Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Celica V Coupe

drassari, 14 lat temu
Silnik 1.6 i 105KM 77kW
Rok produkcji 1990
Przebieg: 280 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Toyota Celica V Coupe 1.6 i 105KM 77kW 1989-1994 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : jest slodna i bespieczna
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : uszczelka pod glowicą
5,0
Całokształt
liczy się jednak całość, wiem ze ma tylko te sto parę koni, ale jednak to celica- niebieski i niebiański samochód, solidny i bezpieczny w zderzeniach, hamulce słabe to prawda ale przy wymianie tarcz lepiej wymienic je na nawiercane, no i na konie zawieszenie na gazowych amorkach KYB lepiej się prowadzi i nie tak się przechyla
Wrażenia
5,0
Silnik
jak na 1,6 idealne
4,0
Skrzynia biegów
nie zawsze jest ok z wrzucaniem biegów, jest mała wada w tych skrzyniach miedzy dwoma wodzikami na zewnątrz skrzyni jest ostka która często się wyrabia jedynym ratunkiem jest zrobienie drugiej z noża tokarskiego
4,0
Układ jezdny
jest przewidywalny ale nie zawsze, jest pod sterowna ale na nawierzchniach nie utwardzonych przy większych prędkościach pojawia się nadsterowność, ja już raz zaparkowałem w rowie tylem do kierunku jazdy przy 70km/h i co? lusterko tylko odpadło
Komfort
4,0
Widoczność
żeby nie otwierane lampy to manewrowanie byłoby z deka trudne
3,0
Ergonomia
niestety plastiki trzeszczą jeżeli ktoś w przeszliście na sile rozbierał ale dają się łatwo naprawić
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie jest za dobre, ale już co do schładzania to murze zamontować klimę, bo latem mocno się nagrzewa w środku
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy i pasażera jest ok, ale jak już jeszcze dojdą dwie osoby na tył jest ciasne, wyjście zamontować spore kubełki z przodu pojawia się dodatkowe 8 cm dla pomaszerować z tyłu
4,0
Wyciszenie
w końcu to trochę sportowy samochód musi być trochę głośny
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
dla mnie doskonale,
5,0
Stosunek jakość/cena
kopiłem ją za 3000 zł trzy lata temu włożyłem 6tys. zł i powiem tylko jedno nie wiem czy jakiś inny samochód dwudziestu letni by wytrzymał mego użytkowania
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na dwadzieścia lat to muszę tylko powymieniać z 14 żarówek w desce rozdzielczej no i linkę od licznika
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak na niezawodność jest dobrze, ale trzeba wiedzieć o jednym jeżeli silnik był przegrzany to na bank strzeli uszczelka pod głowicą, i nie wystarczy tylko splantować głowice trzeba tez wieść do równania nie blok, a przy okazji sprawdzić jak wyglądają tłoki, cylindry (czy nie ma skaz, pęknięć, i czy nie mają już \"jajka\", luz na pierścieniach, kolej na wada to czujnik od wentylatora chyba najlepszym wyjściem jest manualny przełącznik

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Celica V Coupe 1.6 i 105KM 77kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Celica V Coupe