Szukaj

Lista ocen Toyota Auris II (45)

Pokaż filtry
2,1
~Zawiedziony
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Auto małe dla ludzi do 1,8m, z małym bagażnikiem.Niewygodne.Ciężko znaleźć dogodną pozycję za kierownicą.Jazda na dystansie ponad 100km wiąże się z obdartym łokciem (Toyota zaoszczędziła 5zł na grubszej gąbce w podłokietniku). W miejscach na kubki pożałowano filcu za parę złoty,czysty plastik. Fatalne wyciszenie, na autostradzie hula wiatr jakby okno było otwarte.System info-rozrywki graficznie jak z lat 90, brak wykrywania katalogów z...
4,1
~antek
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Niby wciąż niezawodna marka, ale to już nie ta sama jakość co dawniej.
4,9
~Piotr
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Przeszedłem się z golfa 4 który miał 21lat na używaną po lizingu toyote z programu Toyota Plus. Pierwszy raz kupilem auto z polskiego salonu z sprawdzoną historią. Ubezpieczenia też nie duże przy wartości auta ponad 55tys zł. A trzeba ubezpieczyć z AC bo kradną te modele. I jestem zadowolony z zakupu. Jak czytałem komentarze że głośno w tym aucie to ja nie rozumiem tych ludzi dla mnie cicho i spalanie na bardzo dobrym poziomie. Auris...
4,6
~MIMI
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Witam przesiadłem się z grupy VAG większość na LPG . Ze względu że przejeżdżam ok. 25.tyś roczne i braku silników na z pośrednim wtryskiem (oczywiście brałem pod uwagę tylko tańszą opcję instalacji sekwencyjnej ) wybór padł na Toyotę Auris 1.6 valvematic 132 KM …. Co do silnika poczytałem na forum to jednostki valvematic 1.6 ,1.8 .2.0 to sprawdzone jednostki są na rynku już ok. 10 lat i nic się z nimi nie dzieje nawet po 300 tyś (oczywiście...
4,5
~mikw
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Całokształt oceniam dobrze. Autko kupione za trochę ponad 60k pln i jak za tą cenę uważam, że niczego mu nie brakuje (wersja comfort + pakiet style). Nie jest to auto w żadnym wypadku sportowe, także jak ktoś oczekuje sportowych emocji to nie w tej cenie, ale jako rodzinny kompakt spisuje się bardzo dobrze, dla małej rodziny miejsce jest, bagażnik mógłby być nieco większy w wersji HB, ale jest dostępna też wersja kombi. Prowadzenie dobre, na...
4,6
~KierowcaBombowca
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
To mój pierwszy samochód z salonu. Dlatego może za wiele się spodziewałem. Mechanicznie jest wszystko w najlepszym porządku. Ale denerwują drobne usterki: skrzypiące fotele, zacinające się włączniki świateł wewnątrz. Uważam, że w nowym aucie takie rzeczy się nie powinny zdarzać. Zaznaczam, że nie wiem jak radzą sobie inne marki.
4,5
~mp
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Na razie wszystko działa poprawnie, zgodnie z oczekiwaniami, nie widzę znaczących wad w tym samochodzie. Chciałem samochód z wolnossącą benzyną i jeździ on jak na taki silnik przystało. Bez kręcenia nie jest dynamicznie, ale prosta konstrukcja silnika oznacza teoretycznie niskie koszty eksploatacji. Umieszczam tą recenzję, bo samochód jest raczej popularny, a tak mało o nim artykułów i testów.
4,9
~Piotr
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Przed Aurisem miałem Focusa I 1.6 benzyna. Kolejne auto miało być benzyniakiem (koniecznie wolnossącym) z automatyczną klimatyzacją (to były 2 warunki konieczne). Do ostatniej chwili wyborem był Focus III 1.6, ale... jazda próbna Aurisem sprawiła że zmieniłem zdanie. Wcześniej prawie w ogóle nie brałem tego auta pod uwagę. Samochód "kupił" mnie skrzynią biegów i silnikiem.
4,6
~Krzysiek
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Fajne auto, przeszkadza głośna skrzynia CVT, ale tylko wtedy mocno się dociśnie. W codziennej jeździe jest naprawdę przyjemnie.
4,6
~eRni
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Całkowicie bezawaryjny, zbudowany w nieco starszym stylu, co wyklucza awarie znane z wielu innych, współczesnych jednostek. Nie wymaga też nadmiernej opieki, oprócz regularnego serwisu. Jak wiele tego typu jednostek z kraju kwitnącej wiśni, lubi wysokie obroty i wtedy jest żwawy - w zakresie niskich obrotów, niekoniecznie. Taka wysokoobrotowa specyfika wpływa na podwyższenie zużycia paliwa, gdy oczekujemy względnej dynamiki. (Silnik)
Toyota Auris II