Szukaj

Lista ocen Toyota Carina V Sedan (83) - Silnik

Na liście zabraknie 65 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~damian22krak@op.pl
Toyota Carina V
Sedan 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
silnik przy przebiegu 273 tys (120 tyś mojego użytkowania od 3,5 roku)bez zadnych usterek, do tego stopnia ze od wymiany do wymiany oleju nie trzeba zagladac pod maske i wyciagac bagnetu aby z niepewnoscia sprawdzac czy jest olej czy juz go nie ma. Jezeli troche zadba sie o to autko ( reglarne wymiany filtrow oleju itd ) odwdzieczy sie niezawodnoscia a jedyne koszty jakie sie ponosi to te na stacji benzynowej podczas tankowania - co tez mile...
4,0
~jakub
Toyota Carina V
Sedan 1.6 i 16V 99KM 73kW
Sinik ok, chociaż przepalił mi się czujnik tlenu, a ponieważ jest to odmiana lean burn to koszt jego zakupu sięga ok 2000 zł. Jeżdzę na gazie więc, teoretycznie większe zużycie benzyny jest nieodczuwalne. Radzę zwrócić uwagę przy zakupie, czy nie jest to odmiana (paliwooszczędna)lean burn, gdyż koszty sondy są wtedy znaczne. Oczywiście można też jeździć z przepaloną, ale jeśli jeździ się na benzynie to wtedy pali jej więcej z ponieważ przy...
5,0
~carin7
Toyota Carina V
Sedan 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
Bardzo ekonomiczny jak na tą pojemność, jak na benzynie tak i na gazie.Silnik dynamiczny przy wyprzedzaniu, piaty bieg daje sobie radę w każdej sytuacji, naprawdę jest to super auto, bardzo przekonało mnie do marki TOYOTA, jest przede wszystkim bezawaryjne i niezawodne, no i bezpieczne. Polecam ten samochód wszystkim którzy decydują się na zakup auta a nie są zdecydowani na jaką markę...carina spełni oczekiwania.
5,0
~lysy1233
Toyota Carina V
Sedan 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
Poki co pracuje bardzo rowno i cicho. Powyzej 3000 obr dopiero zaczyna halasowac. 115 koni wystarcza do normalnej jazdy i naperno nie jest to mul. Niestety autko jest ciezkie i nie kazdemu da sie uciec:) Ale jazda jest przyjemna i wyprzedzanie nie stanowi problemu.Zauwazylem,z etroszke uleju ubywa,ale zwazywszy na przebieg,to nie jestem zaskoczony.
5,0
~CARINA GTI
Toyota Carina V
Sedan 2.0 i 16V GTi 175KM 129kW
Silniczek bestia naprawde wspaniale osiagi, dopiero przy 360tys. zmieniam olej na polsyntetyczny ale nie jest to spowodowane tym ze bral olej tylko poprostu tak zadecydowalem...wczesniej byl lany od 60tys. wiem napewno mobil 5w-50 ful syntetyk..cichutko pracuje na wysokich oprotach ladnie swiszczy
5,0
~DRAMEN
Toyota Carina V
Sedan 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
Auto ,może nie jest demonem szybkości ale nie o to chodzi w dzisiejszych czasach.Jest za to oszczędne jeśli jeździ się na "zielonej kontrolce".Silnik elastyczny i jak trzeba można przyśpieszyć oczywiście kosztem spalania.Nie szukałem jednostki pod kątem osiągów tylko spalania.
5,0
~.,..,,.
Toyota Carina V
Sedan 1.6 i 16V 99KM 73kW
Na moją nogę daje radę, na trasie spokojnie można rozbujać do 150km/h przy spalaniu nie większym niz 9,0 lpg niezależnie od stylu jazdy. Na mieście niestety poniżej 11 nie zejdzie. Więcej nie potrzeba tym bardziej ze nigdy nie zawiódł.
4,0
~Radek łódź
Toyota Carina V
Sedan 1.8 i 16V 107KM 79kW
silnik wysokoobrotowy, jak nie wkrecisz to nie jedziesz. Od 4.5 tys obrotóz zaczyna ciągnąc do 6.5 (ale nie boli go to bo jest do tego przewidziany). Przy normalnej jździe wystarczy krecić do 3tys. Osiagi wystarczajace do normalnej jazdy
3,0
~mietekr1
Toyota Carina V
Sedan 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
Słabo zbiera się z niskich obrotów.Lecz do ekonomicznej jazdy po mieście wystarczy 2tys.Udało mi się rozpędzić do 180km/h wydaje mi się że mogło by być szybciej ale się bałem:).Ostatnio okazało się że pali olej i się przegrzewa:(
4,0
~Grigo
Toyota Carina V
Sedan 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
Co do pracy silnika to bezproblemowa do ok 350 tys. później zaczął brać olej i to w ogromnych ilościach, elastyczny dosyc słaby jak na te gabaryty, pali bardzo mało na trasie z klimatyzacją przy oszczędnej jeździe poniżej 6 litrów
Toyota Carina V Sedan