Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota C-HR I Crossover

mariusz, 8 miesięcy temu
Silnik 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 120 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,00
6% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
4,0
Całokształt
Samochód użytkuję ok roku. Kupiłem bo chciałem auto do miasta, które będzie mało palić. Samochód ma pewne wady ale też sporo zalet.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bezawaryjny. Trzeba się jednak przyzwyczaić to specyfiki pracy napędu. Dla jednych auto "wyje" Rzeczywiście tak jest, jednak to się zdarza w momencie kiedy potrzebujemy dużo mocy. Nie jest to aż taki problem. Samochód tez sporo jeździ na prądzie. Na trasie trochę brakuje mocy, ale za to rekompensuje niskim spalaniem.
5,0
Skrzynia biegów
Tutaj nie ma typowej skrzynie biegów a jest układ planetarny. Jest to bezawaryjne rozwiązanie. Nie mogę mu nic zarzucić.
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest super pancerne. Sam układ nie jest zły ale tez nie jest sportowy. Po prostu jest normalnie.
4,0
Karoseria
Auto może się podobać. W środku jest jednak ciemno. Mam czarną wersję z przyciemnionymi szybami. Z tyłu są bardzo małe okna. Z zewnątrz auto jest groźne.
Komfort
3,0
Widoczność
Z przodu super. Z uwagi na konstrukcję słupków C jest słaba widoczność do tyłu.
3,0
Ergonomia
Wszystko jest ok... za wyjątkiem nawigacji, która jest tragiczna. Nie ma Android auto. Sytuacja zmieniła się po liftingu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie ciepło w lecie zimno. Klima działa bardzo dobrze. Dodatkowo w mojej wersji jest ozonator. Mam też podgrzewaną kierownicę i siedzenia, co w zimie bardzo się przydaje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok.
2,0
Wyciszenie
Jest to chyba najsłabsza strona auta. W mieście jest ok. Na trasie jest dość głośno. Ale nie jest tragicznie. Po prostu trzeba się tym przejechać i samemu ocenić. Po lifcie poprawiono wyciszenie więc powinno byc lepiej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Praktycznie bezkosztowo. Hamulce wytrzymały ok 120 000 km. Robię tylko podstawowy serwis, bo nic innego nie wymaga naprawy/wymiany.
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto dość drogie w zakupie. W tej cenie alternatywy nie będą lepsze. Zawsze będzie kompromis. Na plus jest to że dostajemy bardzo dobrze wyposażony samochód.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
5,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota C-HR I Crossover