Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Auris II Touring Sports

Pawelmor, 6 lat temu
Silnik Hybrid 135 136KM 100kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 75 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Toyota Auris II Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW 2013-2015 - Oceń swoje auto
4,69
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
Wygodny duży bardzo oszczędny samochód rodzinny. Bardzo dużo jeżdżę około 25-30 tys km rocznie głównie po mieście i jestem bardzo zadowolony do tego ten samochód został stworzony do spokojnej jazdy po mieście. 4 gwiazdki dałem za szczegoly które dają się we znaki po dłuższym czasie np. Brak miejsca na telefon albo nieco mało miejsca na nogi z tyłu tempomat dopiero od 50 km/h nawigacja której naprawdę nie warto kupować. Jednak podkreślam ze są to rzeczy które zauważa się dopiero jeśli ktoś naprawdę dużo jeździ ja spędzam samochodzie około 3h dziennie. Poza tym jest to naprawdę udany ładny bezawaryjny samochód.
Wrażenia
5,0
Silnik
Układ hybrydowy działa bardzo sprawnie. Nie czuję się opóźnienia. W zależności od wybranej mapy zapłonu samochód wyraźnie inaczej reaguje na gaz. Poza przyspieszeniami silnik benzynowy pracuje cicho i rowno jest to sprawdzone rozwiązanie toyoty 1.8 benzyna o mocy około 90 km. Jest nie wyrzylowany i licze ze bedzie bardzo trwaly. Silnik elektryczny pozwala na na jazdę do 70 km/h. W praktyce dobrze sprawdź aie do ruszania lub jazdy w korku.
5,0
Skrzynia biegów
Jest to skrzynia bezstopniowa niektórzy skarżą się ze wyje przy przyspieszaniu. Na początku też tak myślałem ale ten samochód wymaga nieco innego stylu jazdy co z resztą potem przekłada się na oszczędności. Trzeba starać się jechać ze stałą prędkością można sobie pomóc tempomatem. Wchodzimy szybko na żądaną prędkość a potem jedziemy i oszczedzamy :) i wtedy w kabinie jest cicho szczególnie jak przełączy się na elektryczny
4,0
Układ jezdny
Sprawny mały promień skrętu wszytko lekko chodzi nie ma o czym rozmawiać poprostu wszytko jak to w toyotach wszystko działa jak powinno. 4 za to ze przy szybszym wejściu w zakręt robi się trochę niestabilne.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam zastrzeżeń. Lusterka ok. Ciemne szyby tylnie nie przeszkadzają. Tylna szyba wbrew pozorom jest duża i można wszytko zobaczyć. Chociaż przy cofaniu kamera się przydaje.
4,0
Ergonomia
Plusy. Miejsce na duże butelki w drzwiach. Schowek między fotelami. Skrzynia pod ręką obsługa 1 palec. Bardzo fajne rozwiązania w bagażniku. Podwójna podłoga dużo uchwytów. Minusy. Nawigacja bardzo nie intuicyjna aktualizacje drogie. Brak miejsca na telefon. Mało miejsca z tyłu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimę samochód nagrzewa się w okolo 5-7 min. Nie miałem problemów z wentylacją. W lato wychodzenie auta które stall na słońcu cały dzień maks 5 min.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze do 50 km/h nic nie slychac Do 120 można spokojnie rozmawiać Powyżej 120 robi się głośniej ale bez tragedii dopiero od 170 robi się na tyle głośno ze trzeba mówić głośniej żeby porozmawiać
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy na stacji 800 mały 1000 duzy plus ewentualne elementy. Z tym ze mi się nic nie zepsolo. A wizyty na stacji to przyjemny moment.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie miałem do tej pory. Raz zawiesiła się nawigacja
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika Hybrid 135 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Auris II Touring Sports