Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Auris II Touring Sports Facelifting

Marek, 6 lat temu
Silnik 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 40 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota Auris II Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,79
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : że to takie normalne auto
5,0
Całokształt
Kupiłem auto w salonie jako roczne z rabatem 20 tysięcy - co było finansowo do przyjęcia niż cena katalogowa. Początkowo miałem obawy o jego techniczne zaawansowanie lecz teraz auto wydaje mi się bardzo trwałe wręcz trudne do zepsucia. Do zalet w postaci niskiego spalania dochodzi jeszcze możliwość bezpłatnego parkowania w centrum Wrocławia - z czego często korzystam.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik ok jak to benzyna 1,8 cóż dodać więcej. Początkowo bałem się tego tzw. "wycia" silnika lecz okazało się to zupełnie przesadzone. Każdy to zaakceptuje - jak chce - bez obaw.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra szybko reaguje na zmianę. Dzięki niej polubiłem korki we Wrocławiu.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry nic nie dobija ( jak w innych opiniach) auto super się prowadzi - pamiętajcie że to auto nie jest wyścigówką. Początkowo bałem się niby niskiego zawieszenia lecz po roku jak o nic nie zwadziłem to chyba jest ok. Wjeżdżajcie wolniej na krawężniki .
5,0
Karoseria
Mi się podoba jak to kombi.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak w normalnym samochodzie nie ma problemu. Mam kamerę cofania więc nie ma żadnych obaw.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką - więc po przyzwyczajeniu się do nowego (innego) auta nie mam zastrzeżeń.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się normalnie - nie zauważyłem żeby działo się to wolno ( jak w innych opiniach) wszystko ok w zależności od temperatury otoczenia.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mogło być więcej miejsca z tyłu ale da mojej rodziny 2+2 jest ok. Nierozumieniem narzekań innych kierowców - chyba kupowali Aurisa z głową i wcześniej to sprawdzili.
4,0
Wyciszenie
W mieście ok - cicho - teraz gdy jeżdżę dieslem ( drugie auto w rodzinie ) to ten ciągły klekot zaczyna mnie męczyć. W trasie głośniej ale nie jest limuzyna tylko kompakt czy jak w innych autach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Od zawsze jeździłem dieslami i to tymi co palą mało np. 1,9 TDI 1,4 i 1,6 HDI i mogę powiedzieć że to taki "benzynowy diesel" o innych właściwościach, momencie obrotowym itp. W mieście rekord spalania to 2.7 litra ale to już było ekstremum (można jak się uprzesz). W trasie na autostradzie 130 km - 5,5 L Realnie średnia w mieście 5,5 i pamiętajcie że licznik zaniża podawane spalanie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena dość wysoka i dopiero taki roczny egzemplarz po upuście 20 tyś wydał mi się warty zainteresowania. A tak to normalne auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak za nowe auto, ale po roku użytkowania mam wrażenie że to bardzo solidne auto - co nie zawsze mogę napisać w przypadku innych aut
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Auris II Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,50 zł
5,8
l/100km
5,8
l/100km
6,6
l/100km
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Auris II Touring Sports Facelifting