Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Toyota Auris

Lata produkcji: 2006 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany od 2007 roku. W ofercie Toyoty Auris na większości rynków zastąpił Corollę w wersji hatchback. Na innych – Corollę RunX (lub model RunX), a jedynie w Australii oferowany jest pod nazwą Corolla. Technicznie spokrewniony z Corollą – od początku dzieli z nią płytę podłogową i szereg innych elementów konstrukcyjnych. Od 2013 roku oferowana jest druga generacja modelu. Nazwa Auris ma łaciński rodowód, „aurum” to po łacinie „złoto”. Luksusową wersją modelu jest sprzedawana wyłącznie w Japonii Toyota Blade (następca Toyoty Allex).
Powagosław
W końcu odważniejszy projekt Toyoty, o który aż się prosiło. Patrzę na Aurisa z przyjemnością, bo miło krzyżują się jego linie, ale i z całą świadomością, że mało to oryginalny design. Taki urok Toyoty, choć tym razem słowo „urok” nie jest na wyrost. ~Powagosław
Luzacjusz
Zawsze to jakaś odmiana po koszmarnie nudnym, bezpłciowym poprzedniku. Ale wyszło jakoś na siłę, mało świeżości… Projektanci Toyoty chyba projektowali nowego Aurisa przekonani, że ich praca pójdzie na marne, bo i tak przyjdzie koniec świata. No i masz… ~Luzacjusz

Toyota Auris – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny Toyota Auris

Ogólna ocena
4,13
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(72%) NIE(28%)
ZALETY + Poważne usterki + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny
WADY - Koszty utrzymania - Widoczność - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

mp
Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting
1.6 Valvematic 132KM 97kW (od 2015) 4,54
Na razie wszystko działa poprawnie, zgodnie z oczekiwaniami, nie widzę znaczących wad w tym samochodzie. Chciałem samochód z wolnossącą benzyną i jeździ on jak na taki silnik przystało. Bez kręcenia nie jest dynamicznie, ale prosta konstrukcja silnika oznacza teoretycznie niskie koszty eksploatacji. Umieszczam tą recenzję, bo samochód jest raczej popularny, a tak mało o nim artykułów i testów.
dodano ponad rok temu przez mp
Rafał Poznań
Toyota Auris II Touring Sports Facelifting
1.8 Hybrid 136KM 100kW (od 2015) 4,46
Największą zaletą auta jest napęd hybrydowy. Sylwetka i wygląd jest kwestią gustu, dlatego pomijam ten aspekt przy ocenie. Auto po liftingu zyskało na lepszej jakości materiałach wewnątrz - więcej miękkich elementów wykończeniowych z przodu, dodatkowe przeszycia nićmi, system multimedialny schowany pod szkłem. Z tyłu jakość materiałów niestety już nie zachwyca (dowód na budżetowy charakter samochodu). Dodatkowe systemy bezpieczeństwa w ramach...
dodano 2 lata temu przez Rafał Poznań
Any
Toyota Auris I Hatchback 5d Facelifting
1.6 Valvematic 132KM 97kW (2009-2012) 4,31
Bardzo poprawne auto, które spełni wszelkie potrzeby przeciętnego Kowalskiego. Dobrze wykonane, nic nie trzeszczy, nic nie stuka. Silnik 1,6 bardzo dobrze się sprawuje, przy umiarkowanym apetycie na paliwo. Mógłby być większy bagażnik, ale z drugiej strony ma to być auto miejskie.
dodano 6 lat temu przez Any

Dane techniczne Toyota Auris

Moc silników 90–177 KM
Pojemność silników 1,2–2,2 l
Prędkość maksymalna 170–210 km/h
Przyspieszenie 0-100 8,1–14,7 s
Toyota Auris Hatchback 3d Facelifting

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Toyota Auris
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 6416
Koszt ogólny 29,29 PLN
LPG18.29 PLN
ON26.05 PLN
PB34.08 PLN
PR23.07 PLN
Wydatki serwisowe 3,52 PLN Pozostałe wydatki 18,55 PLN

Publikacje o Toyota Auris

Newsy o Toyota Auris

4 pomiary
Dla Toyota Auris. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyspieszenia
Pomiar Wyciszenia
Toyota Auris