiany co 20 tys. nie wierzę) zapłaciłem ok. 400zł za materiały i robociznę. Pierwszy przegląd ok. 1000zł. Po zakupie kupiłem litr oleju na dolewki i jeszcze nie miałem okazji rozpakować - na bagnecie po 10 tys. km nic nie ubywa. Minusem jest spore spalanie - w konkurencyjnych autach jest o ok. 1l/100km mniejsze i to bez dziwnych hybryd.
4,9
~Tomasz
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki kupione nowe od dilera. Obecnie 37680km. Auto bardzo dynamiczne i ekonomiczne. Cykl mieszany 6.7 l. Trasa 90-100km/h 5l. Jedyny mankament jak dla mnie to niewygodne siedzenie a dokładniej oparcie. Jest tam taki uskok na wysokości łopatek, który uwiera w plecy. Dotyczy to osób ze wzrostem 180 cm+. Dla niższych osób jest ok. Minusem jest też bardzo miękki lakier akrylowy. To jednak dotyczy już chyba wszystkich marek. W mojej ocenie samochód wart swoich pieniędzy. Czy kupiłbym jeszcze raz. Tak z tym, że tym razem wybrałbym napęd 4x4.
4,6
~Karol
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Kupiłem, użytkuję, Polecam! Dostałem dokładnie to czego oczekiwałem, sprytne auto na co dzień. Użytkuję już przeszło rok i coś już mogę powiedzieć. Dojazd do pracy, wyjazd za miasto, wakacje - sprawdza się w każdym zadaniu. Sprawdzone ! Auto które nie udaje, nie napina się, nie obiecuje niemożliwego - normalne auto jak kiedyś, coś dla mnie! Zanim kupisz porównaj wyposażenie i bajery. Suzuki na prawdę przedstawiło dobrą i przejrzystą ofertę wyposażeniową. Jak dla mnie TOP 3 najlepszych SUV klasy C, z czego najlepsze w klasie są 15 - 20 tyś droższe a nie oferują dużo więcej.
Åšrednie spalanie dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting
6,2 – 6,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,6
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Ponad 20 tys km w dwa lata - pierwszy rok w mieście średnie spalanie utrzymywało się na poziomie 6,3 do 7,0 l na 100 km, teraz (fakt ze mam więcej świateł i korków niż rok temu) to zwykle 7,6 - 8,3, ale zdarzają się dni gdy wskaźnik podaje 9l...Dystans dzienny to około 25-30 km, choć bywają i dni gdy nie przekraczam 15 km. W trasie minimalne spalanie na dystansie powyżej 50 km to 4,5l przy prędkości ~90 km/h. Zwykle spalanie przy prędkości ~100-115km/h to 4,9-5,2 l na 100 km (4 osoby + pełny bagażnik)/
6,7
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Od nowości przejechałem 28 tys. km. Na autostradzie przy 160km/h pokazuje około 10l. Przy dynamicznej jeździe wkoło komina (trasa-miasto: 50-50) spalanie jest racjonalne, ale daleko mu do deklaracji producenta.
5,7
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Witam. Obecny przebieg ok. 53 500. Ostanie 2700k, to przejazd Polska-Włochy-Polska. Na pokładzie 4 osoby i pełen bagażnik, 90% przy włączonej klimatyzacji, prędkość przeważnie 110-120 km/h. Wynik 5,4 l/100 km więcej niż zadowalający
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting