Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla IX (E12) Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW 2001-2009 (51)

Pokaż filtry
4,2
~Kuba
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Posiadam corolke 3 miesiace jezt to moje 1 auto generalnie naprawde jest super spalanie w miescie 10-11 zalezy od jazdy ja lubie sobie przycisnac mysle ze mozna by bylo ponizej 10 jak nie jezdzi sie w korkach silnik jest super wiec dlaczego 4 gwiazdki? jak zalejesz slaby olej lub za malo=panewka bye bye i remoncik za 13k wiec trzeba uwazac skrzynia niesamowicie krotka i ta blacha jak w kazdym japoncu ktora pp gnije wiec jak kuoywac to z...
Dodane 6 miesięcy temu
4,2
~GRZPWL
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Świetny sleeper, sprawdza się też jako auto rodzinne. Jako jednoosobowy ścigacz po prostu genialny
Dodane 6 lat temu
4,4
~olo_ts
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Szczerze polecam te auto, niepozorne a potrafi zaskoczyć. Dobre wyposażenie w standardzie. Przy takich osiągach można powiedzieć ekonomiczne :)
Dodane 14 lat temu
4,9
~Marcin
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Jeśli ktoś kocha japoński urok wysokoobrotowych silników, to polecam. Jest głośno, trzeba trochę silnik pokręcić, trochę namachać się skrzynią biegów, ale taki jest ich urok. Auto wygląda bardzo niepozornie, ludzie robią fajne miny, gdy objedzie ich Corolla. Spalanie bardzo dobre, awaryjność na niskim poziomie, osiągi rewelacyjne, oczywiście pamiętając, że to 1.8.
Dodane 14 lat temu
4,2
~Marcin
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Posiadałem to Auto przez prawie 5 lat, kupiłem je gdy miało 142 tys na liczniku a sprzedałem z przebiegiem 220 tys. Przez ten okres czasu na poważnie zepsuła mi się raz, pękł zawór nad komorą silnika (wybaczcie za opis ale nie jestem mechanikiem). Dokonałem gruntownej naprawy razem z zmianą łańcuszka i całego rozrządu. koszt 3 tys. A tak poza tym, raz sprzęgło i dwa razy końcówki drążka. Amortyzatory były oryginalne aż do sprzedaży auta.
Dodane 9 lat temu
4,8
~morekello@onet.eu
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Samochód swietny na codzien i do pracy i na tor w weekendy naprawde polecam to auto wszystim bardzo polecam młodym osobą które wiedzą o co kaman z taka mocą i patrafia naprawde zachować zimną krew jesli nie potrafisz długo samochód nie pociągnie . sportowe sprzegło nie wolno na pólsprzegle jeżdzić !!! ani na zimnym silniku cisnać nie wiadomo jak poczekać az sie rozgrzeje i dopiero gaz gaz gaz . polecam polecam ja planuje jeszcze pojeżdić z 4...
Dodane 15 lat temu
4,0
~Willy
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Silnik bardzo elastyczny. 40km/h i już 5 bieg. 50km/h i 6 bieg. Wyprzedzanie paru aut nawet pod górę to jak strzał z procy + kontrola trakcji = auto bezpiecznie lokuje sie na 1-szej pozycji. Troche głośno chodzi, no ale w końcu to sportowa wersja. Dla mnie to Ona świetnie sobie mruczy. (Silnik)
Dodane 13 lat temu
4,2
~macl@wp.pl
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
wlasciwosci trakcyjne moglyby byc lepsze (wysokie nadwozie), moglby byc troche szybszy, poza tym niezawodny i sprawiajacy duzo przyjemnosci
Dodane 18 lat temu
4,3
~Sal2
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Moje autko wyjechało na drogi stanów zjedonoczonych prawie dwadzieścia lat temu. Silnik nie wykazuje śladów zużycia. Ani jedna uszczelka nie cieknie, silnik suchy, misa sucha, kable oryginalne, rury oryginalne, jak japończycy tego dokonali?? (Silnik)
Dodane 19 lat temu
Dziennik kosztów dla Toyota Corolla IX (E12) Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Średni koszt przejechania 100 km
53,00 zł
10,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,4
~Zoska11
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.8 i 16V T-Sport 192KM 141kW
Silnik na obroty wkreca sie momentalnie:) a po właczeniu sie drugiej fazy diabeł wychodzi:) (Silnik)
Dodane 12 lat temu
Toyota Corolla IX (E12) Hatchback

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów