Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Auris II Touring Sports Facelifting

Maciek, 6 lat temu
Silnik 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 65 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Auris II Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : w połączeniu z napędem hybrydowym i przekładnią super wyniki spalania przy bez utraty dynamiki jazdy.
Układ hamulcowy : sprawne mocne hamulce
Inne
4,0
Całokształt
Auto wykorzystywane do pracy (przedstawiciel handlowy) bardzo dobrzy wykonane tj. jakość materiałów itp. duży bagażnik , świetny napęd , układ kierowniczy , auto prowadzi się bardzo pewnie oraz przyjemnie. nie wątpliwym wg mnie minusem z którym nie każdy się zgodzi(kwestia upodobań) jest ergonomia wnętrza, foteli, przycisków itp. rozwiązania które są wg mnie są nie przemyślane nie wygodne do użytkowania. Stylistycznie samo auto w wersji touring sport wygląda bardzo ładnie i efektownie w porównaniu do nudnej konkurencji z grupy VW. Cena w przypadku hybrydy dość wysoka jednak przy umiejętnym(!) wykorzystywaniu napędu hybrydowego średnie spalanie 5,5 l (trasy i miasto 50-50) przy jeździe która nie jest jazdą na emeryta a która nazwałbym dynamiczną to na prawdę solidny porównywalny z dieslami wynik a do tego konstrukcyjnie auto proste wręcz nie ma co się z nim psuć. n
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo poprawna konstrukcja.
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacja i duży atut tego auta. w Połączeniu z napędem hybrydowym daje bardzo dobre osiągi połączone z relatywnie niskim spalaniem. Jest to też minus zw na duże spalania przy jeździe po autostradach powyżej 120 km/h auto zachowuje się jakby ktoś w baku z paliwem odkręcił korekt jak w wannie z wodą.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dokładny i stabilny.
Komfort
5,0
Widoczność
duży plus kamera cofania. na prawdę super gadżet za małe pieniądze. ciężko przesiąść się do auta gdzie tego nie ma. :) poprawia widoczność nawet przy wyjeździe z za przeszkody przy parkowaniu równoległym.
2,0
Ergonomia
Największe minusy tego samochodu a wydaje mi się że przez to że auto wykorzystywałem do pracy mogę coś na ten temat powiedzieć... :) Ktoś kto projektował wnętrze tego samochodu powinien być zwolniony albo jeździć nim codziennie w celu poprawy myślenia. Kierownica jest niby multi funkcyjna ale ułożenie przycisków i możliwość sterowania radiem, opcjami , tempomatem to porażka. samo położenie dźwigni tempomatu to jakieś nie porozumienie. Brak półki - kieszenie przy dźwigni zmiany biegów a miejsca jest sporo. do wyboru mamy tylko dwa otwory na napoje i to wszystko. Kieszenie w drzwiach małe i nie pojemne. Schowek po stronie pasażera jak najbardziej ok. Ekran dotykowy brzydki , a do tego wygląda jakby był wrzucony z innego auta i całkowicie nie komponuje się z resztą wnętrza (tutaj kwestia gustu) samo użytkowanie też pozostawia wiele do życzenia. Fotele niewygodne i komfort podróży przez to o wiele mniejszy niż np w Megane lub Focusie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przy 60000 km padło łożysko w prawym przednim kole (wymiana na gwarancji) zaskoczyło to zarówno serwis jak i mnie. :) tak poza tym to całkowity brak awarii , usterek, stukań , skrzypień czy czegokolwiek negatywnego dla auta o tym przebiegu. auto po roku i 65 tyś km w niczym nie różni się od nowego.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Auris II Touring Sports Facelifting