Szukaj

Ocena kierowcy - TATA Xenon Double Cab

Tadeusz, 14 lat temu
Silnik 2.2 DICOR 140KM 103kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
TATA Xenon Double Cab 2.2 DICOR 140KM 103kW 2008-2011 - Oceń swoje auto
3,15
18% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Naprawdę dobre osiągi - czy zawodny pogadamy za 100 tys km.
4,0
Całokształt
Nie kupiłem Navary,Hiluxa czy L200 i tak bym je zakatował za wcześniej opisane moge zajeździć 3 Tatacze i przez 9 lat mam gwarancję i płacę tyle samo - stosunek 1:3 - uważam za bardzo dobry - nie muszę mieć znaczka renomowanej marki na masce ważne żeby jeździł i spełniał swoją rolę . Naprawdę pomyślcie 3 za 1 w dobie kiedy trzeba oglądać złotówkę a Tata nie jest koncernem który wypiera się czegoś przy reklamacji. Polecam Xenona takiego jakim jest
Wrażenia
4,0
Silnik
Na silnik nie ma co narzekać -zbiera się świetnie i jest naprawde oszczędny w porównaniu do konkurencji w koncu pierwowzór to Mercedes
3,0
Skrzynia biegów
Mogłoby być lepiej - nie wiem dlaczego ale przy włączonym napędzie 4L pali sprzęgło lub coś innego ponieważ śmierdzi nieludzko
3,0
Układ jezdny
Bardzo czesto nie załadowany kufer chce wyprzedzić przód auta. Kierownica mogłaby nie odskakiwać jak katapulta i faktycznie czasami jak jest zimny ma sie wrażenie, że kierownica w prawo a koła nie zabardzo
Komfort
3,0
Widoczność
Posiadam pojedynczą kabinę - i słupki przesłaniają cześć lusterek.
2,0
Ergonomia
Dla indian :) SingelCub może i jest dobry ale ludek o wzroście 1,80 musi się nieźle poskładać aby tym jeździć - strasznie twardy skoczek - proponuje zawsze na tylnej osi wozić 4 wory z piachem i będzie ok, Kierownica zasłania liczniki oraz zegarek i mogło by automatycznie nie blokować drzwi.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ponoć już każdy dealer wie - nadmuch to tragedia- trzeba zgłosić już przy zakupie aby rozebrali deskę i wymienili cięgła (linki) te które są - są za krótkie i przepustnica nie rozdziela na nogi i przednią szybę - parują szybko i jest 0 widoczności boczne szyby także, natomiast ogrzewanie 1Klasa już po paru przejechanych metrach jest bardzo ciepło. Pokrętło ciepło i zimno strzela a nie przesuwa się płynnie.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tak jak wspomniałem SC mogłoby być półtorej kabinówką była by lepsza możliwość ustawienia foteli Jeśli jesteś wysoki/wysoka naprawdę zainwestuj 8 tys i kup DC - naprawdę warto. Jak wozisz ze sobą pasażera w SC zapomnij o dobrej widoczności w prawo ( oby nie musiało wkraczać ubezpieczenie) drobnych podręcznych zakupów też nie ma gdzie włożyć. Nie kupujcie Pojedynczej Kabiny!!!! - ja zrobiłem ten błąd
2,0
Wyciszenie
Traktor Ursus C-360 jak dasz radio na maxa to usłyszysz wiadomości - daleka droga tym autem powinna być opisana w instrukcji obsługi - należy używać słuchawek chroniących słuch.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Do przeglądu się jeszcze nie szykuje ale pierwszy to koszt ok 1000 PLN - trochę dużo, ale części są naprawdę tanie w porównaniu z pick-up ową konkurencją. Spala naprawdę mało w terenie z 1200 kg na pace i napędzie 4H nie zużył 10 l. Przy jeżdzie do 100 km/h do 7,5l na zbiorniku przejeżdżam 850 km
5,0
Stosunek jakość/cena
tu już nie będę pisał - wystarczy 3:1
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mogło być lepiej ale to wołek roboczy - i za 42000 czego mozna chcieć- kupiłem go do tłuczenia w terenie oraz do ciężkiej pracy - i jestem zadowolony- polecam zamontowanie wywrotki - opłaca się.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Coś jest z napędem 4L pod obciążeniem coś się pali - wkrótce będę na serwisie - od czego jest Gwarancja

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 DICOR 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
TATA Xenon Double Cab