Szukaj

Oceny Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Podsumowanie 57 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting - Oceń swoje auto
4,51
średnia ocena z 57 ocen
6% lepiej od średniej w segmencie
86%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Suzuki SX4 II S-cross Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Najnowsze oceny Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

3,4
~pozdrawiam
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Suzuki SX4 II
Poddałem się modzie na hybrydy, mam do tego modelu ambiwalentne odczucia. Po miesiącu użytkowania już myslałem o sprzedaży, pomimo dużej straty na wartości. Z jednej strony auto prezentuje się dobrze, silnik do miasta wystarczający, jednak z czasem widzę bardzo dużo niedoróbek, mianowicie: archaiczne przyciski (patyczki) do obsługi zegarów, brak wygłuszenia, brak doświetlania zakrętów, fotele niewygodne, tragiczne konsola multimedialna bosch -...
4,5
~Xeem
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Suzuki SX4 II
Przyzwoite i uczciwe auto dla kogoś kto mieszka pod miastem i ostatnie metry do garażu pokonuje po nieutwardzonej drodze i górkach. Ze świecą szukać innego crossovera z realnie działającym napędem na 4 koła który ma w środku tyle miejsca dla pasażerów. Jedyne co rozczarowuje to napęd hybrydowy. Jest ok jako wspomagacz przy start-stopie (można zapomnieć o guziku wyłączającym tą funkcję) ale skoro Suzuki umieściło mechanizm wspomagający napęd w...
4,8
~DeWertus
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II
Suzuki nie było samochodem "pierwszego wyboru" - początkowo szukałem dobrego kombi, ale naturalny następca czyli Astra K rozczarowała (wg mnie Francuzi spieprzyli ten samochód maksymalnie), cena z kosmosu a jakość, cóż... Kolejna była Toyota Auris ale tutaj przegapiłem moment i... Auris zniknął z oferty a Corolla w wersji nie Absolutny Brak Czegokolwiek przekraczała budżet jaki skłonny byłem przeznaczyć na zakup auta. To samo dotyczyło Skody...
4,4
~Mirek
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki SX4 II
Witam. Samochód jak za ok. 90 tys nie ma rywala w swojej klasie. Można się czepiać co do materiałów wykończeniowych, skrzyni biegów, czy szumu w samochodzie powyżej 100 km/h. Patrząc obiektywnie jest to w miarę prosty samochód z mega świetnym silnikiem ( miałem nowych samochodów już ponad 10 szt.). Zaletą jest jego małe spalanie. Testowałem go już 2 razy jeżdżąc do Chorwacji. Przy pełnym załadunku i dużym boxie na dachu średnie spalanie z...
3,8
~Jan Winnicki
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki SX4 II
Dzień dobry, samochód kupiłem na początku 2019r. Brałem pod uwagę tipo, aurisa, cx3, dustera, HRV i to suzuki. Tipo paliło 12l na jeździe testowej(1.4T-jet), cx3 za małe w środku, poza tym w salonie mazdy trzeba mieć garnitur na sobie żeby kupić auto, duster zbyt plastikowy a honda ma gdzieś klienta. Tak więc padło na suzuki. O zakupie zdecydował silnik i napęd 4x4. Na początku to auto mi się bardzo podobało, pisałem nawet pozytywną opinię na...
4,4
~Piotr
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki SX4 II
Szukałem samochodu na którym można polegać i pod tym kątem muszę przyznać, że Suzuki wywiązało się z pokładanych w modelu oczekiwań. Po pół roku użytkowania nowego auta trudno co prawda powiedzieć dużo o oporności na usterki, ale praktycznie całkowity brak problemów wieku dziecięcego jest już dobrym prognostykiem. Auto mimo niezbyt okazałych gabarytów jak na swój segment, w środku zaskakuje ergonomią która nadrabia wymiary podawane w katalogu....
2,8
~Marek
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki SX4 II
Samochód kupiony niecały rok temu. Wprawdzie jak do tej pory się nie zepsuł ale jakość wykonania jest słaba. Trzeszczące plastiki, odpadająca tapicerka naprawiona dopiero po 3-ciej wizycie w serwisie, beznadziejny hamulec, trzeszczący kokpit, tłukąca się półka bagażnika, lakier rysujący się pod paznokciem itd. Nie wiem jak jest u konkurencji ale kwota 100 tysięcy złotych jakiej żąda za to auto Suzuki, wydawałoby się do czegoś powinna...
4,6
~Polo
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki SX4 II
Swoją opinię wyrażam dopiero po 5 msc użytkowania auta ponieważ pierwsze wrażenia są często bardzo nieprzemyślane a ta strona ma służyć potencjalnym kupującym w podjęciu decyzji co do wyboru auta. Ogólnie auto oceniam na 4+. Czym dłużej go mam tym jakoś bardziej mi się podoba i doceniam jego walory. Trzeba wyraźnie powiedzieć, że te auta nie są trapione "chorobami wieku dziecięcego" i przynajmniej w moim egzemplarzu wszystko działa od początku...
4,6
~Jan Winnicki
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki SX4 II
Witam, jest to już moja 2 ocena tego samochodu. Patrząc pod kątem ceny do tego co otrzymujemy w zamian suzuki pozamiatało konkurencję. Na chwilę obecną nie widzę żadnego realnego konkurenta w podobnej kategorii cenowej. Za cenę ok. 90 tys.zł dostajemy dobre wyposażenie premium które zawiera m.in światła w technologi LED, automatyczną klimatyzację automatyczne światła i wycieraczki ogranicznik prędkości a także dostajemy zaawansowany napęd na...
4,7
~Dawid
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki SX4 II
Po przejechaniu 40.000 km można stwierdzić, że samochód jest doskonały mechanicznie z bardzo dynamicznym i oszczędnym silnikiem, dobrą skrzynią biegów i skutecznym napędem 4x4. Jazda sprawia niesamowitą frajdę! Na plus zaliczam także klasyczne, czytelne zegary i wbudowany w deskę rozdzielczą ekran dotykowy, który nie sterczy jak tablet. Ponadto, bardzo dobrze świecą reflektory Full LED. Natomiast wadą jest słaba jakość wykończenia wnętrza....
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting