Szukaj

Lista ocen Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting (48) - Silnik

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~mp
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Oceniam bdb jako jednostkę wolnossącą, wiadomo że momentem nie dorówna silnikom z turbiną. Komputer zaleca zmianę biegu już przy 1.8-2.0 tyś obr/min i przy takiej jeździe nie jest on dynamiczny, ale za to jest cicho i względnie mało pali. Jeśli chcemy wyprzedzać i potrzebujemy 132 KM, musimy kręcić bardzo wysoko, bo do 6400 obr/min, to prawie pod czerwone pole (6600 obr), wtedy samochód wyrywa do przodu, jest głośno, ale ten dźwięk przy 5-6...
3,0
~roygbiv
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Świadomy wybór więc narzekał nie będę. 12.5 sek do 100 i Vmax ok 180 km/h to nie aż taki dramat. Trzeba tylko dobrze się zastanowić przed wyprzedzaniem i odpowiednio zredukować, bo silnik budzi się w ok 3500 obr. Generalnie jak już się rozpędzi to jedzie:) Spalanie mogłoby być mniejsze. Jest dość wrażliwe na styl jazdy i obciążenie, bo to jednak spore auto jak na tę moc: miasto latem ok 9.5L lpg, trasa krajówkami ok 8-8.5 L. Myślę że w trybie...
5,0
~Bardzo_zadowolony_uzytkownik_hybrydy
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Rewelacyjny uklad hybrydowy -niewysilony, mega kulturalnie dzialajacy silnik benzynowy, wspomagany przez silniki elektryczne. Aby maksymalnie wykorzystac zalety ukladu hybrydowego nalezy jezdzic troszke inaczej niz "zwyklymi" autami (mam na mysli przede wszystkim wykorzystywanie efektu "zeglowania"). Jest to na prawde banalnie proste, a przede wszystkim szybko wchodzi w krew (aktualnie nawet po przesiadce do "zwyklego" auta odruchowo jade jak...
5,0
~Piotr
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
1,6 wolnossący- kto jeździł tylko zaturbionymi benzyniakami albo dieslami to powie, że to muł, nie jedzie. Takie mamy czasy... Mi ten silnik sprawia wielką przyjemność- pięknie wkręca się na obroty. Wyprzedzanie bez wysiłku, z łatwością. Wiadomo- jak chcesz jechać- zredukuj i wciśnij gaz- tylko tyle i aż tyle :) Jedyny mały minus to dźwięk silnika, na który się trochę krzywiłem po przesiadce z Focusa.Ale to moje subiektywne wrażenie.
4,0
~eRni
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Całkowicie bezawaryjny, zbudowany w nieco starszym stylu, co wyklucza awarie znane z wielu innych, współczesnych jednostek. Nie wymaga też nadmiernej opieki, oprócz regularnego serwisu. Jak wiele tego typu jednostek z kraju kwitnącej wiśni, lubi wysokie obroty i wtedy jest żwawy - w zakresie niskich obrotów, niekoniecznie. Taka wysokoobrotowa specyfika wpływa na podwyższenie zużycia paliwa, gdy oczekujemy względnej dynamiki.
5,0
~zzz
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Napęd hybrydowy, czyli benzynowy niewysilony 1.8 (99KM) + 2 elektryki (80KM). Combo sprawdzające się kapitalnie. W mieście oszczędności rzędu 60-70% zużycia paliwa, w trasie też oszczędnie (około 10-20% mniej, niż auta o podobnych osiągach i mocy). Kultura pracy napędu wzorowa, przełączanie między elektrykiem a benzyną praktycznie niezauważalne. Elastyczność (np.60-100km/h) fenomenalna, przyspieszenie 0-100km/h też ok.
4,0
~mikw
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Wolnossący 1.6, także aby sprawnie się poruszać trzeba redukować biegi. Wyprzedzanie zaczynamy od 3500/4000 obrotów i auto ładnie idzie, jeżeli ktoś ma tego świadomość nie będzie zaskoczony. Przy codziennej jeździe biegi wrzucamy około 2000 obrótów - przynajmniej tak podpowiada ekonomizer, ale nie ma co się spodziewać jakiejkolwiek dynamiki przy tych obrotach. Przez rok użytkowania 0 problemów. Mam nadzieję, że tak zostanie.
5,0
~Maniek
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 D-4D 90KM 66kW
To tylko pojemność 1.4 i 90 KM, ale do sprawnego przemieszczania się wystarczy. Przy tym bez problemu auto wyprzedza i mało pali - u mnie w granicach 4 - 5,5 litra. To tyle co nic. Silnik jest na łańcuchu rozrządu i w przeciwieństwie do aut od VW i Audi te łańcuchy są trwałe. Ogólnie silnik Toyoty 1.4 D4D słynie z niezawodności, prostoty i małego apetytu na ON.
5,0
~Średnie spalanie ok.4-4,5l/100km
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Dynamiczny i oszczędny. 4 tryby jazdy (ECO, NORMAL, POWER i EV ale tylko do 50km/h i przez max.2km). W praktyce: 90% jeżdżę w trybie ECO -wystarcza do codziennej jazdy, a pozostałe 10% w trybie POWER -włączam go głównie w trasie na drogach jednopasmowych, gdzie potrzeba dynamiczniej wyprzedzać. W trybie POWER i EV -auto bardzo żwawe, w ECO -wolniej reaguje na wciśnięcie gazu.
5,0
~Średnie spalanie ok.4-4,5l/100km
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Dynamiczny i oszczędny. 4 tryby jazdy (ECO, NORMAL, POWER i EV ale tylko do 50km/h i przez max.2km). W praktyce: 90% jeżdżę w trybie ECO -wystarcza do codziennej jazdy, a pozostałe 10% w trybie POWER -włączam go głównie w trasie na drogach jednopasmowych, gdzie potrzeba dynamiczniej wyprzedzać. W trybie POWER i EV -auto bardzo żwawe, w ECO -wolniej reaguje na wciśnięcie gazu.
Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting