Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Camry IX

K.Truchlewski, 2 lata temu
Silnik 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Camry IX 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW od 2018 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Niskie spalanie. Jadąc spokojnie z Wrocławskich Bielan do Długołęki przez miasto na tempomacie 3.8l/100 km. Dobrze działający aktywny tempomat.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Okropne wyciszenie i parszywa jakość kamer parkowania.
4,0
Całokształt
Fajne auto pod warunkiem, że się je porządnie wyciszy
Wrażenia
5,0
Silnik
Wystarczająco dynamiczny, nie porywa ale ekonomia rewelacyjna.
4,0
Skrzynia biegów
CVT, wiadomo. Nie jeżdżąc jak wariat nie wkurza.
4,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń, komfort jest akceptowalny, nie jest to Mercedes ale jak na cenę i klasę brak większych uwag. Nie oceniam prowadzenia w kontekście dynamicznym, jest to auto do spokojnej jazdy więc nikogo to nie obchodzi, mnie również. Ale prowadzi się bezpiecznie i sprawnie i jest responsywne.
5,0
Karoseria
Ładne auto, trochę brakuje mi matrycowych świateł w opcji i szklanego dachu (dostępnego w USA), ale da się przeżyć. Ekran HUD jest świetny. Plusik za maskę na siłownikach (jedyna Toyota bez patyka) i oświetlenie wnętrza LEDami. Też nie jest to oczywiste w Toyocie.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń. Kamery 360 stopni, mimo, że strasznej jakości to ułatwiają parkowanie. Widać maskę, łatwo wyczuć gabaryty. Z minusów to czujniki parkowania są zero-jedynkowe. Albo pikają powoli, albo ciągłym dźwiękiem po zbliżeniu się. Martwe pole, wykrywanie ruchu poprzecznego na plus.
4,0
Ergonomia
Prosta obsługa, minus jedna gwiazda za obsługę tylnej rolety z menu między zegarami (brak osobnego przycisku) i brak bezprzewodowego Apple CarPlay.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Podgrzewanie foteli dość słabe, wentylacja w porządku. W zimę bardzo szybko się nagrzewa z racji na podgrzewacz płynu chłodzącego.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zastrzeżeń, szkoda że z miejsca z tyłu nie da się regulować przedniego fotela w pakiecie VIP.
1,0
Wyciszenie
DRAMAT. Po mieście jest okej, ale przy prędkościach poza miejskich (80-90) już zaczyna być średnio, a na autostradzie (jadąc przepisowo!) nie byłem w stanie dogadać się z kierowcą siedząc z tyłu. Huk z opon i szum wiatru jest wręcz niepojęty jak na cenę i klasę auta. Obowiązkowo do warsztatu wyciszającego auta!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na poziomie 5 litrów, niedrogie przeglądy, brak uwag.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za masakryczne wyciszenie i słabą jakość multimediów odejmuje punkt. Poza tym jest dobrze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak uwag
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak uwag

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Camry IX 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
5,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Camry IX