Auto zdecydowanie warte swojej ceny. Trudno powiedziec cos zlego, ale tez nie ma sie czym specjalnie zachwycac. Osiagi ponadprzecietne, spalanie w normie, ale nudna stylistyka pasujaca raczej do starszego Pana niz mlodego kierowcy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mimo, ze max moment obrotowy jest przy ponad 4500 obrotow, to jazda tym autem jest naprawde przyjemna. Na swiatlach w 95% przypadkow startuje pierwszy, a autko powyzej 4 tys obrotow dostaje niezlego kopa (otwarcie dodatkowych zaworow dolotowych powietrza).
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna.
4,0
Układ jezdny
Nie za sztywny, nie za miekki. Komfortowy na polskich drogach. Wystarczajaco sztywny przy dynamicznej jezdzie (jak na ta klase oczywiscie).
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu i z dobrych materialow.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma sie do czego przyczepic.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W sam raz.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre. Mysle, ze nawet samochod o klase wyzsza nie mialby sie czego powstydzic. Nie ma dokuczliwego dudnienia przy jezdzie po dziurawych drogach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W miejscie pali ok 11-12 litrow. Na trasie mozna zejsc do ok 7,5. Koszty napraw praktycznie zerowe.
5,0
Stosunek jakość/cena
Zdecydowanie wart swojej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Moj egzemplarz przez rok eksploatacji byl praktycznie bezawaryjny. Oprocz standardowego serwisu, wymiany klocow i plynow nie bylo potrzeby zadnych napraw.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 VVT-i 147KM 108kW
[l/100km]