AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Toyota
Camry
IX
Opinie
Opinie
Lista ocen
Toyota Camry IX
(49) - Ergonomia
Na liście zabraknie
22
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
1,0
~tomasz12765
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Masakra, nie wiem od czego zacząć pisanie tego wiersza. Chyba zacznijmy od góry ;). Brak lusterek fotochromatycznych w podstawowym wyposażeniu w tej klasie auta to nieśmieszny żart. Kierownica dość dużych rozmiarów, wystarczy ja skręcić o 90 stopni aby ukazały się 2 piękne śrubki w kolumnie kierowniczej. Wskazówka "obrotomierza" to jakaś żenada. Widok informacji na wyswietlaczu miedzy zegarkami tak nieczytelny, że nie zachęca do patrzenia na...
Dodane
2 lata temu
3,0
~Paweł
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Jak pisałem na początku nie jest to auto bez wad, przede wszystkim ma krótkie siedziska - należę do osób o przeciętnym wzroście (185 cm) i podczas długich tras mam poczucie, że brakuje podparcia pod uda. Ponadto system bezkluczykowy ma czujniki umożliwiające zamknięcie pojazdu jedynie w drzwiach przednich, co jest realnym utrudnieniem w codziennym użytkowania, zwłaszcza gdy np. wyjmujesz dzieci z tylnej kanapy i pragniesz sprawnie zamknąć...
Dodane
4 lata temu
1,0
~Michał
Toyota Camry IX
Sedan Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
uwagi dotyczą wersji Comfort (o ironio!!!) czyli tzw biedawersja Zachowanie fizycznych klawiszy sterowania klimatyzacją to duży plus. Na tym się kończą zalety. Wady: - sterowanie tempomatem to dramat, sekwencja klawiszy na kierownicy skutecznie odrywa wzrok prowadzącego od obserwacji drogi. Sam fakt, że tempomatem strujemy przez trzy klawisze zamiast drążka przy kierownicy dyskwalifikuje Toyotę w tym obszarze - a propos klimatyzacji - tę...
Dodane
7 miesięcy temu
4,0
~Paweł
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Wnętrze jest przytulne i wygodne, podłokietniki są dobrze umieszczone, a możliwość dopasowania pozycji za kierownicą jest na bardzo wysokim poziomie. Pod ręką są uchwyty na kubki. Nie korzystam z ładowarki indukcyjnej do telefonu, jest wolna, i czuła na pozycję telefonu. Schowki są pojemne i właściwie umiejscowione, bagaznik duży i pakowny. Szkoda że nie ma autmatycznego zamykania. System mulitmedialny przed liftingiem jest średni, łatwy i...
Dodane
2 lata temu
4,0
~Rafał
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Daję 4 ponieważ regulacja podparcia odcinka lędźwiowego w fotelu kierowcy regulowana jest tylko przód i tył. Jest dla mnie za wysoko i jeżeli jest wysunięty to uciska i po około 30 minutach bolą mnie plecy. No więc jeżdżę na schowanym i brakuje mi tego podparcia. Poza tym większość rzeczy umieszczona jest w samochodzie we właściwych miejscach i można z nich korzystać intuicyjnie podczas jazdy. Z ciekawostek, główny schowek po otwarciu...
Dodane
4 lata temu
4,0
~P
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Niby wszystko ok, ale tak jak w każdej Toyocie możliwości regulacji kierownicy zostawiają trochę do życzenia. Co prawda jest naprawdę dobrze, jednak ustawienia kierownicy pod kierowcę o wzroście 190cm+ tak, aby poczuł że jest idealnie może być niemożliwe. Poza tym ekran w konsoli centralnej sterowany dotykiem bywa uciążliwy w użytkowaniu zwłaszcza gdy jedziemy po niezbyt równej drodze. Irytacja przy próbie wybrania małej ikony na ekranie może...
Dodane
6 lat temu
5,0
~EzZoZ
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Dla mnie, jako osoby bardzo wysokiej ustawienia kierownicy, fotela i lusterek jest idealna. Odcinek lędźwiowy nie jest regulowany góra - dół ale przy moim wzroście na szczęście jest na odpowiedniej wysokości. Ciekawym rozwiązaniem jest podnoszenie i cofanie kierownicy w kierunku deski rozdzielczej po wyłączeniu zapłonu. Jest bardzo dużo miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu. Pasażer ma możliwość elektrycznego ustawienia kąta nachylenia...
Dodane
4 lata temu
4,0
~Nocturne
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Ergonomia jest na wysokim poziomie. Wszystko jest tam, gdzie powinno. Trochę tylko brakuje haczyków w bagażniku. Jestem średniego wzrostu i siedzi mi się bardzo wygodnie. Fotele można regulować elektrycznie w wielu płaszczyznach, podobnie kierownicę. Z tyłu wersja VIP oferuje też regulację pochylenia kanapy, zamykaną roletę tylnej szyby, oraz rolety boczne. Komputer pokładowy obsługuje się łatwo, ale liczba informacji jest tylko zadowalająca....
Dodane
2 lata temu
2,0
~Dominik
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Ergonomia na poziomie aut z 90 lat. Np. nie ma co zrobić z okularami - musiałem dokupić akcesoryjny uchwyt na przesłonkę słoneczną aby okulary nie walały się po aucie. Multimedia zagmatwane i trudne w użyciu. Schowków mało i trudno dostępne. Fotele z krótkim siedziskiem, średnio wygodne, skóra niskiej jakości - szybko się wyciera, dla ludzi max. 180 cm. Ciekawostka - uszczelka tylnych drzwi zdziera mi lakier na środkowym słupku - wymieniona na...
Dodane
2 lata temu
5,0
~KTM
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Wszystko na swoim miejscu i całe szczęście że zostawili trochę normalnych przycisków a nie wszystko na dotyk na czarnych panelach które się strasznie "palcuje". A tu w Camry mamy po prostu schludnie. Mogę z pełnym przekonaniem napisać, że to jest pierwsze moje auto w którym jest naprawdę wygodnie co przejawia się tak, że po przejechaniu np. 300km po prostu wysiadam z auta bez żadnego zmęczenia czy bolesności tak jakbym wyskoczył na szybkie...
Dodane
5 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Toyota Camry
Zobacz 18 aut
od ręki
Toyota Camry IX
4,4 (71 ocen)
Sprawdź oferty Toyota Camry
Wybierz nadwozie
Sedan
Sedan Facelifting
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Toyota Camry w pigułce
Toyota Camry
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Toyota Camry
Dane techniczne
Toyota Camry IX
Raporty zużycia paliwa
Toyota Camry IX
Opinie
Toyota Camry IX
Usterki
Toyota Camry IX
Publikacje
Toyota Camry
Newsy
Toyota Camry
Galerie
Toyota Camry
Nasze pomiary
Toyota Camry
Filmy
Toyota Camry
Ogłoszenia
Toyota Camry
Ceny aut używanych
Toyota Camry
Dziennik kosztów
Toyota Camry IX
Opinie o instalacjach LPG
Toyota Camry IX
Testy zderzeniowe
Toyota
Aktualnie przeglądasz
Toyota Camry IX
Dane techniczne
86 raportów
zużycia paliwa
Ceny nowych
od 182 tys. zł
3 zgłoszone
usterki
3 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Toyota Camry
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy