Szukaj

Lista ocen Toyota Auris II (150) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 83 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Roman
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Auto świetnie się prowadzi w trasie zwłaszcza na zakrętach, dobrze wybiera nierówności, nie było problemów z podzespołami gorzej jazda śnieżną zimą. To co zauważyłem to zbierająca się zamarzająca breja we wnękach przednich kół od strony silnika mocno ogranicza niekiedy manewrowanie. Częstym staje się usuwanie tego na myjni, nie pomaga niskie zawieszenie i 17 calowe felgi, kiepsko się prowadzi zimą głównie przez zamiatanie dupą, sztywnienie...
4,0
~mp
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Wersja 1.6 ma zawieszenie wielowahaczowe z tyłu, więc jest w porządku. Zawieszenie w charakterystyce jest kompromisem pomiędzy twardym a miękkim. Na zakrętach nie buja, z drugiej strony tyłkiem też nie trzęsie na wybojach. Jest cicho, chyba że trafimy na sporą dziurę, wtedy łatwo dobija i jest to raczej dobicie głośne. Przy dużych prędkościach auto jest stabilne, na zakrętach zachowuje się neutralnie. Przy normalnych prędkościach samochód...
5,0
~WiesiekW
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Auto trzyma się drogi. Nie jest ani za miękkie, ani za twarde. Wspomaganie kierownicy jest OK, choć mam wrażenie, że w nowszej Corolli jest "gładsze". Auto spokojnie daje radę po wertepach, a na gładkim radzi sobie bardzo przyzwoicie. Nie miałem żadnej nerwowej sytuacji, żeby sprawdzić jakiś bardzo dynamiczny manewr przy dużej prędkości, ale moim zdaniem trzyma się drogi przyzwoicie. Mam jedynie drobne zastrzeżenia do hamulców - sprawiają...
4,0
~marcink777
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Sztywność zawieszenia wypośrodkowana, nawet bym rzekł jak na Toyotę to bardziej w kierunku sztywnego, tu jest bardzo dobrze. Standardowo dostałem opony 225/45 R17, wg mnie zbyt na wyrost na takie auto. Jak na te fegi założyłem zimówki to okazało się, że zwykłe łańcuchy są na te koła mocno nie rekomendowane, jest mało miejsca i ponoć mogą uszkodzić czujniki abs albo przewody hamulcowe. Lepiej jako zimówki kupić oddzielnie na mniejszych felgach....
5,0
~Robert
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Bardziej zwrotny niż yaris III, kierownica jest lekka, lżejsza niż w Yarisie III i neco większa to wg mnie wada bo jest mniej miejsca. To mnie bardzo zaskoczylo ale tym dlugim autem sie kieruje jak malutkimuc gabarytow, bardzo przykemniensie parkuje. Bardzo szybko mozma zmieniac kierunki jazdy joystickiem -super sprawa. Wg mnie zawieszenie mogloby byc lepsze. Jest duzo lepsze niz w Yarisie III ale nieco za twarde na kolach 17 cali.
5,0
~Bardzo_zadowolony_uzytkownik_hybrydy
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Rewelacja -bardzo precyzyjny, przewidywalny, bezposredni i komfortowy. Tylne zawieszenie wielowahaczowe sprawia, ze autem mozna bez strachu wchodzic w zakrety ze stosunkowo duza predkoscia. Do tego nisko osadzony srodek ciezkosci powoduje, ze auto bardzo dobrze trzyma sie drogi. Auto jest rowniez bardzo przewidywalne przy wysokich, autostradowych predkosciach.
4,0
~remmk
Toyota Auris II
Hatchback 5d 1.8 HSD 136KM 100kW
Bardzo dobrze, doskonałe trzymanie w zakrętach, niezły komfort i brak dziwnych dźwięków podczas jazdy po nierównościach. Hybryda jest dostępna na oponach R17 225/45 sprawdzałem podczas jazd testowych - nie na polskie drogi) i "baloniastych" 15-tkach 195/65 - o dziwo na zakrętach samochód nie pływa a dziury są dużo mniej odczuwalne
2,0
~Maniek
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Od początku problemy z utrzymaniem prostej linii jazdy. Niby ze zbieżnościa wszystko ok ale non stop trzeba korygowac kierownicą jesli chce sie jechac prosto (nie jest to wina nierównej drogi lub kolein - sprawdziłem na idealnie prostej powierzchni) Moze to kwestia zbyt czułego wspomagania? Nie moge dojść przyczyny. Serwis też nie.
5,0
~zzz
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Bardzo precyzyjny i komfortowy układ kierowniczy. Kapitalne trzymanie drogi -pomagają tu wahacze z tyłu zamiast belki skrętnej oraz niższy środek ciężkości (baterie pod tylną kanapą). Auto daje dużo frajdy z jazdy. Świetny kompromis między komfortem a twardością zawieszenia. Wspomaganie w sam raz, hamulce bardzo dobre.
Dziennik kosztów dla Toyota Auris II
Średni koszt przejechania 100 km
25,60 zł
5,9
l/100km
5,3
l/100km
6,8
l/100km
6,6
l/100km
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~jamez
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Całkiem sprawny. Może drażnić elektryczne wspomaganie. Jednak kierownica kręci się lekko. Zakręty... no cóż - wyważona jest nieźle, może to kwestia nisko umieszczonych baterii... w zakręty wchodzi jak motorówka (składa się w stonę zakrętu, a nie odwrotnie). Może to subiektywne odczucie, w porównaniu do ciężkiego audi...
Toyota Auris II