Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Aygo II Hatchback 5d

Damian, 5 lat temu
Silnik 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 27 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota Aygo II Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW 2014-2018 - Oceń swoje auto
2,71
28% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : brak
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : brak
2,0
Całokształt
Jedyne co jest fajne to wygląd na zewnątrz i w środku, później uroki się kończą. Brak regulacji kierownicy przód tył, dla osób wysokich na długiej trasie oznacza ból... możemy wybrać albo ból stopy albo ból pleców, bo możemy odległość skompensować fotelem. Tylna szyba, w sumie mogłoby jej nie być. Stukot tych 3 cylindów jest tak drastyczny, że bez muzyki to się nie da jechać. Głośniki ujdą, nie jest to szczyt muzyczny ale ujdzie w biedzie. Spalanie 5,7-6,2 w zależności od klimy w cyklu mieszanym. Na autorstradzie przy 170 potrafi spalić 12,5l benzyny, więc warto się zastanowić... jak podają spalanie na ausotradzie 3,7l chyba to ja nie wiem jak im to wyszło, chyba jak wiatr wieje w tyłek i jadą z górki. Przy 90km/h licznik pokazuje 5-5-5l/100 chyba najbardziej ekonomiczna jazda wchodzi w granicach 70-90km na godzine. Jedź Pan 70km na godzine na autostradzie... Wartości podaje przy benzynie 98 bo faktycznie przy benzynie 95 spalanie jest minimalnie większe wg komputera. No i przy włączaniu wstecznego warczy, lipa. Czasami nie chce zaskoczyc wsteczny (nie wchodzi, jakby sie zablkokowal) i trzeba wyjsc do pozycji luzu, puscic sprzeglo i wcisnac ponownie, i wrzucic bieg.To tez jest lekka wada. W srodku plastik, szyba tylna non stop ujebana w trasie,dzieki temu zmniejsza sie jeszcze bardziej widocznosc (szerokos wycieraczki). Generalnie plastik, stuka puka. Duża wada w zime, nawiew wieje na kierownice tylko z jednej strony z lewej, z prawej sie nie da i jak zaczyna sie jazde to zimno w rece. Klima w lato chuja daje jak jest 30 stopni, przerabialem obieg jest slaby. Aaaa i nieskie zawieszenie, jazda przez progi zwalniające... Generalnie to najlepiej zwolnić w granicach 10km na godzine, pozniej walisz samochodem. Trzeba bardzo uwazac na wszelkie nierownosci, jakies wystajace kafle , kamienie itd, ktore mozna napotkac przy parkowaniu, bo zaryjesz na 100%. Wyprzedzxanie na trasie nie ma sensu, bo za slaby silnik. Wolalbym dorzucic i kupic fabie
Wrażenia
1,0
Silnik
3 cylindy wala po uszach az nie milo, moc silnika w miescie moze styka w trasie to byle do celu na austostradzie przy maksymalnej predkosci czuc jak samochod odrywa sie od ziemi a spalanie wynosi ponad 12litrow
1,0
Skrzynia biegów
zmiana biegow z 1-2 to istna katorga, wsteczny chodzi jak chce, raz wejdzie raz nie wejdzie. Ciezko zmienic bieg bez rwania 1-2.
5,0
Układ jezdny
dobrze sie kieruje, ale auo jest male i ma sztywne zawieszenie wiec to nie ma opcji, zeby bylo inaczej
2,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
z przodu calkiem spoko, lusterka duze, tylnia szyba masakra
2,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ujdzie na upartego, grzeje w duzych dodatnich temp slabo chlodzi
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
stuka, puka, silnik zgrzyta
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 VVT-i 69KM 51kW [l/100km]

Średnie zużycie
2,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
1,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
1,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Aygo II Hatchback 5d