Szukaj

Oceny Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Podsumowanie 65 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting - Oceń swoje auto
4,53
średnia ocena z 65 ocen
6% lepiej od średniej w segmencie
88%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Suzuki SX4 II S-cross Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Najnowsze oceny Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

4,6
~blumeck
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Użytkuję od nowości i na moje potrzeby był to udany zakup. Najczęściej jeździ wkoło komina, dwa razy w roku na wakacje po kilkaset km. Auto nie za duże, zwinne, przy wyprzedzaniu daje radę. Jak na swoją cenę bogato wyposażone: klimatyzacja dwustrefowa, radar, tempomat adaptacyjny, kamera itd. Serwisowanie w ASO nie jest przesadnie drogie: za wymianę oleju i filtra między interwałami (ja w wymiany co 20 tys. nie wierzę) zapłaciłem ok. 400zł za...
4,9
~Tomasz
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki kupione nowe od dilera. Obecnie 37680km. Auto bardzo dynamiczne i ekonomiczne. Cykl mieszany 6.7 l. Trasa 90-100km/h 5l. Jedyny mankament jak dla mnie to niewygodne siedzenie a dokładniej oparcie. Jest tam taki uskok na wysokości łopatek, który uwiera w plecy. Dotyczy to osób ze wzrostem 180 cm+. Dla niższych osób jest ok. Minusem jest też bardzo miękki lakier akrylowy. To jednak dotyczy już chyba wszystkich marek. W mojej ocenie...
4,6
~Karol
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Kupiłem, użytkuję, Polecam! Dostałem dokładnie to czego oczekiwałem, sprytne auto na co dzień. Użytkuję już przeszło rok i coś już mogę powiedzieć. Dojazd do pracy, wyjazd za miasto, wakacje - sprawdza się w każdym zadaniu. Sprawdzone ! Auto które nie udaje, nie napina się, nie obiecuje niemożliwego - normalne auto jak kiedyś, coś dla mnie! Zanim kupisz porównaj wyposażenie i bajery. Suzuki na prawdę przedstawiło dobrą i przejrzystą...
3,4
~pozdrawiam
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Poddałem się modzie na hybrydy, mam do tego modelu ambiwalentne odczucia. Po miesiącu użytkowania już myslałem o sprzedaży, pomimo dużej straty na wartości. Z jednej strony auto prezentuje się dobrze, silnik do miasta wystarczający, jednak z czasem widzę bardzo dużo niedoróbek, mianowicie: archaiczne przyciski (patyczki) do obsługi zegarów, brak wygłuszenia, brak doświetlania zakrętów, fotele niewygodne, tragiczne konsola multimedialna bosch -...
4,5
~Xeem
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Przyzwoite i uczciwe auto dla kogoś kto mieszka pod miastem i ostatnie metry do garażu pokonuje po nieutwardzonej drodze i górkach. Ze świecą szukać innego crossovera z realnie działającym napędem na 4 koła który ma w środku tyle miejsca dla pasażerów. Jedyne co rozczarowuje to napęd hybrydowy. Jest ok jako wspomagacz przy start-stopie (można zapomnieć o guziku wyłączającym tą funkcję) ale skoro Suzuki umieściło mechanizm wspomagający napęd w...
4,8
~DeWertus
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki nie było samochodem "pierwszego wyboru" - początkowo szukałem dobrego kombi, ale naturalny następca czyli Astra K rozczarowała (wg mnie Francuzi spieprzyli ten samochód maksymalnie), cena z kosmosu a jakość, cóż... Kolejna była Toyota Auris ale tutaj przegapiłem moment i... Auris zniknął z oferty a Corolla w wersji nie Absolutny Brak Czegokolwiek przekraczała budżet jaki skłonny byłem przeznaczyć na zakup auta. To samo dotyczyło Skody...
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,4
~Mirek
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Witam. Samochód jak za ok. 90 tys nie ma rywala w swojej klasie. Można się czepiać co do materiałów wykończeniowych, skrzyni biegów, czy szumu w samochodzie powyżej 100 km/h. Patrząc obiektywnie jest to w miarę prosty samochód z mega świetnym silnikiem ( miałem nowych samochodów już ponad 10 szt.). Zaletą jest jego małe spalanie. Testowałem go już 2 razy jeżdżąc do Chorwacji. Przy pełnym załadunku i dużym boxie na dachu średnie spalanie z...
3,8
~Jan Winnicki
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Dzień dobry, samochód kupiłem na początku 2019r. Brałem pod uwagę tipo, aurisa, cx3, dustera, HRV i to suzuki. Tipo paliło 12l na jeździe testowej(1.4T-jet), cx3 za małe w środku, poza tym w salonie mazdy trzeba mieć garnitur na sobie żeby kupić auto, duster zbyt plastikowy a honda ma gdzieś klienta. Tak więc padło na suzuki. O zakupie zdecydował silnik i napęd 4x4. Na początku to auto mi się bardzo podobało, pisałem nawet pozytywną opinię na...
4,4
~Piotr
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Szukałem samochodu na którym można polegać i pod tym kątem muszę przyznać, że Suzuki wywiązało się z pokładanych w modelu oczekiwań. Po pół roku użytkowania nowego auta trudno co prawda powiedzieć dużo o oporności na usterki, ale praktycznie całkowity brak problemów wieku dziecięcego jest już dobrym prognostykiem. Auto mimo niezbyt okazałych gabarytów jak na swój segment, w środku zaskakuje ergonomią która nadrabia wymiary podawane w katalogu....
2,8
~Marek
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Samochód kupiony niecały rok temu. Wprawdzie jak do tej pory się nie zepsuł ale jakość wykonania jest słaba. Trzeszczące plastiki, odpadająca tapicerka naprawiona dopiero po 3-ciej wizycie w serwisie, beznadziejny hamulec, trzeszczący kokpit, tłukąca się półka bagażnika, lakier rysujący się pod paznokciem itd. Nie wiem jak jest u konkurencji ale kwota 100 tysięcy złotych jakiej żąda za to auto Suzuki, wydawałoby się do czegoś powinna...
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting