Zawieszenie
: bardzo dobre prowadzenie ,przyjemność jazdy,
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: delikatne wtryski - musi być dobre paliwo
Przeniesienie napędu
: koło dwumasowe - niedozwolone częste ciągnięcie samochodów czy ciężkich przyczep
5,0
Całokształt
ogólnie auto polecam , ale jest warunek mały przebieg lub dobrze eksploatowane i co najważniejsze
jeżeli ktoś chce kupić to auto np. sprowadzane to moja rada jest taka - NIGDY OD TURKA CZY ARABA itp oni sprzedają auta z wymienionymi wyeksploatowanymi częściami
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na swoją masę radzi sobie bardzo dobrze,elastyczny cichy ,obniżona ocena za drogie części i brak podróbek. jeszcze jeden minus to długie kręcenie przy odpalaniu w porównaniu do audi np.
4,0
Skrzynia biegów
niedobrana do silnika ,dlatego więcej pali od konkurentów przy obrotach 300 tys , na 5 biegu jedzie wolniej od audi czy vw
5,0
Układ jezdny
jak dla mnie jazda tym autem jest super lepsza jak audi,dobrze trzyma się drogi dobrze radzi sobie na zakrętach.jest cicho w środku ,wytrzymałe elementy zawieszenia i układu kierowniczego,bardzo duży plus za prześwit konkurenci muszą naprawiać zdeżki i płyty osłonowe dolne silnika
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność bardzo dobra ,dobrze usytuowane lusterka i elementy karoserii
5,0
Ergonomia
pokonując odcinek ok 300 km jest ok czyli fotele są wygodne.wszelkie przełączniki w zasięgu ręki
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
słaby nadmuch ,długie nagrzewanie przy minusowych temperaturach ,ale za to olbrzymi plus - nie parują szyby przy deszczowej pogodzie nawet jak osoby wewnątrz są przemoczone a to świadczy o super wentylacji
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów,wnętrze obszerne
5,0
Wyciszenie
miałem różne auta nubirę nissana volkswagena passata
audi a4 octavie - w avensis najlepszy komfort podróżowania
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mało awaryjne auto w porównaniu do konkurencji spalanie to zależy jak się jeździ , tym autem można uzyskać na trasie wynik nawet 4.1 litra. na 100 km. Po przejechaniu 300000 tys. km,trzeba dokładać , ZACZYNA SIĘ PSUĆ, pamiętać należy o tankowaniu tylko dobrego ON silniki d4d nie lubią zanieczyszczonych paliw
4,0
Stosunek jakość/cena
nowe auta może są warte swojej ceny ale używane psują się - części drogie i brak podróbek dlatego ocena obniżona
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przy niedużym przebiegu auto bezawaryjne,drobiazgi też się nie psują
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy dużych przebiegach lub złej eksploatacji - naprawy droższe od napraw aut niemieckich
Brak podróbek ,nowe części takie jak pompa wspomagania czy wtryskiwacze tylko oryginał, naszczęście są firmy które regenerują
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 110KM 81kW
[l/100km]